Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 07 apr 2025 1:13

Antwoord op onderwerp  [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nachtrally NPC 6 november 2004 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 3.2 cabrio TL
omgeving eindhoven
Bericht 
Tot Zaterdag bij de Texaco !! :ba:

René

04 nov 2004 8:24
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Wij gaan eerder, want we moeten eerst nog ff in Utrecht zijn.

Maar ik heb zojuist geregeld dat de Nachtrally een andere route heeft gekregen, net voor het eindpunt dwars door Bilthoven en met z'n allen (mwah dikke 100 Porsches en 200 man) beschuit met muisjes eten :lol: :lol: :lol: :lol: .

Zonder dollen, gezien mijn schema zaterdagmiddag zie ik jullie wel bij Pon in Leusden.

04 nov 2004 9:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
erhmz, 15:30 vanaf Best? Het is ong. een uur rijden he, naar Leusden?
No offense, maar ik neem aan dat je niet op bonnenjacht gaat?

Anyway, dan rij ik wel wat eerder, kan ik ook nog ff bij Pon rondneuzen voor een leuke GT3 RS (1:18 ;) )

04 nov 2004 21:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
bij ons zeggen ze: sjiek vollek komt te laat....
tja, voor Rene en voor mij is 16u te Leusden net wat vroeg.
Hopelijk heeft Rene een RD :roll:

04 nov 2004 21:38
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Sjonnie schreef:
bij ons zeggen ze: sjiek vollek komt te laat....

Bij ons zeggen ze dan: "Heb je er weer zo een die op wil vallen" ;)

(gniffel)

04 nov 2004 21:49
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
944 coupe / 968 Kobalt blauw
Leusden
Bericht 
paSCal schreef:
erhmz, 15:30 vanaf Best? Het is ong. een uur rijden he, naar Leusden?
No offense, maar ik neem aan dat je niet op bonnenjacht gaat?

Anyway, dan rij ik wel wat eerder, kan ik ook nog ff bij Pon rondneuzen voor een leuke GT3 RS (1:18 ;) )

Laat je ze wel staan in me achter tuin.
Heb ze daar alleen gezet van wegen de ruimte.
Dat er nou PON op de deur staat en Porsche op de muur ja ach...

Have Fun in Leusden.
Bij de Weg.......... Afslag leusden bij de total pomp rechts waarschijnlijk 2e en 3e stoplicht Laser controle.
Mind Your Speed :lol:

05 nov 2004 0:10
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rookie
996 C4S
Bericht Na de tocht...
Eindelijk geen gezeur met groene flippos aan het einde van een rit!
Overigens ben ik nu wel een argument kwijt om aan een elitaire en benzineverspillende activiteit mee te doen... voor het leren kennen van mooie stukjes Nederland. Niet dat de rit niet door mooie stukjes ging, maar in het donker zie je daar bitter weinig van :) (Sommigen zagen helaas ook wat te weining van de lokale rotones en zo...)
We hebben genoten van de pittige rit waarbij slechts 1 team de rit onder de tijd gereden heeft - hadden we dus toch maar 4 x de aangeraden snelheid moeten doen of zo?!? Trajectcontrole op z'n best.
Volgende keer wel een langere (betere?!?) jippie van het besttur graag!
Veel dank aan de organisatie, maar vooral aan de forummers die meededen.

Allart.

07 nov 2004 1:47
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht Re: Na de tocht...
Allart schreef:
Volgende keer wel een langere (betere?!?) jippie van het besttur graag!
Veel dank aan de organisatie,

:arrow: Kan je hier kwijt. Ben je gelijk 1 van de top 10 posters... :twisted:

07 nov 2004 4:30
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
De rit was grappig inderdaad, zeker niet verkeerd uitgezet... Wat aan de lange kant, met weinig stops, maar verder...

Overigens, Allart, ik ben juist van mening, dat sommige juist net iets TEVEEL van de lokale rotondes hebben gezien :(

07 nov 2004 16:02
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht Re: Na de tocht...
horn schreef:

:arrow: Kan je hier kwijt. Ben je gelijk 1 van de top 10 posters... :twisted:

:D :D :D

07 nov 2004 16:23
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Mijn hemel,

Wat een dag, eerst ff tuurlijk naar de ukkepuk van Harald wezen kijken, was om de hoek bij Pon, en tuurlijk ook ff een glimp gezien van zijn nieuwe 964 was tip :roll: top in orde.

Maar de NPC rit, wow wat een berg forummers waren er.

En wat een halve zool in die KJN, man die ging wel 200 door de polder.

Wel na een honderd kilometer achter Allart en Marc gereden en heb het toen maar voor gezien gehouden, Allart was weer als vanouds, en had zijn gaspedaal op de bodem vastgelijmd.
En die Marc er maar achter aan potten, want stel je voor dat ie de weg kwijt zou raken.
Ik kreeg op een moment van mijn navigatrice op mijn donder dat ze misselijk werd :roll: , van het bij potten van die andere 4s jes.

