Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 10:22

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
911 cabrio 1975 (2.7) 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex 914, nu Ferrari 208 GTB
Haacht
Bericht bad bad bad
mayonaise schreef:
als die matten er nu zo uitzien, dan zou ik als een gek beginnen zoeken naar roest en andere rotzooi zoals problemen in de electra...

die linker deur hangt ook niet goed, en ik spreek uit ervaring, een slecht passende deur op een targa is BAD, BAD, BAD
geen dak om de vorm er in te houden, 30+ jaar metaal moeiheid
en de neus en kont van de auto gaan uit elkaar naar beneden

een targa zakt niet door zijn buik door, hij zakt op neus en kont door
en dan krijg je door gaps die je niet meer kan stellen!

de kieren op de deuren zijn echt iets om zonder verdere inspectie over te vallen bij een targa, deze heeft het aan beide kanten al, 't is geen slecht gemonteerde deur, 't is een verzakt chassis...

Afbeelding

MC hammer zei, can't touch this
ik zeg, don't touch that

zelf nog eens goed gekeken, deze wagen is inderdaad zeer slecht, misschien nog te redden :?: :?: maar zéér veel kosten aan :roll: :roll:
(denk beter de kosten te doen aan m'n 914, en een ,gewone' :wink: auto erbij voor de ,klein mannen' :roll: :roll:
(en heel toevallig: een collega van mij (Peter van wiele) kent deze wagen en die heeft me gezegd, Blijf eraf, het is een wrak, jouw 914 is veel meer waard dan die ,verkrachte' Targa, ....niks origineel, niks dat werkt,...)
ik was eigenlijk blij dat toen ik thuiskwam van m'n werk ik merkte dat ik een E-mail van de eigenaar van de 911 had gekregen en hij ineens niet meer wil ruilen (ofwel wil hij er geld bovenop :?: :shock: :shock: :shock: )
Bedank aan iedereen voor de goede raad
Ironpatje

05 jul 2007 23:15
Profiel
Bericht 
doorgezakt redden..

kheb er zelf geen goeie hoop in
ok , op een juk zetten en terug recht duwen... en dan.. hoe lang voor ie weer door zakt?

enige optie die ik zie, verstevigingen in de deur lassen... hoger dan de dorpel.. en dan heb je het helemaal voor mekaar natuurlijk... cosmetisch lijkt het nergens meer op

misschien ok voor iemand die in californie woont , en een open racer wil maken met een kooi volledig in gelast, maar in deze regionen heb je daar maar bitter weinig nut van... want ondanks de kooi, moet het ding toch droog blijven als je niet wil dat de auto rond de de kooi wegroest...

06 jul 2007 1:24
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
zeer toevallig met de nieuwe eigenaar van deze wagen gesproken vandaag (heb al eens iets occasie gekocht bij hem voor m'n 914...)
hij is een beetje geschrokken als hij de wagen eens deftig bekeken had (maar ja het was te laat, hij had hem al gekocht :( ) moet een nieuwe bodem in (helemaal rot) electriciteit moet helemaal vernieuwd, niks klopt, de kap opent niet deftig, de motor lekt niet ( van lekken kan je gewoonweg niet spreken, de olie loopt er zo gewoon los door :cry: :cry: )
misschien had hij ook beter eens raad gevraagd, hier op het forum :?: :?:
hij is ook nog z'n 914 aan het restaureren, en geloof me die gaat zeer goed zijn :!: :!:

04 aug 2007 23:47
Profiel
PorscheForum Rakker
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonder
kort by Newark-on-Trent, U.K
Bericht 
Hello all,

Net even gekeken: toerenteller tot 8000 rpm, rode engine cover....

Dat lijkt een carrera 3.o motor met een 11 bladige fan ombouw? (ik weet dat de Sc ook een rode engine cover heeft maar die heeft een toerenteller tot 7000 rpm)

Carrera 3.0 motornummers (1977)
6670001- tot 6671932 coupe
6679001- tot 6679215 targa

In dat geval: magnesium gearbox eruit, motor eruit en de onderdelen verkopen+ Goede 911 kopen?

Groetjes uit Nottingham

Bert

08 aug 2007 0:38
Profiel
PorscheForum Junkie
Haacht
Bericht 
staat terug te koop bij Tommy (hij heeft er wel een paar dingetjes afgedaan, kap en zo.....)

http://www.kapaza.be/detail/8452184/

21 feb 2008 15:48
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2