Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 12:55

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 174  Volgende
Wie was/waren het?? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Bericht 
Best aardige 'oogst' vandaag.

Vanochtend in Oegstgeest een zilveren 997 Turbo en een Atlasgrijze 997 4S op de N444.

Vanmiddag in Noordwijkerhout een witte Cayman. Tussendoor nog de Cayenne van onze vrienden en een facelift Cayenne in zilver bij de Karwei.

02 feb 2008 20:32
Profiel
PorscheForum Super Junkie
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Daar ga ik probleemloos overheen... :D
KNAF-bijeenkomst in AC De Meern vanmiddag. Daar gespot: zilver/oranje 997 GT3RS :shock: , zwarte 993 C4S, grijze Cayman S, zwarte 911 3.2 en 964, zwarte 944 en zwarte Cayenne S.
Vervolgens bij de Autoboulevard in Utrecht later op de middag een zilveren 996 cabrio met vrouwelijke bestuurder (van het niet zwaaiende type) :) en vanavond bij de Esso-pomp aan de Utrechtseweg in De Bilt een zilveren 3.2 waarvan de eigenaar me spontaan aansprak en ook een 924 gehad bleek te hebben. Toen samen zijn 911 bewonderd, kreeg nog wat aankooptips van 'm. Leuk, een échte P-liefhebber... ik was erg blij dat ik net (voor het eerst in vier maanden :oops: ) mijn auto gewassen had.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

02 feb 2008 23:45
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Geweldige foto's. ik kijk al echt uit naar vanmiddag; effe lekker hapje eten, douchen, auto wassen en dan rijden :wink:

Eergisteren: een auto van de afsleepdienst met een Seal Grey Boxster S achterop, een hele nieuwe... :? (zover ik weet geen schade, tenminste niet aan de linkerkant)

03 feb 2008 9:47
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Net terug uit Oostenrijk, Gerlos, en moet zeggen dat de tik van gespot daar aardig is doorgegaan... :roll:
Omdat tegemoedkomende Porsches op de Duitse snelwegen te snel voorbij zijn om kenteken op te nemen, en omdat tijdens het rijden met een gangetje van 180 geen kentekens genoteerd konden worden door mij in persoon.... alleen de kentekens die ik wel heb kunnen noteren....

Heenreis, 26 januari
Cayenne met kenteken RO BW 914 bij Kufstein
911 Carrera 4 met kenteken KB 644 AR bij Wörgl
Cayenne met kenteken M A 280 bij Fügen
Terugreis, 2 februari
Cayenne S Automatic met kenteken 75-RB-NG tussen Gerlos en Zell am Ziller, die kwam net aan, uurtje of 8.45
Cayenne Turbo S met kenteken A GV 407 op de A8 bij München, afslag Fuchsberg
Cayenne S met kenteken 42-TX-NH, uurtje op 20.15, tussen De Meern en Montfoort....
Bekenden van hier??

Overigens loads of porsches gezien in Duitsland en Oostenrijk uiteraard.

03 feb 2008 21:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
GhostRider schreef:
Omdat tegemoedkomende Porsches op de Duitse snelwegen te snel voorbij zijn om kenteken op te nemen, en omdat tijdens het rijden met een gangetje van 180 geen kentekens genoteerd konden worden door mij in persoon.... alleen de kentekens die ik wel heb kunnen noteren....

Ik zou er niet zo gecharmeerd van zijn wanneer mijn auto incl. kenteken hier vermeld zou worden, sterker, ik zou direct verzoeken het te verwijderen. Waarom? Ik vind het niet zo prettig gevoel, het maken van 'bestellijstjes' wordt zo wel heel makkelijk. Wanneer de politie eenvoudig de NAW gegevens van een kentekenplaat kan achterhalen, kunnen de heren criminelen dat ook.

Ik weet niet hoe anderen hier over denken.

03 feb 2008 22:10
Profiel
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
En als die "criminelen" jouw Porsche zien rijden :?: Ik neem aan dat je niet altijd je kentekenplaten hebt afgedekt :wink:

03 feb 2008 22:12
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo S
Amsterdam
Bericht 
Peter 993 schreef:
GhostRider schreef:

Ik zou er niet zo gecharmeerd van zijn wanneer mijn auto incl. kenteken hier vermeld zou worden, sterker, ik zou direct verzoeken het te verwijderen. Waarom? Ik vind het niet zo prettig gevoel, het maken van 'bestellijstjes' wordt zo wel heel makkelijk. Wanneer de politie eenvoudig de NAW gegevens van een kentekenplaat kan achterhalen, kunnen de heren criminelen dat ook.

Afbeelding

Met zoveel roest stelen ze 'm toch niet :wink:

Wel handig dat het nummer zo leesbaar is. :D

03 feb 2008 22:17
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Gerhard schreef:
En als die "criminelen" jouw Porsche zien rijden :?: Ik neem aan dat je niet altijd je kentekenplaten hebt afgedekt :wink:

Ik zeg ook dat je ze het gemakkelijker maakt....... onnodig gemakkelijker.............. Bij mij in de straat zijn afgelopen jaren 2 maal wagens gestolen waarbij ze de sleutels gewoon even komen 'halen', dan ga je wel nadenken.

Laatst bijgewerkt door Peter op 03 feb 2008 22:30, in totaal 1 keer bewerkt.

03 feb 2008 22:18
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Davywag1 schreef:

Afbeelding

Welk nummer..................

