Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
23 volgens Bartjes, dus dat zet geen zoden aan de dijk.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 jan 2008 12:31 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Dus zijn volgens dezelfde Bartjes de kosten 4600 Euro, en deze worden betaald door alle rijders
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
28 jan 2008 13:42 |
|
|
SPEEDMAN
|
vraag is, zal er dan van slapen veel in huis komen ?
|
28 jan 2008 14:11 |
|
|
Harley
|
Huishoudelijke mededeling:
Deze week moeten we de aanbetaling voor het circuit doen. Om de aanbetaling te kunnen doen moeten minimaal 9 deelnemers betaald hebben. Op dit moment is het geld van 7 deelnemers ontvangen. Dit betekent dus dat er (nog) niet genoeg geld in kas is voor de aanbetaling. Dringend verzoek aan diegenen die zich opgegeven hebben maar nog niet betaald om dit per ommegaande te doen.
De minimumeis van 25 deelnemers (ex. organisatie) blijft onveranderd staan. We willen de kosten namelijk niet hoger laten oplopen. Als we de aanbetaling hebben gedaan zijn we weer een stapje dichterbij en hebben we tot 4 maart om tot de minimaal 25 deelnemers (ex. organisatie) te komen.
Mocht het evenement toch geen doorgang vinden, dan krijgen we onze aanbetaling terug en de deelnemers hun geld.
Samenvattend: Als de aanbetaling gedaan is gaat het evenement in principe door; tenzij de 25 deelnemers (ex. organisatie) niet gehaald wordt.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
28 jan 2008 14:40 |
|
|
JDB
...Hilversum
|
HELAAS HELAAS HELAAS
De circuitdag Croix en Ternois op 4 april 2008 gaat niet door. Gezien het beperkte aantal aanmeldingen, het nog beperktere aantal ontvangen betalingen en wat extra kleine lettertjes in het contract lijkt het ons als organisatie op dit moment niet haalbaar om dit evenement door te laten gaan. Wij zullen dan ook in de loop van de week onze voorlopige reservering annuleren.
Wij vinden het erg jammer maar we hopen dat jullie er begrip voor hebben. Wat ons betreft proberen we het volgend jaar nog een keer, bij voorkeur dan in een weekend.
Iedereen bedankt voor het enthousiasme. De mensen die reeds betaald hebben zullen hun geld zo spoedig mogelijk retour ontvangen.
Marcel (gast), Jurgen (JDB), Stephan (Harley), John (P-one)
|
29 jan 2008 22:24 |
|
|
Solid4S
Porsche 996 GT3 mkIIOmgeving Delft
|
Zijn het dan voor de kleine letters in het contract? Zelf had ik het niet erg gevonden als er wat meer betaald had moeten worden. Jammer, jammer, jammer.
|
29 jan 2008 22:33 |
|
|
Harley
|
Dat we toch een gedeelte van het inschrijfgeld kwijt zouden zijn bij annuleren. Staat wel in het contract wat getekend terug moet worden gestuurd maar niet op de website. Dat financiele risico willen we de deelnemers en onszelf niet aandoen.
toch gauw zo´n 70-80 Euro extra per auto. En je moet ergens een grens trekken. We hadden vanaf het begin al besloten om de prijs niet te verhogen om het evenement een beetje laagdrempelig te houden. Vergeet niet dat er ook nog wel eea bij zou zijn gekomen aan hotel etc.
Volgende keer beter
Heb al vaker een evenement georganiseerd wat eerst niet doorging en later razend succesvol was, dus daar hoop ik maar op.
Laatst bijgewerkt door Harley op 29 jan 2008 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 jan 2008 22:58 |
|
|
rafv
997 GT3Kempen, Belgie
|
Jammer maar begrijpelijk. Bedankt voor alle moeite aan de organisatoren, onbegrijpelijk dat er niet meer Porsche eigenaars geinteresseerd zijn om hun beestje eens in zijn natuurlijke habitat uit te laten. Ik ga het vrijgekomen budget alvast gebruiken voor de trackday van Skylimitevents in Spa, op 27 maart, en voor de Porsche Franco Days.
|
29 jan 2008 23:01 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Echt jammer van dit mooie initiatief!
|
29 jan 2008 23:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Volgende keer beter ...
