Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:33

Antwoord op onderwerp  [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
911 motorblok in de soep ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
lindemans schreef:
Ik zou eens contact opnemen met DSP Porsche Parts in IJsselmuiden. Hij heeft regelmatig goede motoren uit schade auto's; met garantie.

hihihi die heeft mijn total losse 964 c4 89 gekocht voor 6800 ... achteraf had ik hem beter als donor kunnen houden ... maar dat blok had een scheur ... ik zit nu wel goed denk ik bij cpr almere goede garantie en mag samen het blok opbouwen.

24 jan 2008 19:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
997 C4 ex 964C2 ex US 951
Hengelo
Bericht 
Bibber..altijd eng dit soort verhalen... :shock: .. suc6 ermee in elk geval

24 jan 2008 20:14
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
brrr a nightmare .....
succes straks met je "vernieuwe" blok :wink:

24 jan 2008 21:00
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Murphey strikes again and again. Diep triest al die ellende achter elkaar.

25 jan 2008 15:20
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
Hij is er weer ... en beter dan ooit ....

Afbeelding

26 feb 2008 15:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
Alles en alles is gedaan aan het blok ... ook een catvervanger maar gelijk gedaan ... ging nog even een oliepomp stuk ook er maar even bij ... was een leuke rekening maar hij staat er dan wel weer helemaal top bij ...

pfff ben blij en opgelucht ...

26 feb 2008 15:56
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
en nog eentje voor de lol ...

Afbeelding

26 feb 2008 15:57
Profiel WWW
Bericht 
Gelukkig maar! Veel rijplezier!

Alleen zat dat 32 inch scherm een beetje in de weg... :lol:

26 feb 2008 16:00
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
hihi tja tijdens een lang ritje A28 nog even de superbikes kijken ;)

26 feb 2008 17:43
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Dr. Wieggie schreef:
Afbeelding

:shock: ..... Ehhh :res: , maar wat mij betreft :puker:

26 feb 2008 20:05
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Lastig om omheen te kijken, zo'n breedbeeld op je dash :cheesy: Wél goed dat je motor weer oké is :thumleft: Enjoy!

26 feb 2008 20:10
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Wieggie,.. super dat alles weer goed is gekomen :D Je hebt in ieder gaval een goed nieuw blok nu 8) Wel jammer dat je hoofd zo blauw wordt van zo'n flatscreen op het dashboard :mrgreen: :mrgreen: :wink:

26 feb 2008 20:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
Bericht 
Weet dat het gevoelig is als het over de centen gaat maar aan wat voor prijskaartje zit je dan ongeveer? Zit te denken om een preventieve revisie aan mn 964 te laten uitvoeren nu die nog lekker loopt maar wel met bijna 2 ton op de teller...

26 feb 2008 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
Auke231 schreef:
Wieggie,.. super dat alles weer goed is gekomen :D Je hebt in ieder gaval een goed nieuw blok nu 8) Wel jammer dat je hoofd zo blauw wordt van zo'n flatscreen op het dashboard :mrgreen: :mrgreen: :wink:

Tis een beetje een truc foto ... :) ennnn het scherm is afneembaar hoor ... hihihi

27 feb 2008 10:01
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
brian951 schreef:
Weet dat het gevoelig is als het over de centen gaat maar aan wat voor prijskaartje zit je dan ongeveer? Zit te denken om een preventieve revisie aan mn 964 te laten uitvoeren nu die nog lekker loopt maar wel met bijna 2 ton op de teller...

koste me een kleine 20k ... maar dan moet ik je opnoemen denk ik wat er allemaal nieuw is ingegaan bij mij ... als je geen cillinders, drijfstangen, zuigers en een krukas hoeft af te draaien ben je wel stukken goedkoper uit ...

27 feb 2008 10:03
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Oeps.... Da's een hele hoop knaken. Maar aan de andere kant: je hebt wel weer een z.g.a.n. motor!

27 feb 2008 10:27
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
jah deed wel ff zeer ... maargoed de auto weggooien doe je ook niet en een beetje pijn is tijdelijk ...

27 feb 2008 10:55
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Hengelo
Bericht 
:shock: een beetje pijn is nog zacht uitgedrukt denk ik...vraag me wel af of zo`n bedrag wel economisch verantwoord is...is jouw keuze maar toch..neem een gemiddelde verkoopprijs van een goede 964 voor ongeveer 25k als uitgangspunt dan zou ik met zo`n rekening toch serieus overwegen om de kapotte auto te verkopen, ook omdat je die onkosten nooit weer krijgt met een eventuele verkoop, en dan op zoek te gaan naar wat anders..maar ja wie ben ik, in elk geval veel rijplezier gewenst 8)

27 feb 2008 13:28
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
heu? voor dat geld is er welllicht nog wel een spiksplinternieuw blok te vinden?? sodejeu ERG veel eurotjes hoor!
Iig veel plezier met je "nieuwe" bolide ;)

27 feb 2008 19:02
Profiel
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
Bericht 
20 k ?? lijkt me ook wel heel veel voor alleen het blok.... maar goed, emotie he, nu weet je dat het allemaal nieuw is en wat je hebt, als je een mooie andere koopt voor een kleine 30 k met zeg 160 k op de klok moet je nog maar afwachten wat je koopt en krijgt...

bij een boel auto's van 15 -25 k zijn eventuele grote (motor)problemen eigenlijk gelijk verkapte totals...

emotie is derhalve een groot goed, anders zouden er nooit zoveel mooie oudjes rond blijven rijden...

De kosten dus snel vergeten en lekker rijden...

gr

Steef

27 feb 2008 19:50
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
Bericht 
nou ik denk niet dat je alles wat er te koop staat voor minder dan 25k qua 964 kunt classificeren als verkapte rommel...een 'normale' 964 gaat ook niet weg voor 30k..zelf niet met een totale revisie...omdat je dan in 993 prijsgebied zit...denk ik..

27 feb 2008 20:37
Profiel
PorscheForum Rakker
911 C4 3.6 Coupe
Bericht 
$TEEF schreef:
20 k ?? lijkt me ook wel heel veel voor alleen het blok.... maar goed, emotie he, nu weet je dat het allemaal nieuw is en wat je hebt, als je een mooie andere koopt voor een kleine 30 k met zeg 160 k op de klok moet je nog maar afwachten wat je koopt en krijgt...

bij een boel auto's van 15 -25 k zijn eventuele grote (motor)problemen eigenlijk gelijk verkapte totals...

emotie is derhalve een groot goed, anders zouden er nooit zoveel mooie oudjes rond blijven rijden...

De kosten dus snel vergeten en lekker rijden...

gr

Steef

precies !

emotie en niet weer zo'n hamlappen bij weer een andere was mijn redenatie ... gewoon klaar wil geen gezeik meer ... ding gaat nu ook niet meer weg ... ook niet voor 40k ... ga hem nog wel laten taxeren binnenkort en de verzekeringswaarde ff aanpassen ...

27 feb 2008 20:43
Profiel WWW
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Ik denk dat men respect moet hebben voor ieders (redelijke?) beslissing wat onderhoud/revisie betreft. En denk ook eens aan de pot en de ketel. Want als ik bijvoorbeeld nu al mijn garagerekeningen bij elkaar optel, dan is er voor mij ook best reden om me achter de oren te krabben. En dan zit er tussen die rekeningen nog niet een voor een revisie.

27 feb 2008 20:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Hengelo
Bericht 
Ik heb zeker respect voor ieders beslissing...tis niet mijn geld dus..zeg alleen dat ik in een vergelijkbare situatie mn verlies had genomen aangezien ik denk dat je voor dat geld (bijna) weer een goeie 964 weer hebt..maar je kunt pech hebben ja..dat is nu wel bewezen :?

27 feb 2008 21:00
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
20K :shock: wat een geld. Hoop dat je er veel plezier van hebt. Vraag mij af als ik dit soort bedragen hoor hoe men dan voor 8.000 € in Duitsland een nieuw blok kunt krijgen met inruil van het oude. Bij pelzer in Kerkrade toevallig laatst nog over gehad. Hij leverd revisieblokken van de 964 voor 3600 € met inruil van het oude. Alle componeneten van het blok moeten wel worden overgezet. gaat hier dus om het kale blok.

Waar zit dan dat verschil in :?: iemand die daar een verklaring voor heeft :roll:

27 feb 2008 23:01
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 125 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende