Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 29 nov 2024 21:29

Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
relais 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ZWARTE 993 S 1997 ZWARTE ROADSTER 1960
AMSTERDAM
Bericht relais
Hoi mensen...ik had laast een probleem met mijn 993,hij sloeg af met warme motor en heel zachtjes gas geven.Het probleem is opgelost door de zaak uit te lezen en een relais te vervangen.Ik heb er wat meer over gelezen en las laatst over een 993 die naar wens van de eigenaar was ''gerestaureerd'' ook had hij alle relais laten vervangen die volgens hem na tien jaar ''versleten waren.Hebben Porsche eigenaren daar ervaring mee?...is dat zo of is dat een ingebouwde zekerheid van die eigenaar.[/b]

17 feb 2008 18:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht Re: relais
muld1215, die nóg een vraag had en daar een nieuw onderwerp voor opende \":wink:\" schreef:
Dat vergat ik nog hoeveel relais zitten er in een 993 en waar dienen die voor?.Weet iemand dat?.

Ik heb het andere onderwerp gesloten en jouw vraag hierbij gezet Muld

Jurgen

17 feb 2008 18:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Het dme relais, dat zal het zijn, schakelt de benzinepomp en de ontsteking. Hoeveel relais er in een 993 zitten weet ik niet, dat het er veel zijn weet ik wel. Maar , het dme relais is een beruchte, deze begeeft het namelijk nogal vaak na verloop van tijd. Porsche heeft ook een 'verbeterde' versie (begint met een 993 nummer ipv 944) zerzonnen.

17 feb 2008 18:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 3 berichten ]