Zelfs Marcel2 haakte af, onze slalom champ.

Was wel ff schrikken, eerst een Boxter in de berm, en ff naderhand een mooie 996 cabrio helemaal maar dan ook helemaal totalloss op een rotonde.

Verder lekkere bitterballen in Amsterdam, en een zeer geslaagde rit.

07 nov 2004 16:54
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Hehehe, misselijk, mijn navigator hing na ong. 40km naast de auto, even de broodjes van Pon eruit en we konden weer ;)

07 nov 2004 17:02
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Ritje
:D Hehe was mijn eerste nachtrit, en ook de eerste rit die ik had, met mijn vriendin zonder al te veel ruzie over navigeren. :wink:

Het was goed geregeld, en ook weer leuk om een aantal forumgangers te spreken.

07 nov 2004 17:25
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Was de moeite waard! In Best op René gewacht en toen samen naar Leusden gereden. In de buurt van Leusden zagen we uiteraard steeds meer Porsches. Net bijen die terug naar de korf vlogen.
De parking van Pon was te klein. Velen stonden dus dubbel geparkeerd en dat zorgde ervoor dat sommigen niet op tijd konden vertrekken. Pascal blokkeerde o.a. ons wegrijden :-)
Heel erg was dat niet want je vertrektijd werd precies genoteerd. Alsof dat ergens belangrijk voor was....?
De 4Ssjes mochten mooi achter elkaar vertrekken en dat was leuk. En het ging hard, zeer hard zelfs. Op meerdere plaatsen hadden ze onze roze briefjes kunnen invorderen.
Maar dat was net het sterkste punt van de organisatie: slechts 1 flitspaal op 200km gezien, en die stond nog vermeld in het logboek. Klasse. Zonder die voorzorgmaatregel zou Alart nu op zijn monocycle kunnen rondtoeren ipv in zijn 4S.
En we hebben er veel voorbijgestoken. Soms op kracht (gewoon veel harder op het rechte stuk) soms met een listje om bestwil (in de rij gaan staan voor rechtsaf en dan toch iedereen voorbijsprinten rechtdoor).
Die rotondes waren inderdaad verraderlijk. Zonder mijn PSM had ik er ook afgelegen denk ik. Ik heb ze zien flikkeren deze keer, de lampjes!
Er waren nog meer vuile truken in de doos, maar niet onze doos. Een stel dat absoluut voorbij wilde ging plots met een blauw zwaailicht spelen. Miljaarde miljaarde wat hebben we ons verschrokken, en wat lieten we plots heel snel die CJN voorbij. Anders was Alart ongetwijfeld de snelste geweest. In die fase leek het wel op die rit waar al die gekken aan meedoen, ik kan niet zo snel op de naam komen. En Porsches kwamen er van alle kanten, ze reden naar links, naar rechts, de tegenovergestelde richting uit en soms (heel even) ook een rijtje achter ons :mrgreen:
De stopplaats was 2x nix, maar het eindpunt was wel een leuk bruin KV. Even wat bijgekletst vooral met Alart waar wij het grootste deel van de tijd achteraan gezeten hebben. Op die manier kon onze Bo genieten van het rijden zelf zonder al te veel op dat logboek te moeten kijken. De vrouw van Alart was daar wel erg goed in.
En wat vond onze Bo ervan: leuxte rit op de openbare weg OOIT. Voor mij was het wel vermoeiend, vooral de laatste 20-30 minuten. Toen begon ik wel moe te worden en een kleine daling van je concentratie was genoeg om toch serieus in de problemen te komen. M.a.w. ik was wel blij dat ik het gered had.
Enkele sfeerfotootjes volgen strax.

07 nov 2004 19:25
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Dus een 996 heeft zich totall loss gereden? Tjeemig, geen persoonlijk letsel hoop ik?

Klinkt alsof het een goede rit was al met al. Jammerlijk moeten missen vanwege een "verplichte fuif" van het werk (jawel in de Efteling of all places!). Maar mijn gedachten waren bij jullie.......

Iemand foto's gemaakt toevallig?

07 nov 2004 19:55
Profiel
PorscheForum Junkie
t.me/filesforcars
Middelburg
Bericht 
Nachtrijders,

Laat maar komen die foto's :arrow:

http://www.porscheforum.nl/album/album_cat.php?cat_id=33

Shark :wink:

07 nov 2004 20:25
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Nou das lekker twee auto's in de prak???? Is dat het normale gemiddelde :cry: :roll:

07 nov 2004 20:41
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Mijn enige fatsoenlijke foto staat in het album....

Overigens Sjonnie, het woord "Nachtrally" moet je niet te letterlijk nemen he. Het gaat om het rijden ;)...

Dan nog even dit: IK blokkeerde de weg niet, ik heb netjes achteraan in een rijtje geparkeerd! (dus achter die 996 Turbo die zo moeilijk naar me stond te kijken!)... Die grijze 964 aan de andere kant van de weg heeft hem daar NA mij gezet! (wat jij ongetwijfeld gezien moet hebben ;) )...

