Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 23:42

Antwoord op onderwerp  [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Met een niegelnagelneue Porsche door de Dolomieten 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Mooie tip, nu nog een vriendin zoeken die het leuk vindt om mee te gaan :?

09 nov 2007 17:04
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Is zeker de moeite waard. Heb de route ook eens gereden, helaas niet in een Porsche :(
Dus dat moet er dan toch maar eens van komen... :D

09 nov 2007 19:52
Profiel
PorscheForum Rakker
manager PR & Online bij BOVAG
Bericht 
in het eerstvolgende magazine van de PCH kun je meer over dit arrangement lezen

27 nov 2007 23:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Inmiddels is bekend dat er voor seizoen 2008 inderdaad TIEN spiksplinternieuwe Carrera Cabrio's voor de deur staan om mee door de Alpen en de Dolomieten te scheuren. Super 98 kost in Oostenrijk nog steeds slechts € 1,18 per liter...

22 feb 2008 0:14
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
djtommi schreef:
Inmiddels is bekend dat er voor seizoen 2008 inderdaad TIEN spiksplinternieuwe Carrera Cabrio's voor de deur staan om mee door de Alpen en de Dolomieten te scheuren. Super 98 kost in Oostenrijk nog steeds slechts € 1,18 per liter...

Zomerseizoen? Dat vind ik te lang wachten. Ik denk dat ik morgen gewoon maar met mijn eigen Porsche naar de Dolomieten ga. Ligt er tenminste ook sneeuw...

Die benzineprijs is iig in de oren geknoopt.

22 feb 2008 12:29
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Je eigen onderwerp weer naar boven halen is handig voor nieuwelingen zoals ik. :wink:
Ik heb gekeken, leek me wel leuk om manlief mee te verrassen. Maar het valt meteen af, want als we gaan, gaat de hond mee en honden mogen dat hotel niet in.

Je huurt de Porsche trouwens wel gewoon he, voor 262 euro om precies te zijn!
(Dat is de meerprijs van het arrangement t.o.v. de prijs van 4 nachten zonder porsche voor 2 personen.)

Het is trouwens vrij gebruikelijk dat je in wintersportgebieden buiten het seizoen voordelig hotels kunt boeken. Door de hoge capaciteit zitten hotels dan nooit vol. Zelf verbleef ik afgelopen jaar een tijdje, van juli t/m eind november, in een bekende Zwitserse wintersportplaats. Je kunt dan voor een prettige prijs in goede hotels!

24 feb 2008 22:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
de ene hotelier zoekt de makkelijke oplossing en geeft korting in een rustige periode en de andere pakt het een stuk creatiever aan.

Als jij in de Alpen / Dolomieten - waar zo'n auto thuis hoort - een ander tophotel weet te vinden dat voor minder dan 262 euro een spiksplinternieuwe Carrera Cabrio verhuurt met 300 vrije kilometers, met uitgestippelde droom-routes, zonder borg en zonder minimum-leeftijd, dan hoor ik het graag en boek ik direct voor komende zomer.

Ik ben een keertje in Salzburg geweest waar een oudere rooie Boxster voor de gasten klaarstond en dat vond ik al geweldig, voor 'zomaar' een hotel. Maar wat ze bij Hotel Defereggental doen, met een heel bataljon 911's voor de deur, voor die prijs en onder die voorwaarden, is gewoon onovertroffen.

26 feb 2008 21:42
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
djtommi, wellicht heb je aandelen in het hotel. Zo enorm ben je het aan het promoten. Maar, ik moet zeggen, ben het helemaal met je eens. Een fantastisch aanbod en voor de golfers onders ons de andere twee dagen kun je nog lekker gaan golfen. Het komt mij dit jaar even niet uit maar ga het volgend jaar weer bekijken.

26 feb 2008 21:48
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
als ik aandelen had, dan had ik ook een van die 997 Carrera Cabrio's voor de deur staan i.p.v. een 2001-Boxster S... :lol:

26 feb 2008 22:38
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Enkele maanden geleden zag ik een zelfde tip voorbij komen op het werk. Alleen betrof dit de Italiaanse uitgewerkte versie van dit idee. Zag er ook niet verkeerd uit, afgezien van de ritjes die stuk voor stuk een exact geplande route betroffen die in colonne werden afgewerkt....

26 feb 2008 22:44
Profiel
3.2 Carrera '87er J-serie
Bericht 
Arts&Auto?

26 feb 2008 22:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
misschien is dat wel 'Camp Dolomiti' van de officiële Porsche Travel Club; kost bijna 3.000 euro p.p.... om in een optocht te rijden. Vooruit, er is een instructeur die je het beste uit de P laat halen, maar toch... Zou ik nog even doorsparen voor Camp 4 in Lapland, niet? En in de tussentijd lekker zelf gaan cruisen in de Dolomieten om te oefenen :)

26 feb 2008 22:58
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
ER schreef:
Alleen betrof dit de Italiaanse uitgewerkte versie van dit idee.

Helaas guys, geheel en al Italiaans, van vóór tot achter.

Het betrof dus ook rijden in Rari's....... F430, 360 Modena, 456 MGT en nog een paar andere modellen.

27 feb 2008 0:54
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
Bericht 
Hè wat naar...rari's, Italia en Dolomiti ....
Hoewel de 360 aardig in de buurt komt van een knappe zegmaar... 996 4s 8) :wink:

27 feb 2008 9:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
met windsnelheden die op de teller van een P niet zouden misstaan, zal het in de Dolomieten afgelopen weekend wel geen pretje zijn geweest.

04 maart 2008 0:41
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Met het mooie weer in aantocht (dacht dat het vandaag ook wel weer zou zijn om te gaan toeren.... :cry: :cry: ) en de gedachten aan de zomer in onze bol, haal ik deze topic maar weer eens naar boven!

:wink:

30 maart 2008 13:37
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Bericht 
djtommi heb je een website van dit hotel?

31 maart 2008 20:43
Profiel
PorscheForum Rakker
My ride: Cayman S 987 ---------------------------- Ex 996 (m030, m220) Ex: Boxster S, Ex 944 Turbo
Den Haag
Bericht 
Dit is de website van het hotel: http://www.hotel-defereggental.com/.
Ziet er mooi uit!

31 maart 2008 22:18
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
gassen schreef:
djtommi heb je een website van dit hotel?

Als je wil boeken, vergeet dan niet "Porsche Holland" bij je boeking te vermelden, want dan krijg je die waardebon voor hun wellness-center erbij (massage etc.)

:wink:

01 apr 2008 8:19
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht vraagjes voor djtommi
Ik wil begin juni naar dit hotel gaan en heb nog een paar vraagjes voor djtommi.

- Kun je de dag dat je met de porsche op stap wil gaan vrij kiezen?
- Moet je die dag al doorgeven bij het boeken?
- Kun je zelf de porsche kiezen die je zelf wil, of word er je gewoon eentje gegeven? Bedoel dan kun je mss kiezen tussen een gewone of een S?
- Wat houdt die indoorgolf in het hotel eigenlijk in?
- Als je een gewoon verbliijf boekt dan is het maar in half pensoin, maar met dat porsche verblijf is het in volpension, weet jij daar meer van djtommi?
- Zijn er mooie wandelingen te maken waarbij je vanuit het hotel kunt vertrekken?

Trouwens bedankt voor de toffe en fantastische tip djtommi!!!
Is bijna te mooi om waar te zijn.

En is voor mij zeker een tof tussendoortje bij mijn zoektocht naar mijn zoektocht naar een porsche 996 met al de opties die ik in mijn gedachten heb. :D

01 apr 2008 9:30
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht Re: vraagjes voor djtommi
MIDI schreef:
Ik wil begin juni naar dit hotel gaan en heb nog een paar vraagjes voor djtommi.

hi MIDI,

- ja, die dag kun je in principe zelf kiezen, en:
- ja, dan kunnen zij het inplannen. Hoe vroeger je boekt, hoe meer voorkeur je kan aangeven
- dit jaar hebben ze 'alleen' Carrera cabrio's (10 stuks), geen S, voor zover ik had begrepen. Vorig jaar zaten er ook nog Boxsters bij en inderdaad wél een paar Carrera S'en. Je kan wel vragen naar de kleuren en daar een keuze uit maken. Voor de foto's wilden wij vorig jaar per se de witte.
- er is een hal bij het hotel met een indoor tennisbaan en ook een indoor driving range (met zo'n doek en een projector). Bij hun andere hotel, enkele tientallen kilometers verderop, hebben ze een echte 18-holes championship course (middenin de Dolomieten!). Greenfees kun je bij boeken
- volpension betekent dat er ook 's middags een compleet buffet voor je klaar staat, dus heerlijk na een flinke wandeling of fietstocht
- ja, ze hebben routes voor wandelingen en voor fietstochten uitgezet. het hotel heeft ook fietsen te huur of te leen.

Tip: ga ook een dagje naar het stadje Lienz bij de Italiaanse grens, ongeveer 20 kilometer verderop. Erg leuk en "gemütlich", vooral als er markt is.

heel veel plezier en laat even weten hoe het is geweest. Vergeet niet 'Porsche Holland' bij de boeking te melden, voor die waardebon (een massage na een wandeling of fietstocht is altijd welkom)!

01 apr 2008 11:34
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 Jubi 793
uit Uithoorn
Bericht 
bedankt voor de site.

01 apr 2008 18:28
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vandaag ein-de-lijk eens lekker onbezorgd open langs de Loosdrechtse plassen en de Vecht kunnen rijden! Werd tijd ook dat die zon eens doorkomt met een lekker temperatuurtje. :lol: :lol: :lol:

Which reminded me: wie heeft er al geboekt voor de Dolomieten en zo ja, voor wanneer?

20 apr 2008 21:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Automotive professional
Ede
Bericht 
nog niet...

maar als ik een keer tijd heb.

Is trouwens met een Panda 100Hp ook te doen, al zou ik het open dak wel missen... het rijden blijft leuk.

21 apr 2008 8:05
Profiel WWW Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Paul Broere schreef:
maar als ik een keer tijd heb.

een donderdag en een vrijdag vrij kunnen we wel regelen :wink:

13 mei 2008 18:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 60 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende