Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 16:38

Antwoord op onderwerp  [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
CANCEL: circuit dag, Croix en Ternois Frankrijk 4 april 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Olaf schreef:
Hoeveel rijders hebben we nodig als we het bedrag opvoeren naar 200 euro :?:

23 volgens Bartjes, dus dat zet geen zoden aan de dijk.

28 jan 2008 12:31
Profiel WWW
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Dus zijn volgens dezelfde Bartjes de kosten 4600 Euro, en deze worden betaald door alle rijders 8)

28 jan 2008 13:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Olaf schreef:
Hoeveel rijders hebben we nodig als we het bedrag opvoeren naar 200 euro :?: ... da's voor mij toch wel de max. :arrow: moet naast het heenrijden, de hotelovernachting, de brandstof en het eten ook nog ff 'n Porsche kopen :lol:

Gaan we 'n apart topic openen mbt de overnachtingen en proberen we met z'n allen in een en het zelfde hotel te komen :?:

vraag is, zal er dan van slapen veel in huis komen ? :D

28 jan 2008 14:11
Profiel
ex RS4
Bericht 
Huishoudelijke mededeling:

Deze week moeten we de aanbetaling voor het circuit doen. Om de aanbetaling te kunnen doen moeten minimaal 9 deelnemers betaald hebben. Op dit moment is het geld van 7 deelnemers ontvangen. Dit betekent dus dat er (nog) niet genoeg geld in kas is voor de aanbetaling. Dringend verzoek aan diegenen die zich opgegeven hebben maar nog niet betaald om dit per ommegaande te doen.

De minimumeis van 25 deelnemers (ex. organisatie) blijft onveranderd staan. We willen de kosten namelijk niet hoger laten oplopen. Als we de aanbetaling hebben gedaan zijn we weer een stapje dichterbij en hebben we tot 4 maart om tot de minimaal 25 deelnemers (ex. organisatie) te komen.

Mocht het evenement toch geen doorgang vinden, dan krijgen we onze aanbetaling terug en de deelnemers hun geld.

Samenvattend: Als de aanbetaling gedaan is gaat het evenement in principe door; tenzij de 25 deelnemers (ex. organisatie) niet gehaald wordt.

28 jan 2008 14:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
...
Hilversum
Bericht 
:cry: HELAAS :cry: HELAAS :cry: HELAAS :cry:

De circuitdag Croix en Ternois op 4 april 2008 gaat niet door. Gezien het beperkte aantal aanmeldingen, het nog beperktere aantal ontvangen betalingen en wat extra kleine lettertjes in het contract lijkt het ons als organisatie op dit moment niet haalbaar om dit evenement door te laten gaan. Wij zullen dan ook in de loop van de week onze voorlopige reservering annuleren.
Wij vinden het erg jammer maar we hopen dat jullie er begrip voor hebben. Wat ons betreft proberen we het volgend jaar nog een keer, bij voorkeur dan in een weekend. :idea: :!:

Iedereen bedankt voor het enthousiasme. De mensen die reeds betaald hebben zullen hun geld zo spoedig mogelijk retour ontvangen.

Marcel (gast), Jurgen (JDB), Stephan (Harley), John (P-one)

29 jan 2008 22:24
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 996 GT3 mkII
Omgeving Delft
Bericht 
Zijn het dan voor de kleine letters in het contract? Zelf had ik het niet erg gevonden als er wat meer betaald had moeten worden. Jammer, jammer, jammer.

29 jan 2008 22:33
Profiel
ex RS4
Bericht 
Solid4S schreef:
Zijn het dan voor de kleine letters in het contract?

Dat we toch een gedeelte van het inschrijfgeld kwijt zouden zijn bij annuleren. Staat wel in het contract wat getekend terug moet worden gestuurd maar niet op de website. :evil: Dat financiele risico willen we de deelnemers en onszelf niet aandoen.

Do993tupperware schreef:
Wat hadden we eventueel meer moeten betalen met de huidige stand inschrijvingen ( 17-18 volgens mij )

toch gauw zo´n 70-80 Euro extra per auto. En je moet ergens een grens trekken. We hadden vanaf het begin al besloten om de prijs niet te verhogen om het evenement een beetje laagdrempelig te houden. Vergeet niet dat er ook nog wel eea bij zou zijn gekomen aan hotel etc.

Volgende keer beter :!:
Heb al vaker een evenement georganiseerd wat eerst niet doorging en later razend succesvol was, dus daar hoop ik maar op.

Laatst bijgewerkt door Harley op 29 jan 2008 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jan 2008 22:58
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 GT3
Kempen, Belgie
Bericht 
Jammer maar begrijpelijk. Bedankt voor alle moeite aan de organisatoren, onbegrijpelijk dat er niet meer Porsche eigenaars geinteresseerd zijn om hun beestje eens in zijn natuurlijke habitat uit te laten. Ik ga het vrijgekomen budget alvast gebruiken voor de trackday van Skylimitevents in Spa, op 27 maart, en voor de Porsche Franco Days.

