hallo
in belgie zijn de belastinen op zware motoren heel hoog ,als je b.v een 993 van 1995 koopt betaal je BIV van ongeveer 1000 euro +jaarlijks een verkeersbelasting van 3500 euro voor een wagen met een motor van meer dan 155 KW zie www.Autgids.be/belastingen maar daar ging mijn vraag niet over ,maar wel over de ombouw van oude 911 naar 993 of 964
grt hugo
14 feb 2008 11:56
Peter
Geen Boxster 981 S meer
Ah, een Belgische medeburger, dat had ik me niet gerealiseerd, sorry. Maar dan nog, een ombouw naar een 993, als je het goed wilt doen, kost je een klein vermogen.
Maar wat een belasting zeg, en wij in Holland maar klagen, ik weet niet eens precies wat ik betaal, zo weinig is het.
14 feb 2008 18:58
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
Tja, als je Hugo heet, naar van Zweden wil en ook nog wilt besparen op het autorijden, dan ben je voor iedereen gewoon een Hollander.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
14 feb 2008 19:14
PEF
996 Turbo
Brussel, België
**De jaarlijkse taksen van +/- 1000€ kloppen, maar de 3500€ is voor de inverkeerstelling en is dus ook maar eenmalig! Tis zelf wa goedkoper...
Als je hem gaat ombouwen ga je bij de verkoop ook veel geld verliezen , hou er toch rekening mee. Soms is het dan nog beter van een 993 te kopen en dan heb je een volledig moderne wagen. Verkoop je huidige origineel en je zal er meer geld voor krijgen. Moet ge maar beetje opleggen toch?
Nog en optie is zoeken achter eentje die al in kit 993 is gemaakt...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
14 feb 2008 20:22
hugo
hallo pef
ik denk dat de bedragen die ik opgaf ong. juist zijn jemoet even kijken op de site van autogids.be in de linkerkolom info en service en klikken bij belastingen en boetes
grt hugo
14 feb 2008 21:29
Hellraiser
996 GT2 -
991 Cabrio Project
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen
Jep taksen enzo waren voor mij ook de reden om een 'gebakje' te
kopen als 2e wagen, ben niet echt zo'n purist en nog maar 24 jaar
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum