Auteur |
Bericht |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Hoeveel heeft Olaf je geboden
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
02 feb 2008 22:51 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Even verslag vanuit de organisatie dan maar. We hadden deze middag gelijk een vergadering geplanned dus vol aandacht de inschrijvingen gevolgd.
Complimenten en felicitaties aan de eerste 20 inschrijvers
In precies 1 uur en 1 minuut 20 inschrijvingen.
En de site heeft het vol gehouden
De site is inmiddels geupdate met de eerste 20 aanmelders.
Ook mochten wij enkele mailtjes ontvangen van mensen die het dit maal niet gelukt is en ons verzocht hebben ze alsnog in te schrijven. Helaas bepaalt het regelement dat we daar niet aan toe kunnen geven.
Voor degene die nu achter het net hebben gevist, niet getreurd. Er komen nog genoeg kansen. We hebben 100 plaatsen beschikbaar en dus kan in principe iedereen mee die afgelopen jaar heeft mee gereden en dan hebben we nog ruim 30 plaatsen over.
Houd ook in het achterhoofd dat de inschrijving geen race is al hoewel we het fanatisme van diverse mensen wel kunnen waarderen.
Kortom 1 maart is de volgende ronde. Vermoedelijk start de inschrijving dan vroeg in de avond maar dat bepalen we nog even nader.
(Dus Olaf.. wekker zetten dan ben je er volgende ronde ook bij )
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 feb 2008 22:57 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Ik denk dat ik dit jaar niet mee kan doen.
Jammer
Als ras Fries Uit Brabant
Tis nie anders
Als er aan het eind nog een plekkie over is houd ik me aanbevolen!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
02 feb 2008 23:37 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Goeie tip voor de volgende ronde, eerst de foto verkleinen
Wel leuk om te zien dat er weer veel animo is
P.s. al meer dan 25% cabrio, nu maar hopen dat het mooi weer wordt
Groet Harry.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
03 feb 2008 2:48 |
|
|
horn
PF #57
|
was uberhaupt verrast dat ik een foto moest toevoegen. had ook geen kleine foto's op mijn pc staan. zat er even over te denken om gewoon het eerste de beste jpg bestand onder de 1 mb te attachen (was toch de laatste equipe).... moest het uiteindelijk ook 3 keer insturen (foto te groot, code fout, foto te groot)...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2008 9:42 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Zie dat ik niet de enige ben met dit probleempje.Als ik me goed herinner kon dat vorig jaar op een gegeven moment wel
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
03 feb 2008 11:52 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Was ook verrast maar de eerste de beste map die ik opende stond een foto die ik ook al naar mijn album had ge-upload en die werd meteen geaccepteerd
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
03 feb 2008 12:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Een foto toevoegen is niet verplicht. Het formulier geeft alleen een melding dat er nog geen foto is toegevoegd.
Wel is het natuurlijk leuk om een foto direct mee te sturen. Die kan dan gelijk in de lijst van deelnemers worden gezet. Gebleken is dat mensen het erg leuk vinden te zien welke auto's er allemaal mee rijden.
Dus als het even mogelijk is dan gelijk mee sturen. Anders kun je de foto altijd nog na sturen naar ons.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
03 feb 2008 13:04 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
True... maarja, viel te proberen toch?
Wekker staat nu op 1 maart...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
03 feb 2008 14:48 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
85 Euri overgedragen aan de kassier van de 11 steden
Is het meer dan waard, gezien de ervaringen van 2007
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
03 feb 2008 17:27 |
|
|
Martin K.
Boxster 3.4 STwente
|
Als ik de deelnermslijst even overzie, heb ik direct mijn eigen weddenschap al weer verloren
Was wss sneller met typen, dan gedacht
_________________________________________ Groeten uit Twente
|
03 feb 2008 17:29 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
Hotel ook al geboekt in Oranjewoud.
Ik ben er klaar voor.....
Jaap
|
03 feb 2008 19:02 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Je laat er geen gras over groeien Jaap...
Wel comisch om te zien bij de inschrijvingen was, dat er sommigen zo snel inschreven .....
en hun naam zelfs verkeerd schreven
Naar aanleiding van het verstrekken van de verkeerde data zijn we helaas genoodzaakt om de inschrijvingen te annuleren....
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
03 feb 2008 20:29 |
|
|
horn
PF #57
|
grappig. was het helemaal vergeten en dacht er om 14.58u aan... nog precies één plaatsje over.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
03 feb 2008 20:35 |
|
|
928GTS
|
Die Horn toch. Some guys have all the luck..............
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
03 feb 2008 21:18 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Yohan......,
dit zegt nog steeds genoeg...? ( alleen er zullen meer daders zijn..... )
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
03 feb 2008 21:42 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
shit ook helemaal bij ingeschoten gisteren
gauw even de volgende datum checken
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
03 feb 2008 22:02 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Dan maar later inschrijven
Helemaal eens. 't Is dat het de eerste keer is, maar als dit de nieuwe standaard wordt, ga ik niet meer inschrijven...
|
03 feb 2008 22:31 |
|
|
strak
ex-993 C2, 2.4TLeidschendam
|
Ik sta er ook tussen
Kunnen jullie de foto ook vervangen door een betere, deze was de eerste die ik zo snel kon vinden (dacht ook dat een foto moest )
|
04 feb 2008 12:59 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Ja, is geen probleem, stuur de foto maar even naar info@ 911stedentocht.nl dan wordt de nieuwe foto zo spoedig mogelijk geupload
Groet Harry.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
Laatst bijgewerkt door Joyman op 06 feb 2008 1:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 feb 2008 19:03 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Re: Dan maar later inschrijven
Moeizaam, ja. Het zoeken naar een goede formule blijft lastig. Het animo vanuit allerlei hoeken is zo groot dat we anders een volgeboekte lijst hebben voordat iedereen zich realiseert dat er kan worden ingeschreven.
Na de inschrijvingen maar eens evalueren.
Tips zijn natuurlijk altijd welkom.
|
05 feb 2008 0:11 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Lydia als 1e deelnemer......dat riekt naar ZWARE steekpenningen..!!!
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
05 feb 2008 23:50 |
|
|
Lydia
|
Werkt beter dan bedreigingen, Peet!
|
06 feb 2008 10:04 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Ennuh Peter op 5 Ik weet 100% zeker dat ik mij eerder had aangemeld.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
06 feb 2008 10:19 |
|
|
928GTS
|
|
06 feb 2008 10:41 |
|
|