Heel goed alle rekeningen bekiijken van de restauraties die zijn uitgevoerd, dan weet je wat gedaan is (hopelijk goed, om te checken dus AKK) en wat er nog zou moeten gebeuren (ook met AKK te bepalen). Carroserie kost het meeste geld, plaatwerk en uren zijn erg duur. Heel goed checken, evt met lakdiktemeter, onderaan portieren, wielkasten, bekledingen goed weghalen, kijken hoe het eronder uitziet, bodemplaat goed bekijken (ook onder de roestwerende laag, als die stuk is, dan kan het eronder roesten) etc, etc. Ga werkelijk niet over 1 nacht ijs, bij een aantal stevigere reparaties ben je zo EUR 15K lichter, en 2 jaar een hoop geouwehoer.
En dan nog, het blijft een oude auto, al heb je dat geld er in geinvesteerd, na een jaar heb je weer iets wat niet goed is, vervangen / gerepareerd moet worden. Je blijft bezig met zo'n auto, wat voor mij reden was om naar een modernere auto om te kijken, was er klaar mee constant dingen te repareren. En een 964RS met 38K op de teller, is het enkel een APKtje halen elk jaar, heerlijk relaxed gewoon
ff kort de punten die genoemd werden:
Bumper voor bij S-pakket hoort enkel die lip te hebben en is van staal. Bumpers zijn zowel nieuw als 2e-hands goed te krijgen (niet goedkoop, reken op zo'n 1000 - 1400 EUR)
Antenne: Electrische (Hirschmann) antenne rechts, manuele antenne links.
Succes!