Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 20 nov 2024 7:41

Antwoord op onderwerp  [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Beurs in de mineur, verkoop Porsche onder druk? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Jaja jongens... had nou maar beter naar Jim Rogers geluisterd, he!? :x

Citaat:
A Bull in China: Investing Profitably in the World's Greatest Market - December 4, 2007 (ISBN 1400066166)

22 jan 2008 0:44
Profiel Twitter 
PorscheForum Super Junkie
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Nog 1 opmerking: Put-opties, risicovol, maar bij een neergaande beurs kan je r n hoop mee verdienen.(en als de beurs weer omhoog gaat, n hoop mee verliezen, dat wel natuurlijk, dan a.s.a.p. weer de 'Calls')
Wel moet je de beurs op de voet volgen:kijk dan naar de verhandelbaarheid van het onderliggende aandeel, de intrinsieke waarde ervan en uiteraard de uitoefendatum van dat aandeel!
veel beurswijheid de komende periode! :wink:

22 jan 2008 6:56
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Stukje gelezen over Palm Invest :!: :oops: :evil:

Als je daar je geld heb ondergebracht slaap je denk ik ook niet lekker :?
Jee wat gaven die mannen een geld uit zeg Bentleys, Mercedessen en natuurlijk Porsches en niet per stuk hoor :x
Als het waar is toch wel een beetje dom hé, volgens zeggen gaven ze in korte tijd c.a. 2 miljoen uit aan de auto's, Rolexen en Riva's :oops:
Ja volgens mij les 1 niet in de kijker lopen :idea:

22 jan 2008 8:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Hehe, en vanochtend keldert de boel lekker door, ondertussen bevinden we ons op verdieping B2 :D

22 jan 2008 11:00
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
PorscheForum Rakker
Haaglanden
Bericht 
molen934 schreef:
Stukje gelezen over Palm Invest :!: :oops: :evil:

Als je daar je geld heb ondergebracht slaap je denk ik ook niet lekker :?
Jee wat gaven die mannen een geld uit zeg Bentleys, Mercedessen en natuurlijk Porsches en niet per stuk hoor :x
Als het waar is toch wel een beetje dom hé, volgens zeggen gaven ze in korte tijd c.a. 2 miljoen uit aan de auto's, Rolexen en Riva's :oops:
Ja volgens mij les 1 niet in de kijker lopen :idea:

Ik heb geen medelijden met de gedupeerden. Beetje gezond verstand gebruiken kan geen kwaad!
Zolang de geldzucht van mensen bestaat, zijn er al dit soort criminelen actief die op vrij eenvoudige wijze het geld uit de zakken van "investeerders" kan kloppen.
Jaren geleden had je ook zo'n berucht geval, Albeco, kantoorhoudend in Den Haag, eigenaar Adje L. Adverteerde met rendementen van 13% op de beleggingen, met als onderpand een diamant.
Beetje kritische vragen stellen aan dat verkooppikkie, dat in een kantoortje aan de Lange Vijverberg zat, wees al snel uit dat het een stinkend zaakje was.

Jammer dat de overheid niet sneller ingrijpt bij dat soort redelijik doorzichtige oplichterspraktijken. Als ik die reclame's van dergelijke instellingen in het tv-programma van die omhooggevallen makelaar uit Lisse al zie, komt het maagzuur en meer spontaan eruit.

22 jan 2008 12:01
Profiel
PorscheForum Rakker
997 turbo 2007. boxster spyder 2012
Leidschendam/Leusden
Bericht 
De rust lijkt langzaam terug te keren op de schermen. Vanochtend was het echt paniek. Er werden zelfs nauwelijks normale quotes afgegeven. Er zijn er een hoop "overboord gesprongen", zoals we dat zeggen. Ik denk dat we het ergste nu wel gehad hebben.

Palm Invest: Ze beloofden 9% per jaar, maandelijks rentebetaling, ze hadden enorme hoge marketing/reclame uitgaven, minimale inleg 50.000 euro (geen toezicht AFM), kantoorkosten, personeelskosten en er zelf ook nog iets aan willen verdienen natuurlijk.

Hoeveel rendement moet je dan behalen op je (vastgoed)investeringen??

22 jan 2008 12:25
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Rick schreef:
[quote= Als ik die reclame's van dergelijke instellingen in het tv-programma van die omhooggevallen makelaar uit Lisse al zie, komt het maagzuur en meer spontaan eruit.

Meer forumleden hebben een hekel aan Harry, mag er toch graag naar kijken :oops:
Zondag j.l. verlaarde hij nog dat hij niemand betaalde, maar de mannen en vrouwen die adverteren zitten wel wekelijks in zijn program :wink:

22 jan 2008 14:22
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik heb bij bedrijven die daar hun zegje hebben gedaan rekeningen gezien. 10k of 20k (een paar jaar geleden) voor een paar minuten durend "interview".

22 jan 2008 14:30
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
molen934 schreef:

Meer forumleden hebben een hekel aan Harry, mag er toch graag naar kijken :oops:
Zondag j.l. verlaarde hij nog dat hij niemand betaalde, maar de mannen en vrouwen die adverteren zitten wel wekelijks in zijn program :wink:

Ik vind het vooral knap. Niemand die iets zag in dat programma van hem, maar het schijnt toch aardig geld op te leveren.

Wat je ook persoonlijk van hem mag vinden: hij durft iig zijn nek uit te steken.

22 jan 2008 14:30
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
Devils son schreef:
Wat je ook persoonlijk van hem mag vinden: hij durft iig zijn nek uit te steken.

eens

22 jan 2008 15:10
Profiel WWW Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Marco schreef:
Devils son schreef:

eens

BEn hem wel eens in Den HAag in een restuarant tegen gekomen...wat een over het paard getilde arrogant kwal......

22 jan 2008 15:11
Profiel
PorscheForum Rakker
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replica
Delfgauw
Bericht 
Ik heb een paar jaar geleden een media training gevolgt, er worden je dan vragen gesteld over je bedrijf met een camera op je gericht.

1 sessie Harry Mens stijl met ingekochte reclame zendtijd - appeltje-eitje
1 sessie Harry Mens stijl zonder ingekochte reclame zendtijd - je wordt compleet afgebrand!!!

In de tweede sessie kwam de vraag; "Hoeveel medewerkers heeft u".

Antwoord; "ehhh, een man of tweentwintig"

Interviewer ; "Een man of ???!!!..... Hoe kunt u leiding geven aan een bedrijf als u niet eens weet hoeveel man er precies rondlopen!!! :oops:

Met reclame zendtijd;

"Fantastisch!!!!, 22 man in zo'n korte tijd!!!... :D

Vanaf dat moment heb ik besloten dat voor ons bedrijf de free-publicity niet echt weggelegd is, echt super leerzaam.. en niet mijn wereldje!!

Wat mij betreft mag dat programma per direct geschrapt worden!

22 jan 2008 15:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Haaglanden
Bericht 
Op zich heb ik geen echte hekel aan Harry, omdat ik zijn ondernemersgeest en doorzettingsvermogen wel kan waarderen. Maar op het moment dat iemand zich laat betalen om voor de duivel en zijn ouwe moer verkooppraatjes te houden, en daarnaast ook nog eens flink loopt te lobbyen bij (populistische) politici, dan is mijnerzijds de interesse voorbij.

22 jan 2008 15:32
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
CNN schreef:
The Fed, confronted with recession fears, cut a key interest rate by three-quarters of a percentage point today.

22 jan 2008 15:35
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Harrie is gewoon een l.lletje uit de provincie die graag met de grote jongens mee wil doen. En dat programma van hem is echt te slecht voor woorden. Har stelt het liefst gesloten vragen en luistert niet eens naar het antwoord. En een bedrijf dat daar aan tafel zit neem ik meteen niet meer serieus. Maar goed: zoveel mensen, zoveel meningen

22 jan 2008 17:58
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
On Topic maar weer :?: :lol:

Afbeelding

.... voor hen die gisteren vlak voor sluitingstijd ingestapt zijn :arrow: NU UITSTAPPEN :!: :cheesy:

22 jan 2008 18:05
Profiel WWW Facebook 
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
was ik al :wink:

22 jan 2008 18:07
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
:thumleft: .... want hij zakt weer als 'n tierelier :lol:

23 jan 2008 11:48
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
antonov vanochtend al 75% er bij :wink:

jammer dat ik er meer voor heb betaald :cry:

hoe dan ook... ik heb nog steeds vertrouwen in de toekomst met lincon....

ik denk dat het aandeel antonov (als alles goed gaat) een echte euro knaller gaat worden.

ze hebben namelijk in mijn ogen een perfecte uitvinding in handen.

als dat wereldwijd verkocht gaat worden---krijg je windo praktijken :twisted:

met een ton had je vanmorgen dus een cayman kunnen verdienen :lol: :lol:

Antonov +74% na aankondiging joint venture China

Antonov plc, een Nederlandse ontwikkelaar van versnellingsbakken, meldt dat het in China een joint venture voorbereidt met Loncin.

