Auteur |
Bericht |
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Welke leuke "herrie-uitlaat"?
Wie heeft er welke ervaringen met een wat luidere uitlaat voor een 964...cup-uitlaat? nog meer ideetjes?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
04 jan 2008 15:01 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Even de zoekfunctie gebruiken, is al veel over geschreven. Ik heb er een G-pipe onder geschroefd, wat een mooie donkere, maar niet ordinaire, brul geeft! Je kan er ook een cup rohr onder zetten, ook mooi
Laatst bijgewerkt door Harry 911 op 04 jan 2008 15:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 jan 2008 15:38 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Cupuitlaat, katvervanger en wil je nog meer een G pijp. Rochelt heftig!!!
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
04 jan 2008 15:38 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Wat heeft je dat ongeveer compleet gekost en waar heb je het gedaan/laten doen?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
04 jan 2008 19:31 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
04 jan 2008 19:52 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
You've got mail.
En hierboven... is voor 993 en niet voor 964,
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
04 jan 2008 19:55 |
|
|
Fonz
ex 3.2, ex 944s, ex 964C4, nu Avant RS2 en TT
|
Klopt heb ik nu ook .
Scheelt ook een hoop kilootjes
rob
|
05 jan 2008 20:51 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Ik heb alleen nog maar het cuprohr en dat rochelt al aardig zonder dat het storend wordt binnen.
Edit: sinds vandaag ook een dikke ronde eindpijp en nu klinkt het helemaal lekkerrrrr. Had niet gedacht dat zo'n schoorsteenpijp zó mooi zou klinken
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
Laatst bijgewerkt door M a r c op 07 feb 2008 19:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
06 jan 2008 20:36 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ga eens met Joyman (alias Harry en voor intimie Herrie ) praten. Die heeft ervaring met kabaal uitlaten. Alhoewel je niet echt meer van een uitlaat mag spreken schijnt
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
06 jan 2008 22:56 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Heb nu een aanbieding voor een cup-rorh van 215 euro excl montage, zijn dat de standaardprijzen zeg maar?..zou hem er miss nog wel zelf onder kunnen hangen..waar zou ik nog meer kunnen kijken? bij EPS misschien?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
11 jan 2008 13:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
...
Hieris 'ie aanzienlijk goedkoper
... en ze kunnen 'm evt.nog voor je monteren ook
|
11 jan 2008 23:05 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Bedankt voor de tip Scheelt al weer een paar (flinke) knaken, zal ze eens bellen deze week..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
13 jan 2008 15:08 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Hoezo, ik heb nog steeds een eindstukje er aan zitten hoor
Wil je nog wat weten kun je mij altijd ff pb hoor.
Ik hou namelijk ook van een goed stuk geluid
Groet Harry,
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
13 jan 2008 22:00 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Even voor mijn beeldvorming...cup rohr vervangt de middendemper..g-bocht de einddemper en voor dit alles zit nog een kat?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
15 jan 2008 9:29 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Hoe zit dat eigenlijk met de benodigde "tegendruk"?
Had bij mijn SC de einddemper vervangen door een open eindstuk van
Fabspeed, geweldig geluid. Maar het reed voor geen meter, koppel nm waren ook verdwenen.
Wat is de juiste/beste tegendruk
Heeft de 964 daar geen last van bij Cup en G installatie?
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
15 jan 2008 11:10 |
|
|
Harry 911
964 C2 1991
|
Ja, dat vraag ik me ook af. Ik heb begrepen dat je wel een bepaalde tegendruk moet hebben, maar misschien is het vermogensverlies zo minimaal dat je het niet merkt?
|
15 jan 2008 11:26 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad ... ... en ook die kan je evt. leeghalen of vervangen
Cup-pipe alleen zal geen negatieve invloed hebben, denk ik. Aangezien de 964RS er sowieso mee rijdt
'n combi van "twee van de drie" moet volgens mij ook nog kunnen
|
15 jan 2008 13:38 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
|
18 jan 2008 12:48 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Vandaag nog een kleine modificatie aan de uitlaat; luistert u zelf even
http://www.youtube.com/watch?v=32xoUac0zIQ
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
07 feb 2008 23:54 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Lekker geluidje.
Ben zelf nog op zoek naar een 'adjustable exhaust', stil wanneer het nodig is, en bereherrie als je er zin in hebt.
Met een kabel of electronisch.
Ik ben al wat avonden aan het surfen geweest maar heb nog niet iets gevonden voor een (oudere) 911.
Wel een heleboel patenten met vlinderkleppen of draaiende binnenpijpen.
Voor motoren bestaat dit wel, en voor een enkele "rice burner" ook wel.
Hier in de buurt zit http://www.jekillandhyde.nl/nl/systems.php
deze maken mooi spul voor motoren, wel prijzig.
Iemand anders nog tips?
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
08 feb 2008 0:17 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
lijkt me een lastig verhaalm et kleppen enzo....
heb zelf een ruf einddemper en een rvs pijp ipv de middendemper... geeft een mooi vol geluid, als je doortrekt is het volgens sommigen een beetje pijnlijk, zo hard, maar als je rustig rijdt is het prima. ben nog nooit aangehouden ofzo dus wat mij betreft een aanrader..
succes ermee.
|
08 feb 2008 11:27 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
08 feb 2008 14:36 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
cup pijp
heb er een rs cup pijp onder en bevalt goed
rustig wanneer nodig en iets meer wanneer je lekker door rijdt mmar je kunt nog steeds de baan op zonder problemen
maar wil je meer dan of een geheel ander sijsteem er onder of zoals andere diverse delen vervangen
suc6 met zoektocht
_________________________________________ have fun!!!!
|
08 feb 2008 21:41 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Heb er vanmiddag bij renntech een G-bocht onder gezet...eindemper bleek toch al een aflopende zaak dus een cup-rohr plaatsen zou toch uiteindelijk alleen maar betekenen dat er een nieuwe eindemper onder zou moeten tzt..plus bijkomende kosten...maar moet zeggen..heerlijke roffel bij acceleren ..bij constante snelheid echter weinig verschil met normale uitlaat...volgende week een K&N filter plaatsen en misschien gaten boren in het luchtfilterhuis..ff kijken hoe dat dan klinkt
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
28 maart 2008 21:07 |
|
|
horn
PF #57
|
gaten niet doen. eerst zoekfunctie raadplegen.
K&N filter - meteen doen
Cuprohr - meteen doen (of zoals in jouw geval g-bocht kostentechnisch)
Ik vind een cuprohr mooier klinken dan een g-bocht. Persoonlijk
Ik vind een cuprohr én een G-bocht samen te asociaal.
Cuprohr, conisch luchtfilter en 100 cellen kat is op de mijne een mooie combi (standaard met het hittedraadje), maar ik vind het zuigende geluid van de conische luchtfilter wel erg wennen. Hoor je binnen erg duidelijk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 maart 2008 22:51 |
|
|