Auteur |
Bericht |
Linda25
|
Aankoopkeuring op zaterdag
Weet iemand waar je op zaterdag in de buurt van
Leiden een aankoopkeuring kunt laten doen?
Alvast bedankt voor de reacties!
|
19 feb 2008 9:55 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik denk dat dit op zaterdag niet makkelijk gaat worden, en zelfs eventueel onmogelijk. Check bij de button 'Links' de specialisten.
|
19 feb 2008 10:07 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
akk
Vd Gugten (Bodegraven) is zaterdagochtend open (tot 12 uur). Als je hem tijdig waarschuwt zou je er wellicht terecht kunnen (komende twee weekenden vlg mij overigens niet ivm vakantie).
|
19 feb 2008 10:12 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Er is een Porsche-specialist die in overleg ook aankoopkeuringen op locatie verricht (ook op zaterdag) en ik kan me niet voorstellen dat hij in de buurt van Leiden bij voorbaat uitsluit.
Ik zou echter inderdaad eerst een adres in die omgeving zoeken.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 feb 2008 10:13 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
zou ook vd Gugten zeggen. Heb hier eind vorig jaar een AKK laten doen, wat mij betreft erg goed adres (NB vraagt voor AKK van een 964 wel meer dan voor alle overige typen, omdat hij tapeinden extra controle geeft).
De zwarte 3.2 inmiddels verkocht?
|
19 feb 2008 10:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 feb 2008 10:22 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Snap jouw reactie, maar dit is echt de reden. Toen ik hem destijds voor mogelijke AKK belde was de eerste vraag, of het wellicht een 964 betrof. De hogere AKK prijs (€ 100 verschil) baseerde hij op zijn eigen ervaring; had ooit een positief advies gegeven en nadien hier veel gedonder mee gehad, omdat de net gekochte auto van de (AKK) klant inderdaad gebroken tapeinden bleek te hebben en vond, dat de auto niet goedgekeurd had mogen worden. Volgens Johan v.d. Gugten was dit m.n. kritisch voor de 964, in ZIJN garage-ervaring althans. Is inmiddels klein half jaar terug, zou dus best kunnen dat hij zijn mening bijstelt.
|
19 feb 2008 10:35 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Re: Aankoopkeuring op zaterdag
In regio Haaglanden zit 'n clubje ex. monteurs van De Wittebrug
|
19 feb 2008 11:02 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Kan mij best voorstellen dat een keuring van een 964 duurder is
Neem alleen maar de beplating onder de motor
Het goed controleren op lekkage's etc.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 feb 2008 12:04 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Inderdaad Johan v.d. Gugten bellen.
Prima adres.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
19 feb 2008 12:07 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
19 feb 2008 12:17 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik ook hoor.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 feb 2008 12:18 |
|
|
John
Cayenne
|
Wat ik als "niet luchtkoelexpert" wel is begreep, dat de tapeinden een echte luchtkoelboxer probleem is...mwah probleem, ut komt wel is voor...
De SC van Pascal was toch ook al is voor dit euvel aan de beurt geweest.....
enfin......Erwin meng je in de discussie rakker....das onze grote Porsche-sleutelsmurf hier.
|
19 feb 2008 16:17 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Als mede waterkoker toch even aanvulling op John.
Klopt dat bij oa de SC tapeinden ook een probleem kunnen zijn, vandaar dat Eric zich ook verbaasd over de opmerking specifiek een 964 probleem. Aangezien bekend is dat het een 'breder' probleem kan zijn.
Het is niet een volledig luchtgekoeld probleem, want de 993 tapeinden worden gebruikt wanneer die tapeinden bij de SC, 3.2 of 964 problemen geven. Bij de 993 waren de problemen dus voldoende onderkend. Het verschil tussen de voorgaande tapeinden is dat bij de 993 de tapeinden over de volle lengte zijn voorzien van draad. Daarmee is het hogener wat opbouw betreft en ontstaan er geen ongewenste spanningen in het materiaal.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
19 feb 2008 16:25 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
19 feb 2008 16:45 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Allemaal peanuts hé, vergeleken met zo'n waterkoker
Die kan je gelijk weggooien
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
19 feb 2008 18:03 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
zo te zien heeft v.d. Gugten nog weinig SC's gekeurd . Wat laat jij keuren Linda? Vast geen SC, maar wellicht een Boxter, of een 993?? Ben wel benieuwd geworden!
|
19 feb 2008 21:34 |
|
|