Inderdaad is een behandeling met Dinitrol een redelijke bende.
Het blijft een geknoei en wanne
er de zomer haar intrede doet staat ze te lekken op je oprit/ mooie garagevloer, EN DAT WIL JE NIET!!!!
Het is de wijze waarop het aangebracht gaat worden, door liefhebbers of door mensen die er "gewoon" werken.
Tijd is geld, ook bij dit soort behandelingen, hoe sneller erop hoe meer er over blijft in €€€'s.
Een goed bedrijf loopt met de opdrachtgever langs en onder de Porsche (of andere auto natuurlijk) door en legt uit wat de mogelijkheden zijn, wil je zwart onder je auto of transparant.
Een uitlaat zal nooit meegespoten worden! en als de opdrachtgever wil dat je bepaalde delen niet doet dan worden ze keurig afgeplakt.
Holle ruimten worden met een ander soort behandeld namelijk op wasbasis, het voordeel hiervan is dat bijna alle hoekjes bereikt worden ( het wervelt ruim 2 uur lang door ) en zal niet gaan lekken bij hoge temperaturen, ditzelfde geldt ook voor de underbody coating.
Er valt heel veel te vertellen over dit soort anti-roestbehandelingen maar neem eens een kijkje op:
www.autocosmeticsdrachten.nl deze mannen werken proffesioneel met Waxoyl en kunnen je heel veel vertellen onder het genot van een kop koffie.
Oh, ja als er geinteresseerden zijn dan kan er wel iets afgesproken worden over een forum-korting.