Auteur |
Bericht |
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
Exacte type 911
Mijn 911 964 uit 1991 heeft een stuur zonder airbag volgens mij hoort hier een stuur met airbag in ... weet iemand hoe ik erachter kom of dit zo hoorde bij deze auto ?
Ook heb ik maar 1 knop in het middenconsole ... om de tussenbak te schakelen maar mijn 1989 911 964 had er 2 ... ook om de spoiler achter te bedienen ... ik vraag me af of dit hoort, omdat ik de auto 110% origineel wil hebben.
wie weet dit of waar is het op te zoeken ?
thanx
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
24 jan 2008 14:06 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
De eerste 964 C4'tjes hadden de knop van de spoiler aan de onderzijde van de motorkap ...
De jaartallen weet ik niet exact - maar de plofzakken waren in eerste instantie optioneel ....
Heb je "De Bijbel" van Peter Morgan kijk en lees daar even door de specs, koetsnummers en motornummers
't kan zijn dat jouw P in 1989 al van de band is gerold en pas in '91 op kenteken is gezet ...
... andere oplossingen en idee'en zal ik nog maar niet aandragen
|
24 jan 2008 16:40 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Als je een chassisnummer met een M erin hebt dan is het een 91er. Met een N een 92er. Airbags is dacht ik vanaf '92. Nieuw modeljaar loopt bij P vanaf september. Als je een M hebt uit bijv. november 1991 dan is die dus later op kenteken gezet. En inderdaad: Morgan knows it all (bijna dan)
Knop voor spoiler klopt. Is verplaatst
|
24 jan 2008 16:49 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
1989 C4 is begin van de K serie
WPOZZZ96ZKS400001 tot WPOZZZ96ZKS402068
Ook het originele motornummer heeft dan 'n K bv 62K0001
1990 C4 is begin van de L serie
WPOZZZ96ZLS00001 tot WPOZZZ96ZLS03957
|
24 jan 2008 16:58 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
top hier heb ik wat aan thanx !!! ik heb net ff www.bol.com bezocht en de bijbel besteld ...
ik zoek nog wel de knop om de spoiler te bedienen ... ik zal wel wat missen kan dat ding echt niet vinden ... iemand ff een piccie van zijn eigen "knop"
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
24 jan 2008 17:15 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Nope ... die van mij zit in de middenconsole en daar heb je niks aan - ziet er net zo uit als die van de 4 WD.
Als je je motorkap open doet en tegen de onderkant aan kijkt - zied je 'n zwart "blokje" aan de linkerkant - daar komt het kabeltje uit dat je spoiler in beweging zet als ik het goed heb zit aan dat blokje 'n schakelaartje er vanuitgaande dat je 'n 89'er modeljaar hebt
Waarom koop je Porsche-boeken bij Bol
|
24 jan 2008 17:20 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
Als het goed is het een model 1991 maar ik ga dit met de hier opgedane kennis even controleren ...
ps. thanx point taken
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
24 jan 2008 17:28 |
|
|
MyFirst964
964C4Amsterdam
|
wanneer zijn de cillinderafdichtingen aangepakt???
|
24 jan 2008 18:22 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
91 cylinder probleem. En vliegwiel in 92. Veiligste is dus een N serie.
Laatst bijgewerkt door Maarten op 24 jan 2008 18:42, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 jan 2008 18:37 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
'tuurlijk
|
24 jan 2008 18:39 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
24 jan 2008 18:41 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Theoretisch dan he
Veiligste is een fiets.
|
24 jan 2008 18:43 |
|
|
elfer964
964 C2 Cabrio 1991Heetveld
|
mijn 964 (1991) C2 heeft de knop op de middenconsole maar ik moet me sterk vergissen als de C4 dat niet heeft...volgens mij hoort ie daar gewoon te zitten. De plofzak was volgens mij een optie in dit bouwjaar, ik heb hem wel maar heb weer geen airco....
_________________________________________ Groeten Edwin.
** Als achter vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achterna.**
|
26 jan 2008 10:47 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Re: Exacte type 911
Zoek de zogenaamde M-codes (speciale uitvoeringen): op sticker onder kofferdeksel en/of in onderhoudsboekje.
561 airbag bestuurderskant
562 airbag bestuurders- en bijrijderskant
564 geen airbags
Kijk bij Karrera voor een onderdelen PDF van je auto met helemaal achterin de Individualausstattung
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
26 jan 2008 11:52 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
'n 91'er wel .... de eerste C4'tjes (89'ers) niet
|
26 jan 2008 12:02 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Uit mijn hoofd: 10-1990 "nieuwe" motor, Luk vliegwiel in 92, maar alleen voor C2 (C4 is altijd met Freudenberg geleverd) en airbags vanaf 4-1991.
C4 met één knop in middenconsole: alleen mj 1989.
|
26 jan 2008 12:11 |
|
|
Fringe
US 993 C2 '96 HandbakDen Haag
|
Re: Exacte type 911
Rijd even met je VIN nummer naar de Porschedealer. Vraag met een glimlach of ze de auto even willen opzoeken in hun systeem. Dan weet je exact hoe de auto de fabriek is uitgerold.
Heb ik ook gedaan. Ze weten alles van de auto. Zelfs van non-EU auto's. Heel handig.
Succes.
_________________________________________ It's not how to survive the storm, it's how you dance in the rain. 'Later' is allang begonnen...
|
26 jan 2008 16:08 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
thanx all
ik zal ff posten als ik de antwoorden heb ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
26 jan 2008 21:01 |
|
|