29 jan 2008 23:01
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
Echt jammer van dit mooie initiatief! :cry:

29 jan 2008 23:12
Profiel WWW Facebook 
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Volgende keer beter ... :wink:

IIG Bedankt voor de moeite & inzet :thumleft:

29 jan 2008 23:41
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
:cry:

5 man tekort, bijna niet te geloven toch... we hadden volgens mij zeker nog enkele mensen gevonden tegen 4/4, maarja, ik begrijp de organisatoren ook, financieel risico is niet leuk. Pffff wat jammer toch :evil:

Laatst bijgewerkt door Steven op 29 jan 2008 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.

29 jan 2008 23:42
Profiel Facebook 
foxtrot / oscar
Bericht 
Da's mooi balen :(

Moet wel zeggen dat ik er geen bal van snap dat het minimum aantal inschrijvers niet gehaald is...
Puntje bij paaltje wordt er massaal afgehaakt :roll:

Organisators in ieder geval bedankt voor de moeite :!:

29 jan 2008 23:43
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Echt vreselijk jammer, maar begrijpelijk. Dus ook van deze kant bedankt voor de inzet. Had trouwens wel gedacht dat we aan 25 aanmeldingen zouden komen, valt tegen dus... :roll:

29 jan 2008 23:45
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
@ Yaroon: tja, als je je richt op 11 april en je informeert wie er dan kan en bij inschrijving wordt het - om uiteraard plausibele redenen - een week eerder, kan je in mijn ogen niet spreken over massaal afhaken. Ikzelf had voor 10-11 april al oppas geregeld, vrij genomen en ruzie met totmbo gemaakt. Maar om er uiteindelijk op mijn eigen verjaardag 4/4 niet te zijn... (was ooit tijdens de Koude Oorlog :cheesy: een zwaar onderhandelingspunt in het convenant...)

Had het leuk gevonden om mee te gaan. Hopelijk next time.

30 jan 2008 0:16
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
...en ik had op een weekend-event gehoopt (zoals in initiele poll)...kan het bestuur ook niet helpen natuurlijk, no offence :wink:

...better luck next year...en alvast bedankt voor mooie initiatief...wordt ongetwijfeld een voltreffer in een weekend! :D

30 jan 2008 0:21
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Niet zo persoonlijk opnemen Horny... legitiem argument ;)
Moeders hier thuis was ook boos, maar dan vooral omdat ze NIET mee kon :mrgreen:

[off topic]en gooi dat taal draadje eens terug open :mrgreen: [/off topic]

30 jan 2008 0:23
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
:twisted: :cheesy:

ga jij maar ergens anders lopen stoken... :thumleft:

30 jan 2008 0:24
Profiel
PorscheForum Rakker
964 turbo 3.3 1991 nachtblauw/zwart
Bericht 
idd zeer spijtig , maar ik voelde het al aankomen ...zo een dag door de week is niet altijd even simpel . Toch bedankt aan de organisatoren voor de geleverde moeite.

30 jan 2008 10:04
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Zeg Wannes, moesten we dit nu eens op autoforum.be eens lanceren EN openstellen voor nog andere wagens ? Daar moeten er toch voldoende geïnteresseerden zijn om voldoende deelnemers te halen ?

Akkoord, dan rijden er ook "andere" karren mee, maar we kunnen bvb wel een "pk-grens" stellen om "krellenrijders" te weren ?

30 jan 2008 11:45
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
Carrera4s schreef:
Zeg Wannes .... "krellenrijders" weren

Dirk, hahaha, tegen wie zeg je dit :P :D

j/k

nah, serieus, ik zou wel willen komen met de Clio Cup dan, ideaal circuit voor kleine wagentjes en Wannes met de Hyundai of Sylvia 8)

Ik schrijf me zowiezo terug in mocht er nog iets van in huis komen :!:

Laatst bijgewerkt door Steven op 30 jan 2008 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.

30 jan 2008 11:52
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Volledig mee akkoord op vwde dat we geen cowboys binnenhalen. Er waren er hier ook (eentje op z'n minst) die wel hadden willen meedoen maar dan met een andere wagen dan een Porsche. Zolang er met respect gereden wordt kan voor mijn part iedereen meedoen...

30 jan 2008 11:54
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Ik denk wel dat als we het een forumgebeuren houden, dit zorgt voor voldoende sociale controle !

30 jan 2008 12:01
Profiel
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
Bericht 
10 feb is NPC/Vijverberg Assen, maar ik wil wel een andere keer, mogelijk dat we met een aantal afspreken?

30 jan 2008 12:26
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2 '91, ex-930 '86
Maldegem (België)
Bericht 
gast schreef:
TIP: je kunt ook op de vrij rijden dagen inschrijven in Croix. 70 voor een halve en 100.- voor een hele dag. Bijvoorbeeld 10 Feb al.

Dat zou ik niet aanraden met een Porsche, zitten nogal wat heethoofden op dat circuitje en vooral veel kleine ragbakjes van 1000 euro/stuk :wink:

Een aparte forumdag met een 25tal auto's ware ideaal geweest voor ons !

30 jan 2008 12:30
Profiel Facebook 
ex RS4
Bericht 
@Gert - de 10e ben ik in Assen.

@Marcel - Gewoon niet naar Gert kijken. :cheesy:

30 jan 2008 12:58
Profiel WWW
Antwoord op onderwerp   [ 196 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende