Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:35

Antwoord op onderwerp  [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 43  Volgende
Toerrit Porsche en Ferrari - 30 maart 2008! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Ja Arie, Adel verplicht 8)

20 feb 2008 18:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Graaf schreef:
Hij is te koop dus als je hem snel koopt kan je er zelf mee heen en weer rijden :idea:

neem ik gewoon de P mee 8)

hhmmzz voor 500,- wil ik je er best wel vanaf helpen :)

Ben nog maar een arm studentje he :wink:

20 feb 2008 18:03
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Marcel,ik verwacht dan ook dat Sander als eerste Porscherijder aan zal komen op de 30ste. Ben benieuwd!

ik ga ff googelen of AC ook kamers voor overnachting verhuurt:lol:

20 feb 2008 19:49
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Sander993 schreef:
Arie Timmermans schreef:
Marcel,ik verwacht dan ook dat Sander als eerste Porscherijder aan zal komen op de 30ste. Ben benieuwd!

ik ga ff googelen of AC ook kamers voor overnachting verhuurt:lol:
Ja leuk Sander! En dan hang je een webcam op zodat de rest van het forum ook online kan meegenieten van het binnendruppelende schoon. :wink:

20 feb 2008 20:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Sander,je kunt ook naar ons toe komen de 30ste Maart. 's-Morgens al op een tijdstip dat we nog even af spreken. Natuurlijk staat deze uitnodiging voor iedereen open en vooral voor de deelnemers die vanuit het zuiden komen.We kunnen met een leuke groep naar het AC te Meerkerk vertrekken.We zullen wel op tijd daar aan moeten komen.Mogelijk al als eersten.Mijn zoons doen een hesje aan en helpen met andere fans mee bij het parkeren van de bolides etc.
Zal wel mooi zijn als je vanaf het begin alle auto's zult zien verschijnen lijkt me.

20 feb 2008 20:03
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Ik kom van redelijk zuidelijker (Brussel) :D Waar spreken jullie af Arie? Lijkt wel leuk, een meeting voor een meeting :mrgreen:

20 feb 2008 20:08
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Arie,

Dus het parkeren voor de fans is ook goed geregeld? Mooi zo!

Zeg maar tegen je zonen dat ze een extra mooi parkeerplaatsje moeten vrijhouden voor een zilveren 206 met achter het voorraam een Porscheforum.nl papiertje :)

20 feb 2008 20:16
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Gewoon bij mij thuis in Veen(N.Br.) .We hebben hier plaats genoeg voor meerdere auto's. We kunnen dan een tijd afspreken zodat iedereen die van hieruit wil rijden nog tijd heeft om alvast kennis te maken en mee kan genieten van echte Brabantse koffie.
Mijn adres geef ik dan wel in een privebericht.
Dan beginnen we al met een rit,kun je nagaan wat het allemaal niet gaat worden die dag.

Laatst bijgewerkt door Arie Timmermans op 22 feb 2008 17:51, in totaal 1 keer bewerkt.

20 feb 2008 20:17
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Het parkeren voor de fans kunnen we onmogelijk gaan regelen.Alleen voor de deelnemers kunnen we dit doen omdat we daar alle gegevens van hebben.We weten tenslotte nooit wie er buiten deze lijst om allemaal zullen verschijnen.Die moeten zelf een plaatsje zien te zoeken bij het AC restaurant of anders bij McDonalds.
Marco,als je mee wilt helpen die dag laat het dan even weten.

20 feb 2008 20:19
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
911 3.2 Carrera Coupé
De Heurne ( Achterhoek )
Bericht 
Indien de meeting beantwoordt aan de verwachtingen is het mogelijk dat we volgend jaar een meeting organiseren met een hele mooie locatie voor exclusieve auto's.

Dan hierbij vast opgegeven voor volgend jaar.... :idea:
Ik kijk erg uit naar deze meeting en met de belangstelling zal volgend jaar alleen maar groter worden.
Ben superblij erbij te zijn :cheers:

20 feb 2008 21:02
Profiel
vianen
Bericht 
was helaas te laat met inschrijven, maar ik kom zeker ff kijken en wat foto's nemen en wat filmen... :P

Mooi spul man :!: :wink:

21 feb 2008 1:17
Profiel
PorscheForum Rakker
993TT (1996) & 951 Martini (1986)
Tremelo (België)
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Gewoon bij mij thuis in Veen(N.Br.) .We hebben hier plaats genoeg voor meerdere auto's. We kunnen dan een tijd afspreken zodat iedereen die van hieruit wil rijden nog tijd heeft om alvast kennis te maken en mee kan genieten van echte Brabants koffie.
Mijn adres geef ik dan wel in een privebericht.
Dan beginnen we al met een rit,kun je nagaan wat het allemaal niet gaat worden die dag.

Je hebt PB...

21 feb 2008 22:28
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Het parkeren voor de fans kunnen we onmogelijk gaan regelen.Alleen voor de deelnemers kunnen we dit doen omdat we daar alle gegevens van hebben.We weten tenslotte nooit wie er buiten deze lijst om allemaal zullen verschijnen.Die moeten zelf een plaatsje zien te zoeken bij het AC restaurant of anders bij McDonalds.

Hey,
Waaraan moet ik denken bij dat meehelpen?
Wil eigenlijk namelijk ook mooie foto's maken bij binnenkomst...
Zal de foto's dan ook zowiezo hier en op jullie site plaatsen(heb me er al geregistreerd zoals je had gezien)

21 feb 2008 22:48
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
PEF schreef:
Ik hoop dat die F40 komt! Das toch wel ff de vetste F dat ik ken... Enzo enal misstaat ook niet maar een F40 :twisted: :!: :!: :!:

Inderdaad! Liever een F40 dan een Enzo. Veel mooier!

22 feb 2008 10:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
marco.groenhof schreef:
Arie Timmermans schreef:

Hey,
Waaraan moet ik denken bij dat meehelpen?
Wil eigenlijk namelijk ook mooie foto's maken bij binnenkomst...
Zal de foto's dan ook zowiezo hier en op jullie site plaatsen(heb me er al geregistreerd zoals je had gezien)
Marco zorgt voor parkeerbeheer. Vestje aan, bordje in de ene hand, camera in de andere hand. :lol:

22 feb 2008 13:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Marco,we hebben enkele personen nodig die met een duidelijk zichtbaar hesje aan de auto's helpen bij de parkeerplaats.We hebben er al een paar van het Ferrariforum,maar we kunen er misschien nog wel een paar gebruiken.Je kunt dan natuurlijk ook schitterende foto's maken.Voor iemand met een hesje aan wil men sneller stoppen als je dat verlangt. Kun je genoeg foto's maken!

22 feb 2008 17:55
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Jongens,ik heb zojuist bericht ontvangen van de eigenaar van de Enzo Ferrari.Het blijkt dat hij op 30 Maart in het buitenland is.Wat jammer zeg!Hij wenst ons voor de meeting "een succesvolle ontmoetingsdag".
We zullen zeker voor de volgende keer weer een beroep op hem doen.

22 feb 2008 17:58
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Delfzijl
Bericht 
Arie Timmermans schreef:
Marco,we hebben enkele personen nodig die met een duidelijk zichtbaar hesje aan de auto's helpen bij de parkeerplaats.We hebben er al een paar van het Ferrariforum,maar we kunen er misschien nog wel een paar gebruiken.Je kunt dan natuurlijk ook schitterende foto's maken.Voor iemand met een hesje aan wil men sneller stoppen als je dat verlangt. Kun je genoeg foto's maken!

Okay is goed,

Ik wil wel helpen.. Ben volgende week zelf even in het buitenland maar je kan me de eventuele nodige informatie natuurlijk altijd pm-en...

22 feb 2008 18:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Ok Marco,we hebben het er nog over.Ik wens je alvast een fijne vacantie in Winterberg.Geniet er maar van!

22 feb 2008 18:07
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Lekkerkerk
Bericht 
Ik las dat u ook een eigenaar met een twee Carrera GT's gevraagd had, is dat nog iets geworden? :roll:

22 feb 2008 20:11
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
De voorpret is ook al leuk. :wink:

Arie, misschien kom ik 's morgens ook even een bakkie doen. Lijkt me leuk om daarna met een groep samen op te rijden. :D

22 feb 2008 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Ik heb contact opgenomen met de eigenaar van de 2 Carrera GT's.Dit weekend weet ik definitief of er ons nog iets speciaals te wachten staat.Ik hou julie op de hoogte.
Hielkema,ik zal je in een privebericht de gegevens doorgeven.Er zijn al meerdere forumleden die naar mij toekomen op zondagmorgen de 30ste Maart.Tijdstip; tussen 9.00 en 10.00 uur.Zou mooi zijn als we al met een groepje samen kunen rijden.We hebben dan meteen al een aardig begin van de Porsche/Ferrari rit.

22 feb 2008 21:15
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Droombolide is een Porsche 993 :-)
Wierden
Bericht 
Josh schreef:
Ik las dat u ook een eigenaar met een twee Carrera GT's gevraagd had, is dat nog iets geworden? :roll:

Ex F1? :lol:

22 feb 2008 21:18
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Lekkerkerk
Bericht 
PassionForAg schreef:
Josh schreef:

Ex F1? :lol:

Ik zou niet weten of de man in kwestie Chrijstian Albers is :P

22 feb 2008 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Josh, Christian heeft wel een zwarte Porsche 911 Turbo,maar beslist geen Carrera GT.Het verhaal van de Turbo is bekend vandaar dat ik zijn naam kan noemen.Je begrijpt dat ik anders maar beter geen namen noem op het forum omdat niet iedereen er van gedient is dat zijn gegevens bekend worden.

22 feb 2008 21:44
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 43  Volgende