De Wevo en Rennshift ontlopen elkaar qua kwaliteit en "gevoel" niet zo (ik heb met allebei gereden)
De Rennshift is een compleet systeem (dus niet alleen een andere pook, maar ook het huis waar de pook in zit/op de tunnel gemonteerd zit)
Bij Wevo krijg je een nieuwe pook en onderdelen die je in het bestaande huis moet inbouwen/vervangen
Persoonlijk heb ik een lichte voorkeur voor de Wevo
(en als je daarvan de "classic" pook kiest, zie je niks van de om/inbouw)
Ze zijn allebei niet te vergelijken met de belabberde fabrieks shortshifter (of die van Weltmeister)
Beide hebben ze een veer-systeem, zodat de pook ter hoogte van de 3/4 versnelling gecentreerd wordt en waardoor je goed aanvoelt welke versnelling je inschakelt.
Ook bv het raken van de achteruit als je van 5 naar 4 terugschakelt is nagenoeg onmogelijk
Je moet maar eens op je gemak op de website van Wevo rond snuffelen
www.wevo.com
Ik ben 2x bij Wevo geweest. Ze zijn niet goedkoop, maar je staat echt met je oren te klapperen als je ziet wat daar maken (de eigenaar is o.a. engineer geweest by Indy en LeMans teams)
De "gateshift" is ook zeker het overwegen waard
Ik heb ook hun motor en versnellingsbak steuntjes. Eigenlijk te mooi om onder je auto te schroeven
De Rennshift kan je hier rechtstreeks bestellen
www.jwesteng.com