Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
en toehoorders.....
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 feb 2008 16:03 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Ik ben nu bezig met de reservelijst, deze zal vanavond op de ondertussen al bekende website worden geplaatst
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
18 feb 2008 16:09 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
..heb vanmorgen nog 2 Belgische Lambo en 1 Ferrari bezitter ingelicht over dit event...ik hoop dat er daarvan nog een positieve reactie komt...
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
18 feb 2008 16:36 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Dat zou wel leuk zijn!
De reservedeelnemerslijst voor de Porsches staat in ieder geval online:
http://www.ferrarichat.nu/ferrari_porsc ... slijst.php
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
18 feb 2008 16:40 |
|
|
Josh
Lekkerkerk
|
Oh, op die manier, lijkt me vet
|
18 feb 2008 17:16 |
|
|
Marcel B.
|
MichM3 schreef:
Thanx Mich,
Nu maar hopen dat ze willen komen. Ik heb ook een mail naar de site van de Lamborginiclub gestuurd, maar volgens mij is daar weinig aktie.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
18 feb 2008 17:17 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
Een van beide Lambo mannen heeft al geantwoord...het event valt samen met een ander event en hij gaat het effe overwegen. De Ferrari-man denkt wel om deel te nemen.
Ik ken nog iemand die bij Lambo/Bentley import werkt...misschien dat hij die dag met nog iets leuks kan langskomen...ik vraag het hem alvast!
...by the way, zou ook wel willen meedoen maar de Porsche lijst is al zoooo vol...is de Alpina Roadster S ook ok? Wel exclusief genoeg misschien maar misschien ni al te exotisch?
|
18 feb 2008 17:23 |
|
|
Marcel B.
|
Hey Mitch,
Heb net de Alpine even opgezocht. Ik herken de auto wel uit het verleden, maar is volgens mij inderdaad niet exotisch genoeg om zich te meten met de andere inschrijvingen.
Misschien wreed, maar we moeten ergens een grens trekken.
|
18 feb 2008 18:03 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Als ik langs kom dan kom ik met de nieuwe auto (hetverderelotvande924isonzeker)
http://www.autowereld.com/autonieuws/de ... is%20jasje
_________________________________________ DENK HELDER
|
18 feb 2008 18:12 |
|
|
Marcel B.
|
Je mag zeker komen kijken. Geen probleem. Lekker zuinig ook
Is of gaat de 924 helemaal weg?
|
18 feb 2008 18:23 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Hou de 924 en annuleer het kiatje En het lot is al zekerder
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
18 feb 2008 18:31 |
|
|
Marcel B.
|
PEF, know history?
|
18 feb 2008 18:38 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Oei nee, zeg ik dan iet fout anders verwijder ik men post e...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
18 feb 2008 18:39 |
|
|
Marcel B.
|
Nee hoor, je zegt niets fouts Je hoeft je post ook niet te verwijderen.
Laten we het even zo zeggen: Frost heeft een beetje pech gehad met de aankoop en onderhoud van de 924. Vandaar misschien de switch.
|
18 feb 2008 18:42 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ah ok dat is balen, zal int vervolg eerst alles lezen "denk helder" voor ik post @ frost dan, ik hoop dat je snel weer zin hebt om een andere porsche te kopen dan als het de eerste was zal het zeker geen leuke ervaring zijn met het merk...
Terug on toppic dan , spijtig van de alpina want da ziet er wel een leuke wagen uit, gezien alpina toch wel discrete supermachienes maakt
|
18 feb 2008 18:49 |
|
|
manu25
996 CabrioNoord-Holland
|
Hoi Frost, dat is nou jammer. Dacht ik nog ik kom de kop van Noord-Holland versterken...heb trouwens een mooie 924 in Keulen te koop zien staan...
|
18 feb 2008 19:02 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Klopt, het betreft onderstaande auto op basis van een BMW Z4:
Het is een mooie wagen (362 van gebouwd) waar de specificaties volgens de eigenaar ook nog aan de aardige kant zijn, namelijk een 3.4 liter met +300pk. Een behoorlijk pittige auto dus. Helaas moeten we ergens een grens trekken...
|
18 feb 2008 20:05 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
...no prob mannen...ik vroeg het gewoon effe en begrijp jullie standpunt volkomen
...dan dat we met een Bentley Continental GT afkomen, van de Belgische importateur...ik wacht nog op officiele bevestiging
|
18 feb 2008 20:26 |
|
|
Marcel B.
|
Kijk Mich, dat zijn de auto's die erbij horen. Eigenlijk in de überklasse. Zou erg leuk zijn als je dat kunt regelen
|
18 feb 2008 21:00 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 feb 2008 21:29 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Is tegenwoordig ook niet meer dan een opgewaardeerde Volkswagen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
18 feb 2008 23:26 |
|
|
Manettino
Ferrari 458 SpiderAmstelveen
|
Als ik de deelnemerslijst bekijk dan zitten deze er niet tussen, toch?
Of is een Cayman ook een soort Cayenne?
Ciao, E.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bron: Nu.nl
Porsche past brandstofleiding Cayenne aan
Uitgegeven: 18 februari 2008 18:14
LEUSDEN - Autofabrikant Porsche haalt bijna 19.000 auto's van het model Cayenne V6 terug naar de garage omdat de brandstofleiding van het voertuig kuren kan vertonen. Dat liet de fabrikant maandag weten.
Het gaat in totaal om 18.856 auto's waarvan er 180 in Nederland rondrijden. Deze wagens zijn geproduceerd tussen 30 november 2006 en 18 januari dit jaar.
Schuurplekken
Porsche heeft tot de terugroepactie besloten omdat de brandstofleiding door de bewegingen die de motor maakt tijdens het rijden, in contact kan komen met afwerkingsmaterialen in het motorcompartiment. Dit kan een kloppend geluid en schuurplekken op de brandstofleiding veroorzaken.
Tot nu toe zijn hier wereldwijd vijf gevallen van bekend. In een geval werden daarbij schuurplekken op de leiding gevonden.
Gratis
Om problemen te voorkomen, past Porsche de loop van de brandstofleidingen in de teruggeroepen auto's aan. Die aanpassing kost ongeveer veertig minuten. De eigenaren van de auto's, die niet voor de werkzaamheden hoeven te betalen, worden hierover binnenkort geïnformeerd.
(c) ANP
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
_________________________________________ Time flies like the wind, fruitflies like banana's
|
18 feb 2008 23:31 |
|
|
justin_w
|
Balen, (gezien ik geen Ferrari heb) ben te laat geweest voor de inschrijving
Maar kom zeker even kijken!
|
18 feb 2008 23:32 |
|
|
Manettino
Ferrari 458 SpiderAmstelveen
|
Trouwens: waarom spreekt men op dit forum van een Porsche-Ferrari meeting en op Ferrarichat.nu van een Ferrari-Porsche meeting?
Ciao, E.
_________________________________________ Time flies like the wind, fruitflies like banana's
|
18 feb 2008 23:45 |
|
|
Marcel B.
|
Even wat misverstanden uit de weg helpen, Erik
Dit is een Cayman:
Dit is een Cayenne:
En dit is de Bentley Continental GT:
|
18 feb 2008 23:46 |
|
|