Auteur |
Bericht |
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Heb ooit met een echte speedster meegereden in die donkergroene originele kleur met een laklaag van 5cm Die kleur was wel de moeite vond ik toen.
De 356 in Gulf kleuren is gewoon af! Hoop je daarmee ooit eens tegen te komen, ben volledig fan. Wanneer zal deze klaar zijn ongeveer? Kan er al over hebben gelezen...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
14 feb 2008 20:35 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
De wagen zou tegen einde maart begin April terug in België moeten zijn.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
14 feb 2008 21:37 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Net op tijd voor de Porsche Days in Francorchamps
Zou niet misstaan op de parking tussen al het jonge geweld.
|
14 feb 2008 21:41 |
|
|
ppp 356
|
Zal waarschijnlijk niet op de PFD zijn. Woensdag 30 april vertrekken we naar de internationale 356 meeting in Denemarken
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
14 feb 2008 22:29 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Véél plezier daar, maar dat kan bijna niet anders.
Mja de PFD zijn amper enkele dagen ervoor (24-25-26-27 Avril 2008)
|
14 feb 2008 22:37 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ppp...jammer...maar voor jou heeft dit natuurlijk voorrang! Zalige vooruitzichten trouwens...vind het zelf ook een te gekke kleuren combo...groot gelijk, 't is es iets "anders"
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
16 feb 2008 19:30 |
|
|
horn
PF #57
|
Hmmmm... dat klinkt als logistiek goed overdacht Grappig, ik was op vakantie toen Paul dit topic update. Volledig gemist. Fantastische kleuren. Vind alleen lichtblauw (zonder oranje) ook onwijs trouwens...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 feb 2008 21:03 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Dat is wel een knappe speedster! Zou goed van pas kunnen komen met dit mooi "winter"weertje.
Als ik kon kiezen zou ik ook wel naar Denemarken gaan ipv de Porsche Days in Francorchamps zenne Al die 356s bijeen... dan nogis die unieke types. Allemaal int echt.
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
17 feb 2008 17:22 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
nu we het toch over de gulfkleuren hebben:
|
17 feb 2008 18:31 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Dat heeft lang geduurd...
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
17 feb 2008 19:01 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
tsja, ff gemist maar hij ziet er nu meer 'aangekleed' uit
|
17 feb 2008 19:02 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Is dat zon fiatje met te grote motor dat de motorkap niet meer kan sluiten? Zo wat extra pktjes Zie het toch liever op een 356
|
17 feb 2008 19:26 |
|
|
porsche356sc
356
924
944
944 cupracer(s)
968CS
Boxster S
Cayman SAalsmeer
|
nee hoor, alleen maar uiterlijk vertoon, eerst de wagen weer op de weg krijgen en daarna zien we verder, heb wel een aantal 'leuke' optie's gezien
|
17 feb 2008 20:15 |
|
|
poloke6n2 (356)
|
ja Paul, de coupé is echt wel proper en ben u van de week tegengekomen in het weekend met de speedster in Schelle, je stond op het punt te vertrekke, de speedster is echt af
greetz kenny (van kerchove)
|
17 feb 2008 22:57 |
|
|
ppp 356
|
Het begon te spannen, volgende week woensdag vertrekken we naar de internationale meeting in Denemarken.
We hadden ingeschreven met zowel de Speedster als de Coupé, om samen met een bevriend koppel een prachtig lang weekend te beleven.
1 groot probleem, de coupé was en is nog steeds niet klaar.
Gisteren dan toch de definitieve bevestiging gekregen, samen met nog enkele foto's dat de Coupé zondag kan opgehaald worden. De wagen heeft zijn eerste 20km gereden na een restauratieperiode van 2jaar.
Ben nu wel echt benieuwd, vooral door de inhoud van de mail.
Zaterdagnamiddag vertrek ik samen met Linda naar Denemarken om met de wagen in de trailer zondag terug te komen.
Maandag kan dan de wagen naar de technische keuring, wat verplicht is in België. Normaal mag dit geen probleem zijn en kunnen we dinsdag de wagen klaarmaken om woensdag dan terug naar Denemarken te vertrekken.
Gelukkig dat gek zijn geen pijn doet, wist Linda mij te vezrtellen.
|
24 apr 2008 23:23 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
24 apr 2008 23:26 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Paul, ik wens je alvast een paar top dagen toe in Denemarken en ik ben zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Helemaal top
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
24 apr 2008 23:28 |
|
|
Sjonnie
|
Ge hebt er een mooi keverke bij Paul.
Veel plezier ermee!
|
|
|
horn
PF #57
|
cool man! veel plezier!!!!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Dat ziet er geweldig uit Paul! Gefeliciteerd Is het trouwens een originele GT versie? De louvres op de motorkap en het dashboard met de oliedrukmeter in het midden lijken er wel op.
|
24 apr 2008 23:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Mooie spaghetti uitlaat
... gaat hopelijk niet ten kosten van het verwarmingssysteem
|
24 apr 2008 23:30 |
|
|
ppp 356
|
Dit wordt de definitieve uitlaat, en de verwarmin zou geen probleem mogen zijn, maar moet eerlijk zijn dat in een 356 dit het minste van mijn zorgen is.
|
24 apr 2008 23:38 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
WOW
Heel veel plezier de komende dagen en geniet van jullie 'nieuwe' auto.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
25 apr 2008 7:47 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Mooi Paul, veel plezier er mee maar dat lukt wel denk ik.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
25 apr 2008 8:05 |
|
|
F@RGO
|
Wij wensen jullie een behouden reis heen en terug naar DK.
Veel zon vooral. Doei, enne ja, hij is echt mooi geworden die coupe.
|
25 apr 2008 8:08 |
|
|