Enfin, gisterenavond eea een beetje zitten volgen en daar Jurgen er volgens mij een beetje genoeg van had, knalde hij de ene na de andere hint op het forum.
Toen ik ging slapen zat ik even te denken om te gaan halen, maar ik had geen zin om gisterenavond om 0.00u nog in de auto te stappen.
Moest vanmiddag in Barneveld zijn, dus toen kon ik hem niet laten liggen. Even nog met EriC4C gebeld om te checken of in dit topic al iets stond dat hij gevonden was. Niks dus.
Straatnaambordje stond in het topic - navi aan en toen was het snel gevonden. Heel herkenbare omgeving in een dorp dat voornamelijk bestaat uit campings lijkt het wel
Daar het weer vandaag hetzelfde was als op het moment dat JDB zijn foto's maakte, kon het niet missen.
Na een beetje graafwerk in de bladeren was mijn oude regenpijp terecht!
Daar het altijd jippie is voor iemand als hij helemaal naar Putten komt rijden en de PFT is al weg, netjes even een briefje achtergelaten
Vriendelijk toch?
Even nog gekeken naar een landmarkhint en deze vereeuwigd met de PFT
En tenslotte het leerpunt van de dag - er bestaat een plaats in Nederland die Krachtighuizen heet...
op 100 meter van de PFT vindplaats
Sorry Olaf, batterij van eigen camera is leeg, dus wederom geen foto van de PFT bij mijn pc'tje. Daarom maar even twee uit de oude doos:
Jurgen, dan voor het uitzetten van de 34e hunt en de moeilijke muziekhints. Nr 35 zit eraan te komen - ik ga wel wat leuks verzinnen.