Ik lees (steeds) dat de voorste oliekoeler warm wordt als de auto is warmgereden en dat je dat dan aan die oliekoeler kunt voelen. Geldt dat ook voor dagen als vandaag?
Want nadat ik met mijn 911 vandaag een 3 kwartier heb gereden was die oliekoeler nog steenkoud (en kwam de temperatuurmeter in het dashboard overigens ook nauwlijks boven het witte vlakje uit).
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
27 jan 2008 22:00
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bij deze temperaturen duurt het idd erg lang voordat de thermostaat open gaat.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
28 jan 2008 17:15
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Het duurt wel langer voordat de thermostaat open gaat bij lagere buitentemperatuur, maar als die na 3 kwartier rijden nog niet open staat en de oliekoeler dan niet warm is dan vrees ik dat het nooit meer zal gebeuren.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
28 jan 2008 20:12
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Meer toeren maken.
_________________________________________ oud is beter
28 jan 2008 20:17
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Same here
28 jan 2008 22:36
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Dat was zondag een ritje met mijn zoontje en zonder mijn vrouw erbij, dus toeren zat.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum