Die auto Exclusief ligt bij mij al weer op de oud papier stapel, niet echt de moeite waard.... Duidelijk geschreven voor- en door onze zuiderburen.
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
19 jan 2008 0:21
stoekie
911 SC ombouw 964 carrera 2
Zuid-limburg
58GT schreef:
Die auto Exclusief ligt bij mij al weer op de oud papier stapel, niet echt de moeite waard.... Duidelijk geschreven voor- en door onze zuiderburen.
Toch lijkt het me wel interessant, ken het verhaal over het ontstaan van porsche nog niet.
19 jan 2008 1:34
barolo
3.2S
010
Marcel heeft wel een beetje gelijk. Het is een blad in de lijn van GTO & Supercar, waar de eerste de meest NL is en ook mijn voorkeur geniet. De artikelen van auto Exclusief zijn aardig en de foto's errug mooi. Dit nummer heeft 13 pagina's geschreven over ons geliefde P onderwerp.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
19 jan 2008 10:12
Bert986
2.7 Boxster 987.1
Hoogeveen
Kep hem ook gelijk maar even meegenomen gisteren met de wekelijkse boodschappen en ik moet zeggen ziet er goed uit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum