Auteur |
Bericht |
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
hihihi die heeft mijn total losse 964 c4 89 gekocht voor 6800 ... achteraf had ik hem beter als donor kunnen houden ... maar dat blok had een scheur ... ik zit nu wel goed denk ik bij cpr almere goede garantie en mag samen het blok opbouwen.
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
24 jan 2008 19:59 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Bibber..altijd eng dit soort verhalen... .. suc6 ermee in elk geval
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
24 jan 2008 20:14 |
|
|
P-911
964 C2
|
brrr a nightmare .....
succes straks met je "vernieuwe" blok
|
24 jan 2008 21:00 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Murphey strikes again and again. Diep triest al die ellende achter elkaar.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
25 jan 2008 15:20 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
Hij is er weer ... en beter dan ooit ....
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
26 feb 2008 15:55 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
Alles en alles is gedaan aan het blok ... ook een catvervanger maar gelijk gedaan ... ging nog even een oliepomp stuk ook er maar even bij ... was een leuke rekening maar hij staat er dan wel weer helemaal top bij ...
pfff ben blij en opgelucht ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
26 feb 2008 15:56 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
en nog eentje voor de lol ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
26 feb 2008 15:57 |
|
|
Wimpie77
|
Gelukkig maar! Veel rijplezier!
Alleen zat dat 32 inch scherm een beetje in de weg...
_________________________________________ * * *
|
26 feb 2008 16:00 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
hihi tja tijdens een lang ritje A28 nog even de superbikes kijken
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
26 feb 2008 17:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... Ehhh , maar wat mij betreft
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 feb 2008 20:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Lastig om omheen te kijken, zo'n breedbeeld op je dash Wél goed dat je motor weer oké is Enjoy!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 feb 2008 20:10 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
|
26 feb 2008 20:18 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Weet dat het gevoelig is als het over de centen gaat maar aan wat voor prijskaartje zit je dan ongeveer? Zit te denken om een preventieve revisie aan mn 964 te laten uitvoeren nu die nog lekker loopt maar wel met bijna 2 ton op de teller...
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
26 feb 2008 22:55 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
Tis een beetje een truc foto ... ennnn het scherm is afneembaar hoor ... hihihi
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
27 feb 2008 10:01 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
koste me een kleine 20k ... maar dan moet ik je opnoemen denk ik wat er allemaal nieuw is ingegaan bij mij ... als je geen cillinders, drijfstangen, zuigers en een krukas hoeft af te draaien ben je wel stukken goedkoper uit ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
27 feb 2008 10:03 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Oeps.... Da's een hele hoop knaken. Maar aan de andere kant: je hebt wel weer een z.g.a.n. motor!
|
27 feb 2008 10:27 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
jah deed wel ff zeer ... maargoed de auto weggooien doe je ook niet en een beetje pijn is tijdelijk ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
27 feb 2008 10:55 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
een beetje pijn is nog zacht uitgedrukt denk ik...vraag me wel af of zo`n bedrag wel economisch verantwoord is...is jouw keuze maar toch..neem een gemiddelde verkoopprijs van een goede 964 voor ongeveer 25k als uitgangspunt dan zou ik met zo`n rekening toch serieus overwegen om de kapotte auto te verkopen, ook omdat je die onkosten nooit weer krijgt met een eventuele verkoop, en dan op zoek te gaan naar wat anders..maar ja wie ben ik, in elk geval veel rijplezier gewenst
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
27 feb 2008 13:28 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
heu? voor dat geld is er welllicht nog wel een spiksplinternieuw blok te vinden?? sodejeu ERG veel eurotjes hoor!
Iig veel plezier met je "nieuwe" bolide
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
27 feb 2008 19:02 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
20 k ?? lijkt me ook wel heel veel voor alleen het blok.... maar goed, emotie he, nu weet je dat het allemaal nieuw is en wat je hebt, als je een mooie andere koopt voor een kleine 30 k met zeg 160 k op de klok moet je nog maar afwachten wat je koopt en krijgt...
bij een boel auto's van 15 -25 k zijn eventuele grote (motor)problemen eigenlijk gelijk verkapte totals...
emotie is derhalve een groot goed, anders zouden er nooit zoveel mooie oudjes rond blijven rijden...
De kosten dus snel vergeten en lekker rijden...
gr
Steef
|
27 feb 2008 19:50 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
nou ik denk niet dat je alles wat er te koop staat voor minder dan 25k qua 964 kunt classificeren als verkapte rommel...een 'normale' 964 gaat ook niet weg voor 30k..zelf niet met een totale revisie...omdat je dan in 993 prijsgebied zit...denk ik..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
27 feb 2008 20:37 |
|
|
Dr. Wieggie
911 C4 3.6 Coupe
|
precies !
emotie en niet weer zo'n hamlappen bij weer een andere was mijn redenatie ... gewoon klaar wil geen gezeik meer ... ding gaat nu ook niet meer weg ... ook niet voor 40k ... ga hem nog wel laten taxeren binnenkort en de verzekeringswaarde ff aanpassen ...
_________________________________________ My bikes go faster but my 911 keeps me dry
|
27 feb 2008 20:43 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Ik denk dat men respect moet hebben voor ieders (redelijke?) beslissing wat onderhoud/revisie betreft. En denk ook eens aan de pot en de ketel. Want als ik bijvoorbeeld nu al mijn garagerekeningen bij elkaar optel, dan is er voor mij ook best reden om me achter de oren te krabben. En dan zit er tussen die rekeningen nog niet een voor een revisie.
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
27 feb 2008 20:55 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Ik heb zeker respect voor ieders beslissing...tis niet mijn geld dus..zeg alleen dat ik in een vergelijkbare situatie mn verlies had genomen aangezien ik denk dat je voor dat geld (bijna) weer een goeie 964 weer hebt..maar je kunt pech hebben ja..dat is nu wel bewezen
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
27 feb 2008 21:00 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
20K wat een geld. Hoop dat je er veel plezier van hebt. Vraag mij af als ik dit soort bedragen hoor hoe men dan voor 8.000 € in Duitsland een nieuw blok kunt krijgen met inruil van het oude. Bij pelzer in Kerkrade toevallig laatst nog over gehad. Hij leverd revisieblokken van de 964 voor 3600 € met inruil van het oude. Alle componeneten van het blok moeten wel worden overgezet. gaat hier dus om het kale blok.
Waar zit dan dat verschil in iemand die daar een verklaring voor heeft
|
27 feb 2008 23:01 |
|
|