Tevens heeft het bedrijf een kredietfaciliteit uitgebreid met € 10 miljoen om de joint venture te financieren. Het aandeel Antonov noteert aan het Damrak, waar het fonds lokaal genoteerd is, omstreeks 10.30 uur 73,5% hoger op € 0,59. De afgelopen maanden zag het bedrijf de koers sterk dalen. Een jaar geleden noteerde het aandeel nog boven de € 1,50. Antonov wil met Loncin een joint venture opzetten voor de productie van automatische versnellingsbakken. Loncin zal een meerderheidsbelang krijgen in de joint venture, maar de verdeling van de belangen zal rond de 50/50 liggen. De joint venture zal worden gefinancierd naar rato van het belang van beide partijen en zal aanvankelijk een omvang hebben van tussen de € 20 miljoen en € 30 miljoen, aldus Antonov. De joint venture zal worden gebruikt om in een fabriek te investeren voor de productie van automatische versnellingsbakken in Chong Qing, China.

De eerste verkopen zullen gericht zijn op Chinese autofabrikanten, op de langere termijn is het voornemen ook te gaan exporteren. De fabriek moet 200.000 versnellingsbakken per jaar gaan produceren, meldt Antonov. Antonov verwacht de joint venture met Loncin aan te gaan in mei 2008, wanneer het de prototype voertuigen gereed heeft en Loncin de productieplanning en kostenberekening klaar heeft. De joint venture zal een licentie ontvangen voor de patenten van Antonov en Antonov zal royalties ontvangen voor elke verkochte eenheid, meldt het bedrijf. Verder meldt Antonov dat het de kredietfaciliteit bij Quivest, dat een belang heeft van 20% in Antonov, uitbreidt met € 10 miljoen tot meer dan € 27 miljoen. Afgelopen november beeindigde Antonov nog een joint venture met het Chinese Geely. Het bedrijf noemde destijds als reden dat Geely niet had voldaan aan financiele en andere contractuele verplichtingen.

“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.

23 jan 2008 12:43
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Maar om nou te zeggen dat de koers van Antonov zich lekker heeft ontwikkeld het laatste jaar (of daarvoor for that matter):

Afbeelding

23 jan 2008 14:09
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
beetje kortzichtig

als die automaat eenmaal aanslaat bij het grote publiek.................

kijk eens naar de historie van porsche en nu :idea:
of baan :arrow: was enkele jaren geleden 0,05 cent

steeds meer wagens worden uitgerust met een automaat

23 jan 2008 22:52
Profiel WWW
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
mr.burns993 schreef:
beetje kortzichtig

als die automaat eenmaal aanslaat bij het grote publiek.................

kijk eens naar de historie van porsche en nu :idea:
of baan :arrow: was enkele jaren geleden 0,05 cent

steeds meer wagens worden uitgerust met een automaat
Oud nieuws joh...gaat nooit gebeuren met die Automaat van Antonov anders had het onderhand al wel eens gelukt..Ze lopen al jaren te leuren met dat ding.Ze zijn wel goed in steeds opnieuw nieuwe aandelen uitgeven :? .Ik denk dat ik mijn Antonov aandelen al ca 7 jaar terug weer weg heb gedaan.

24 jan 2008 0:35
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Imho typisch een belegger in denial. Antonov is drijfzand, kans op succes zéér klein, en een zeer speculatief aandeel. Als je de ontwikkeling van de laatste 5 jaren bekijkt dan hoef je geen grote technische analyse deskundige te zijn om te zien dat dit er niet rooskleurig uitziet (telkens lagere toppen), en dat bijna iedereen de laatste 4 jaren hier dik geld op verloren heeft (ja ik weet het, zolang je niet verkoopt heb je geen verlies... :wink: . ) Ik hoop voor je dat het wonder nog geschiedt, maar voorlopig ben ik blij dat mijn geld er niet inzit.

24 jan 2008 0:40
Profiel
PorscheForum Rakker
Opglabbeek, België
Bericht 
2.2VTEC schreef:
Snap overigens niet dat Porsche geen aandelensplit doorvoert. Blijft een cosmetisch gegeven, maar worden beurskoersen ook niet vaker gedreven door psyche dan door ratio :wink:

Uw gebeden worden verhoord

26 jan 2008 20:54
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
D.D. schreef:
op naar de 400...en dan kopen.... :D

:mrgreen:

leuk om terug te lezen

06 maart 2009 3:13
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 101 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende