Auteur |
Bericht |
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
isje keus op deze velg uitgekomen mich
enkelt het hart wit hopelijk of helemaal
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
06 dec 2007 16:04 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
alles wit!!! DTM-style!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
06 dec 2007 16:11 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Gaat knap worden, kan al bijna niet wachten om het resultaat te zien
Wel knap dat je je niet hebt laten afschrikken door de administratieve rompeslomp...
|
06 dec 2007 16:40 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Over bureaucratie gesproken.....Validiteitsverslag voor je spiegels en je ruitenwisser.
Knap hoor Mich, dat je dit allemaal aandurft
Overigens bijna gefeliciteerd dan maar...
|
06 dec 2007 18:13 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Kleine update:
Het heeft veel moeite gekost en lang geduurd, maar eindelijk is het zover...Op 2 januari jongstleden heeft de Nederlandse Warsteiner de Belgische nationaliteit kunnen bemachtigen...we zijn in september 2007 begonnen, het heeft ons 4 maanden bloed, zweet en (net geen) tranen gekost...wel een paar grijze haren erbij, dikke telefoonrekening en heb een handvol nieuwe scheldwoorden geleerd
Nr-plaat heb ik sinds een paar weken => DTM-300 ...ik moest toch iets hebben dat naar het DTM-verleden van deze ///M3 verwees, niet?
...dit betekent nog niet dat ik er al mee rondrij...de wagen zal volgende week z'n opwachting maken bij een preparateur ( http://www.power-plus.be/) om de geplande werken aan te vatten:
- rolkooi Wiechers, gevezen
- interieur eruit, isolatie weg
- alles wit spuiten binnen
- Recaro pole position stoelen
- sportstuur
- racedashboard
- shortshift
- carbon deurpanelen + hoedenplank
- KW VarianteIII Competition ophanging
- Brembo 4-zuiger remmen
- korter diff => 3.73 ipv 3.25
- Schrick nokkenassen + Alpha/N sturing op bank afstellen => 250 (echte) pk's
- BBS DTM Motorsport velgen uit Japan...8x18
- banden BF Goodrich 225/30-18 G Force Profiler
De wielen zijn gisteren terug van de spuiterij, wit gepoederlakt:
...meteen ook een stockage aan rubber aangelegd:
Qua dashboard denken we aan dit:
...met als centrale toerenteller deze Stack:
De Stack ST700SR is een street-legal Stack met snelheidssignaal en km-teller (odometer)...is 80mm en past precies in het race-dash
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
07 feb 2008 14:38 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Gaaf projectje weer Ook al is het geen Porsche.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
07 feb 2008 15:05 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
heel gaaf project
_________________________________________ Got coffee?
|
07 feb 2008 15:13 |
|
|
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Mooi Mooi Mooi, kan je de 964RS voor het comfort erbij houden....
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
07 feb 2008 15:14 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Gaat knap worden. Met de 964 RS en de E30 M3 heb je echt wel je dromen waar gemaakt!
En je hebt nu toch gekozen voor 18" velgen, dacht dat je die eerst te groot vond voor een E30?
|
07 feb 2008 15:30 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Inderdaad, toch 18".
...de DTM auto's reden immers ook 18" en 17" lijkt wat te klein onder zo'n bestickerde auto.
Daarenboven zijn die banden mega-low profile (225/30-18 ) zodat de rolomtrek -2% kleiner wordt tov de standaard maat (225/45-16).
Het enige jammer is dat BF Goodrich deze maat stopt met maken sinds begin dit jaar...ik heb nog gauw 2 setjes ingedaan om een paar jaar verder te kunnen...hopelijk waagt er zich tegen dan een andere fabrikant aan deze maat.
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
07 feb 2008 15:57 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
mooi mich uiteindelijk toch geslaagd met uwer velgen en kleur keuze
ik ben reuze benieuwd in the flesh
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 feb 2008 17:33 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ben benieuwd hoe het geheel er uit komt te zien, Mich. Zal ongetwijfeld wel goed zitten
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
07 feb 2008 17:47 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 07 feb 2008 18:28, in totaal 1 keer bewerkt.
|
07 feb 2008 17:56 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Ja Mike, die is erg vet. Dit is ook één van mijn favo auto's. Maar wat Mich er nu mee gaat doen......ben ik te bang voor
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
07 feb 2008 18:00 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Echt waanzinnig mooie auto. En goede plannen ermee
|
07 feb 2008 18:18 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
hehe...we zien wel hoe het loopt...alleszinds we hebben er enorm veel zin in hier...ik hoop 'm ergens in april klaar te hebben om vanaf mei aan enkele trackdays te kunnen deelnemen.
...Bestaan de BMW days op Zandvoort nog? Zou wel leuk zijn om er es mee langs te komen...heb met de AntiKerstVerveling jongstleden als passagier nog es van, Zandvoort mogen proeven en het beviel uitstekend!
Het enige wat we niet zelf inde hand hebben is het spuiten van de binnenkant...daarvoor moet ie effe weg en ik hoop dat ik 'm ni langer dan 2 weken moet missen...voor de rest moet 't wel lukken...alle stukken behalve dashboard zijn binnen.
ook de afstelling op bank kan misschien wat vertraging oplopen. Maar niet dramatisch denk ik.
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
07 feb 2008 19:15 |
|
|
Kees elberse
|
De een gaat van BMW naar Porsche en de ander andersom of allebij
Als je eens iets speciaals zoek voor je M3 mag je het altijd aan mij vragen, weet inmiddels aardig de weg in die dingen afgelopen jaar heb ik er 4 gehad waaronder een project wat een DTM auto 1 op 1 moest worden, deze heb ik vroegtijdig voor ruim 40. D. euro verkocht (Zonder motor)
Als je bij een serieuze BMW club wil rijden en waar netjes wordt gereden dan mag je 25 April naar Zolder komen dat is onze eerste clubdag, s'morgens mag onder andere ondergetekende de auto's keuren, je kan langzaam (alleen inhalen op rechte stuk) snelle sessies, overal mag je in halen en een paar z.g.n sprintraces, kooi, 5 of 6 punts gordel verplicht, ook andere merken zijn welkom, vraag maar aan Gert
Kijk op www.bmwdriversclub.nl en op mijn draadje van mijn vorig project wat ik dus vroegtijdig heb verkocht zodat ik met mijn Porsche weer wedstrijden kan gaan rijden http://www.bmwdriversclub.nl/index.php? ... pic&t=3527
|
07 feb 2008 19:54 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Merci Kees...super van je reply hier!!! Ik lees de draadjes morgen es door. 'k Heb het hier dus toch ni voor niks gepost
Ik denk wel dat ik al van je gehoord heb...heb foto's van je project gezien. Jammer dat je'm verkocht hebt...had jij een echte Schnitzer motor?
Op Zolder rij ik niet zo graag...Spa, Zandvoort en de Ring wel.
...bestaan de BMW days op Zandvoort nog steeds eigenlijk? Daar heb ik wel zin in
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
07 feb 2008 20:26 |
|
|
Renntech
Diverse Porsche'sSteenwijk
|
En waarom op Zolder niet?
.
_________________________________________ http://www.renntech.nl
|
07 feb 2008 20:28 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Ligt me gewoon minder...altijd optrekken en stevig remmen...de wagen en vooral remmen krijgen het hard te verduren...op Spa bijvoorbeeld kan je het tempo er steeds inhouden, de wagen relatief sparen en toch nog snel gaan...Zandvoort is niet zo snel maar ik vind het wel een zeer leuk circuit en buiten de Audi S blijft de speed er lekker in.
Zolder heb ik ni graag...nee sorry
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
07 feb 2008 20:45 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Heb je al foto's?
|
07 feb 2008 22:55 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Foto's, nee nog niet hoor...de werken moeten nog beginnen.
momenteel staat 'm er zo bij:
...look voor invoerprocedure...originele ophanging, 16" wielen, rolkooi eruit, carbon airbox eraf,...
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
08 feb 2008 11:05 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Het blijft een prachtproject met mijn favoriete M3, de E30 Ik ben heel erg benieuwd naar het uitendelijke resultaat
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
08 feb 2008 11:10 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
dope shit Mich, veel succes met het raceklaar maken van dit monster
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
08 feb 2008 12:14 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
thanks...ik hoop dat het allemaal redelijk snel goed komt
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
08 feb 2008 16:24 |
|
|