Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:29

Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
porsche neus beschadigd door fiets 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Porsche 991 4S Coupe PDK (met X51!). Verkocht: 997.1 4S handbak, 996.1 C2 Cabriolet
Bericht porsche neus beschadigd door fiets
Ik let altijd op hoe en waar ik mn porsche parkeer.Dit keer stond mn porsche achter een lexus geparkeerd op een laden lossen plek.Wat gebeurd er tot mijn grote schrik.
Ik kom aanlopen en zie dat een man een fiets opraapt die tegen mijn motorkap was aangevallen.Resultaat een kras op de neus van de porsche :twisted: :shock: .De jongen die de fiets tegen de muur aanzette was niet de eigenaar van de fiets maar de bestuurder van de lexus die voor mijn porsche stond.
Ik dus wachten dat de eigenaar van de fiets terug kwam.Vertelde die mij doodleuk dat hij de fiets tussen de lexus en mijn porsche had neergezet en dat de lexus achteruit reed waardoor de fiets tegen mijn porsche viel.Hij kon daar dus niks aan doen en fietste weg..de bestuurder van de lexus had ik laten gaan omdat ik niet stilstond bij het feit dat hij tegen de fiets aangereden was waardoor deze op mn moterkap viel en dus niet de wind de oorzaak was wat hij mij vertelde ... goed balen hoor.. :(
wie is nu aansprakelijk de fietseigenaar of de lexus bestuurder?

03 feb 2008 21:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Antwerpen
Bericht 
Troost u ik denk dat 99% van dit forum al zoiets in de aard heeft meegemaakt :cry: .
Ik tracht mijn wagen ook altijd op een "veilige" plek te stallen maar toch mag dit niet altijd baten :( .

M'n vorige 944 was pas herlakt 1 maand later bluts in de deur, nog een paar maand later voorbumper geschonden door één of andere oen die niet kan parkeren.
Echt triestig mensen hebben geen respect of verantwoordelijksgevoel meer voor andermans zaken.

Hopelijk valt je kras nog mee.

Sterkte

03 feb 2008 21:31
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Echt balen. Ik had het vorige week met de leaser, men parkeert de trekhaak in de bumper en rijdt vrolijk (of niets gemerkt?) weg.

In jouw situatie: De auto veroorzaakt de onrechtmatige daad doch de fietser is ook iets te verwijten bij dusdanige fiets"stalling".

Zijn de eigenaren nog traceerbaar??

03 feb 2008 21:41
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
Heerlijke hufters zijn er toch! Die vent van de Lexus weet dat hij fout is en doet alsof zijn neus bloed. Ik zag vrijdag ook weer een extra deukje in de deur van mijn 944 die er nog niet zat. Ik wacht totdat er nog een paar bij zijn gekomen en dan mag de "lepelaar" weer op mijn kosten het fijne gedrag van anderen oplossen.

Joh, weet we zijn met velen die dankzij dit soort foute lui een hele beroepsgroep in stand houden! :evil:

03 feb 2008 22:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Waardeloos voor je hoor :x

Maar kijk eens even wat er in die neus verborgen is :idea: :P :wink:

Laatst bijgewerkt door Paul II op 04 feb 2008 19:07, in totaal 1 keer bewerkt.

04 feb 2008 0:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Vreselijk balen hoor. Het lijkt erop dat je de schade niet (meer) kunt verhalen. Snel op laten knappen en je verlies nemen. In een paar weken ben je het weer vergeten.

04 feb 2008 17:44
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht Re: porsche neus beschadigd door fiets
stak schreef:
Ik kom aanlopen en zie dat een man een fiets opraapt die tegen mijn motorkap was aangevallen.Resultaat een kras op de neus van de porsche :twisted: :shock:

Zoals Paul al tracht aan te geven :arrow: jij hebt 't hier toch over je 996 :roll: :?: :wink:

... als ik het goed begrijp werd jij dus boos op de eigenaar van die fiets , die vervolgens 'n kras op je motorkap maakte :lol:

04 feb 2008 18:05
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
De "fout" kofferdeksel - motordeksel wordt weleens gemaakt .
Maar stak schrijft nog iets anders wat mijns inziens niet klopt, n.l.
Citaat:
Ik let altijd op hoe en waar ik mn porsche parkeer.Dit keer stond mn porsche achter een lexus geparkeerd op een laden lossen plek.

Ten 1e , je mag nooit op een laden lossen plek PARKEREN , en ten 2e achter een lexus , die liever een mercedes gahad had .(of ligt het aan mij dat de modellen vrijwel identiek zijn :?: )
En toch vind ik het jippie voor stak , want dat gun je niemand :!: :cry:

04 feb 2008 21:56
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 8 berichten ]