:D

03 feb 2008 22:23
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Ach, ik geloof dat het allemaal aardig overtrokken is. alsof een crimineel op het porscheforum gaat lezen waar een cayenne turbo is gesignaleerd en wat het kenteken is. Rij naar amsterdam en je komt een aantal turbo's tegen, je schrijft de kentekens op en je hebt meer info dan hier. Sterker nog, als je die KJN gewoon volgt, weet je ook waar hij woont.

wegpoetsen van kentekens imho overdreven. tenzij je vrouw meeleest en zich afvraagt waarom jij met je Porsche gesignaleerd bent in de parkeergarage van Krasnapolsky, terwijl je op zakenreis zou zijn naar Brussel... :twisted: Maar dat is je eigen schuld - moet je maar niet vreemdgaan :wink:

03 feb 2008 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 (ex), Cayenne Turbo (ex) , 997 Turbo9(ex), 991 cabrio Turbo S (EX), 992 cabrio Turbo S
Amsterdam
Bericht 
Peter 993 schreef:
Davywag1 schreef:

Afbeelding

Welk nummer..................

:D

Hij is leuk! :D

03 feb 2008 22:32
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Peter 993 schreef:

Afbeelding :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

03 feb 2008 23:10
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vanochtend was een mooie ochtend :-)

Onderweg zag ik de evenknie van mijn eigen auto (964C4 rood). Op de parkeerplaats van mijn werk een GT2 Club Sport (rood, uiteraard!) :D

04 feb 2008 10:31
Profiel
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Winchester schreef:
een GT2 Club Sport

Weet je dat zeker :?: Volgens mij is de CS nooit in NL geleverd, correct me if I'm wrong.
Zou wel een "gewone" GT2 met aftermarket kooi kunnen zijn.

Afbeelding

04 feb 2008 10:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 3.2 Cabriolet '87
Bericht 
nu.nl schreef:
Met 212 kilometer per uur over Friese snelweg
Uitgegeven: 4 februari 2008 10:56
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 11:17

SNEEK - De politie heeft zondagmiddag een 48-jarige man uit Breezand (Noord-Holland) van de weg gehaald omdat hij met zijn Porsche 212 kilometer per reed.

Dat meldde de politie maandagochtend.

De man werd op de A7 ter hoogte van het Friese dorpje Uitwellingerga met een camerasurveillancewagen gespot. De agenten wisten de man bij Sneek aan te houden. De Noord-Hollander kon zijn rijbewijs direct inleveren.

(c) ANP

Iemand van hier? :oops:

04 feb 2008 12:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Peter 993 schreef:
GhostRider schreef:

Wil je soms ook dat kentekens geblindeerd worden als je naar een meeting gaat?

04 feb 2008 14:39
Profiel
Bericht 
Wie doet dat nou platen blinderen ..... tssssssssk
Word wel es tijd voor James bond platen maybe 8)

04 feb 2008 15:46
PorscheForum Rakker
Bericht 
ervaring dan horn :wink:

04 feb 2008 15:54
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
zuugnap schreef:

Geen idee................

Afbeelding

:roll:

04 feb 2008 15:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
peter misschien vergeten sommige wel snel dingen, je weet het niet :roll: :wink:

04 feb 2008 16:18
Profiel
Bericht 
Peter 993 schreef:
zuugnap schreef:

Geen idee................ :roll:

Hmmm ging over hard rijden met blinde platen :lol:
Daarnaast idd blindeer al mijn platen ..... komt door ervaring
via mn oude werkgever :)

04 feb 2008 16:21
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Op de foto's van mijn P. poets ik ook altijd de kentekens weg. Zie er eigenlijk ook het nut niet van in. :mrgreen:

04 feb 2008 17:19
Profiel WWW
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Al ik foto's zelf plaats van mijn eigen auto dan poets ik ook niet het kenteken weg - soms wel om Horn te pesten :wink: maar als ik foto's plaats van anderen dan wel, als ik het niet vergeet. Meestal toch iig. Ook als ik een "spot" toevoeg in dit topic vermeld ik niet het hele kenteken.

Waarom :?: Omdat het "slachtoffer" er misschien geen prijs op stelt dat anderen weten dat hij/zij dan-en-dan-op-die-plaats-is-geweest. Waarom wel of niet maakt me geen bal uit. Gewoon een beetje beleefdheid. Maar ja, als het rekeningrijden wordt ingevoerd is het met dat stukje vrijheid ook gedaan. :?

04 feb 2008 17:36
Profiel WWW
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 Targa
Gemert, N-Brabant
Bericht 
carrera32 schreef:
nu.nl schreef:
Met 212 kilometer per uur over Friese snelweg
Uitgegeven: 4 februari 2008 10:56
Laatst gewijzigd: 4 februari 2008 11:17

SNEEK - De politie heeft zondagmiddag een 48-jarige man uit Breezand (Noord-Holland) van de weg gehaald omdat hij met zijn Porsche 212 kilometer per reed.

Dat meldde de politie maandagochtend.

De man werd op de A7 ter hoogte van het Friese dorpje Uitwellingerga met een camerasurveillancewagen gespot. De agenten wisten de man bij Sneek aan te houden. De Noord-Hollander kon zijn rijbewijs direct inleveren.

(c) ANP

Iemand van hier? :oops:

Ben net terug uit Friesland met de P. Heerlijk weekendje weggeweest en zat daar wel in de omgeving. (Ben alleen geen 48 ) :wink:

04 feb 2008 18:25
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Bericht 
Vandaag in Amsterdam Zuid-Oost een zwarte Cayenne Turbo. Vanavond in Noordwijkerhout een zwarte 993.

04 feb 2008 20:33
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4327 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 174  Volgende