IIG Bedankt voor de moeite & inzet
|
29 jan 2008 23:41 |
|
|
Steven
964 C2 '91, ex-930 '86Maldegem (België)
|
5 man tekort, bijna niet te geloven toch... we hadden volgens mij zeker nog enkele mensen gevonden tegen 4/4, maarja, ik begrijp de organisatoren ook, financieel risico is niet leuk. Pffff wat jammer toch
Laatst bijgewerkt door Steven op 29 jan 2008 23:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
29 jan 2008 23:42 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Da's mooi balen
Moet wel zeggen dat ik er geen bal van snap dat het minimum aantal inschrijvers niet gehaald is...
Puntje bij paaltje wordt er massaal afgehaakt
Organisators in ieder geval bedankt voor de moeite
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
29 jan 2008 23:43 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Echt vreselijk jammer, maar begrijpelijk. Dus ook van deze kant bedankt voor de inzet. Had trouwens wel gedacht dat we aan 25 aanmeldingen zouden komen, valt tegen dus...
|
29 jan 2008 23:45 |
|
|
horn
PF #57
|
@ Yaroon: tja, als je je richt op 11 april en je informeert wie er dan kan en bij inschrijving wordt het - om uiteraard plausibele redenen - een week eerder, kan je in mijn ogen niet spreken over massaal afhaken. Ikzelf had voor 10-11 april al oppas geregeld, vrij genomen en ruzie met totmbo gemaakt. Maar om er uiteindelijk op mijn eigen verjaardag 4/4 niet te zijn... (was ooit tijdens de Koude Oorlog een zwaar onderhandelingspunt in het convenant...)
Had het leuk gevonden om mee te gaan. Hopelijk next time.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2008 0:16 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...en ik had op een weekend-event gehoopt (zoals in initiele poll)...kan het bestuur ook niet helpen natuurlijk, no offence
...better luck next year...en alvast bedankt voor mooie initiatief...wordt ongetwijfeld een voltreffer in een weekend!
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
30 jan 2008 0:21 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Niet zo persoonlijk opnemen Horny... legitiem argument
Moeders hier thuis was ook boos, maar dan vooral omdat ze NIET mee kon
[off topic]en gooi dat taal draadje eens terug open [/off topic]
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
30 jan 2008 0:23 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
30 jan 2008 0:24 |
|
|
turbowannes
964 turbo 3.3 1991 nachtblauw/zwart
|
idd zeer spijtig , maar ik voelde het al aankomen ...zo een dag door de week is niet altijd even simpel . Toch bedankt aan de organisatoren voor de geleverde moeite.
|
30 jan 2008 10:04 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Zeg Wannes, moesten we dit nu eens op autoforum.be eens lanceren EN openstellen voor nog andere wagens ? Daar moeten er toch voldoende geïnteresseerden zijn om voldoende deelnemers te halen ?
Akkoord, dan rijden er ook "andere" karren mee, maar we kunnen bvb wel een "pk-grens" stellen om "krellenrijders" te weren ?
|
30 jan 2008 11:45 |
|
|
Steven
|
Dirk, hahaha, tegen wie zeg je dit
j/k
nah, serieus, ik zou wel willen komen met de Clio Cup dan, ideaal circuit voor kleine wagentjes en Wannes met de Hyundai of Sylvia
Ik schrijf me zowiezo terug in mocht er nog iets van in huis komen
Laatst bijgewerkt door Steven op 30 jan 2008 11:54, in totaal 1 keer bewerkt.
|
30 jan 2008 11:52 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
Volledig mee akkoord op vwde dat we geen cowboys binnenhalen. Er waren er hier ook (eentje op z'n minst) die wel hadden willen meedoen maar dan met een andere wagen dan een Porsche. Zolang er met respect gereden wordt kan voor mijn part iedereen meedoen...
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
30 jan 2008 11:54 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik denk wel dat als we het een forumgebeuren houden, dit zorgt voor voldoende sociale controle !
|
30 jan 2008 12:01 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
10 feb is NPC/Vijverberg Assen, maar ik wil wel een andere keer, mogelijk dat we met een aantal afspreken?
|
30 jan 2008 12:26 |
|
|
Steven
|
Dat zou ik niet aanraden met een Porsche, zitten nogal wat heethoofden op dat circuitje en vooral veel kleine ragbakjes van 1000 euro/stuk
Een aparte forumdag met een 25tal auto's ware ideaal geweest voor ons !
|
30 jan 2008 12:30 |
|
|
Harley
|
@Gert - de 10e ben ik in Assen.
@Marcel - Gewoon niet naar Gert kijken.
|
30 jan 2008 12:58 |
|
|