Enne, ik heb maar 1 auto ingehaald, ben wel TIG keer door DEZELFDE auto's ingehaald ;) (rustig de goede weg werkt beter dan hard de verkeerde ;) )...

Ik heb zeker lol gehad, niet in de laatste plaats door mijn navigator!

Afbeelding

07 nov 2004 21:16
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Leuke foto's :^:

07 nov 2004 22:00
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
t.me/filesforcars
Middelburg
Bericht 
kevin-GT schreef:

Ik zie er maar één... :?:

07 nov 2004 22:05
Profiel
997 4S Cabrio ex. 993 4S, ex. 964 C4, ex. 968
Nederland
Bericht 
Shark schreef:
kevin-GT schreef:

Ik zie er maar één... :?:

Het was dan ook donker :bang: :wink:

07 nov 2004 22:34
Profiel
PorscheForum Rakker
718 Boxster na 997 cabrio 987 S 986 S 993 coupe en 964 coupe
Den Haag
Bericht 
Wat een rit, en lang was hij zeker. Maar ook veel plezier gehad, waarbij het verkeerd rijden, gewoon hoord bij de nachtrally. Ik ben overigens nog naar ge organisator gestapt om te vragen of het normaal was dat er ongelukken gebeuren. Vorig jaar was mij eerste nachtrally en ook daar belande 1 auto in de greppel(kwam er met hulp weer uit) en zaten er 2 tegen elkaar (weinig schade).
Zij andwoord was dat het van de 10 jaar alleen vorig en dit jaar mis was gegaan. Gaat het dan steeds harder :?:
Ik rij met dit soort evenenmenten liever rustig aan, maar op verzoek van de inmiddels bekenden 3 :!: 4s en ben ik even achter hun aan gereden dit was overigens ook in een oud 911je goed te doen, tot dat mij navigator wel heel erg ziek werd :oops: en ik weer lekker rustig aan ben gaan rijden.
Even later kwamen we achter John die in de zefde situatie zat. Kort hierna de 2 ongelukken en het gas was er volledig af.
In het restaurand was het bere gezellig, en zoals verwacht met een grote hoeveelheid forumleden bij elkaar. Naar huis samen met John opgereden totdat hij mij iets te hard ging, nog wel even leuk door de schipholtunnel geblerd. Hierop reageerde nog een hele dikke SL die ons nog even heeeel erg hard voorbij stoof, maar bij de gahate trajectcontrole toch ook maar netjes 120 reed.

al met al was het weer veel pret en mooie verhalen (achteraf) :!: .
Volgend jaar nog meer forumers :?:

07 nov 2004 23:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding

Afbeelding.Afbeelding.Afbeelding

rechtsonder de 2 "leipe" 4 essen waarover links en rechts wat geroddeld werd naar het schijnt....:mrgreen:

Laatst bijgewerkt door Sjonnie op 08 nov 2004 11:12, in totaal 1 keer bewerkt.

08 nov 2004 0:19
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Dat wij niet weg konden was niet jouw fout Pascal, eerder een probleem van de organisatie om 100 Porsches kwijt te raken.
Toen de 997 gepresenteerd werd door Verellen (heb ik eerder iets over geschreven) waren er wel 10 jongeren die goed herkenbaar waren en die onze parkeerplaatsen aanwezen zodat het niet zo'n puinhoop werd als gisteren bij PON.
En inderdaad de pipo met de 996 turbo maakte zich om niets druk.

08 nov 2004 0:25
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jan A. (964 C4) schreef:
Nou das lekker twee auto's in de prak???? Is dat het normale gemiddelde :cry: :roll:

Nope,

Maar wel vreemd dat er vorig jaar en dit jaar schade is gereden, was in de tien jaren ervoor nooit voorgekomen.

Moet wel zeggen dat het ongeluk met de 996 cabrio, een vreemde was.

Die gozer moet knoert hard die (zeer ruime en overzichtelijke) rotonde in Hilversum op zijn gegaan, en is daarna na het uitkomen vol op het gas gegaan en de berm rechts geraakt, waarna ie dus zijn 996 (jaja 2wd ex. psm) niet meer heeft kunnen houden en vol maar dan ook vol boven op een lichtmast is geknald met een gangetje (gezien de schade) of 100.

De voorkant is tot aan de ruit verloren.

Maar het ging idd. af en toe te hard en dat had je allemaal aan jezelf te danken, das gewoon eerlijk.

Maar das het nadeel van een kluitje Porsches, de een wil niet onder doen voor de ander dus blazen maar (daar zijn ze tuurlijk voor gemaakt), want er waren stukken bij die nodigde wel heel erg uit om lekker te jagen.
Schijnt wel een kabaal geweest te zijn toen het illustere groepje (3 x 4s met sportpijpjes) waar in ik reed voorbij kwam.

08 nov 2004 16:24
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 77 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende