Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:51

Antwoord op onderwerp  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Kees Elberse 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
zolang het maar geen halve zool mate is nynke :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

01 jan 2008 23:00
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
Beste mannen, toevallig kennen Nynke en ik elkaar al een paar jaar :wink: en zij weet dat ik een jaar geleden nog helemaal niets van Porsche wilde weten, maar ineens is dat omgeslagen :shaking: en Nynke die foras, dat valt wel mee, op 1 van de 2 BMW foras heb ik eigenlijk niks meer te melden en de ander omdat we daar een beetje bij het meubilair horen, en dan nu op nurburgring omdat ik daar wil gaan rijden (kan maar zo ook weer over zijn) en dan nu hier bij mijn nieuwe Porsche vrienden :silent: De dagen die hier georganiseerd worden om met een Porsche op het circuit te kunnen rijden spreken me erg aan, de toerritten eigenlijk niet en de omgang hier zoals ik eerst wat heb mee gelezen ook wel :study:

01 jan 2008 23:33
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
D.D. schreef:
OH mijn god, het jaar is nog geen dag oud, en Nyn heeft een soulmate gevonden....;)

Peet, welkom hier,

Als je zo kort op ons forum zit , en NU al de aandacht van nynke hebt...aiaiai...dan word dit nog een spannend jaar voor je, zeker omdat onze nyn aardig kan scheuren...;)

Dat aardig scheuren is zeer relatief tov Kees. En inderdaad zoals Kees al schrijft kennen wij elkaar vanuit het BMW gebeuren. :wink:

Ene soulmate, vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen (dat zou jij toch mogen weten :roll: )

@ Kees 3 fora vond ik er al aardig wat...... :oops:

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

02 jan 2008 17:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht 
Nynke schreef:
Ene soulmate, vrijgezel zijn heeft ook zijn voordelen (dat zou jij toch mogen weten :roll: )

wie ..? IK... :? ...hmmm, volgens mij heb ik met regelmaat mijn handen vol aan D.D.'s.. :wink:

02 jan 2008 18:19
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 nachtblau '92
Bericht 
D.D. schreef:
wie ..? IK... :? ...hmmm, volgens mij heb ik met regelmaat mijn handen vol aan D.D.'s.. :wink:

O o :roll: :oops: :oops: :oops: wie gooi ik nu weer door elkaar, Sorry!

"Racing is life, everything else is just waiting" Steve Mcqueen

http://www.wgbracing.nl
http://www.vrijrijdendagen.nl

02 jan 2008 20:46
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
964 C4 1990
utrecht
Bericht 
Hee Kees,

Leuk jou ook hier tegen te komen, gaat er ook Castrol 10W60 in :)

groet

Harm

02 jan 2008 22:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Hoi Harm, zit je nog steeds in de olie, ja in de racer gaat ook Castrol 10w60 Edge sport zoals dat nu heet :wink:

03 jan 2008 10:36
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4 1990
utrecht
Bericht 
Die olie blijf ik er voorlopig bij doen. Ontmoet ik nog eens leuke mensen!

Heb de fotos van je nieuwe aanwinst gezien: goed bezig!

Ben op dit forum terecht gekomen omdat ik mijn alfa wil vervangen door een 964. Heb de ware echter nog niet gevonden dus ik zoek rustig verder.

Maak overigens niet de veelgemaakte fout door te denken dat de edge sport de vervanger is voor de TWS motorsport. Alleen de Edge (zonder sport) is gehomologeerd voor BMW M en de op dit moment de beste olie van Castrol. De edge sport kun je overal kopen (brezan etc)

Hoop binnenkort eens achter je aan te kunnen blazen!

03 jan 2008 11:31
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Welkom Kees. 2 zaken die opvallen. Jij bent 1 vd weinigen die zijn naam volledig op het forum zet en 2, een rasechte auto-race liefhebber. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn tussen al die BMW's en de Porsche op het circuit. :?:

03 jan 2008 13:53
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
's-Gravenhage
Bericht 
Welkom Kees
lekkere gave bak

http://www.hilitemusic.nl
http://photobucket.com/rswartz

03 jan 2008 14:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
barolo schreef:
Welkom Kees. 2 zaken die opvallen. Jij bent 1 vd weinigen die zijn naam volledig op het forum zet en 2, een rasechte auto-race liefhebber. Ik ben benieuwd wat de verschillen zijn tussen al die BMW's en de Porsche op het circuit. :?:

Ben op meer plaatsen gewoon onder mijn eigen naam bekend, dat vind ik best zo, elk nadeel heb zijn voordeel. Verschil met Bmw's, wat moet ik daar nu op zeggen :roll: als je een Bmw goed afstel op het circuit kun je heel ver gaan en behoorlijk wild rijden, je kan er ver gaan met corrigeren, op het laatst vond ik alles wat gemakkelijk en was er wat op uitgekeken :oops: Toen kreeg ik toch wat meer oog voor een P en kon ik die van Pascal Crijns kopen, deze was al race klaar, maar gelijk een Turbo :shock: , toen ik daar voor het eerst mee reed op Zandvoort stond ik al vrij snel bijna achterste voren, ik deed te wild en dacht dat die wel zo als de Bmw's zou reageren maar dus niet, liep allemaal goed af en ben toen langzaam op gaan bouwen, moet even wennen aan het idee dat de motor achter je zit. En na 2x Zandvoort en 2x Zolder begin ik dan nu wat te wennen, en vind het in een woord GEWELDIG, dat ik dit nog mag meemaken 8)
Voor degene die geïnteresseerd zijn waar ik dan zoal eerder mee op het circuit reed nog wat foto's, zijn dus geen Porsche's maar dat gaat nu veranderen :D
begon met een 2002, daarna een 3.5 CSL, een e30 2.7 en een M3 E36, wat Opel ascona's tussendoor, een Ford lotus cortina en een M3 E30 groep A, die bijde weer verkocht zijn voordat ik ze klaar had.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan nog een gezellig naast Nynke.
Afbeelding

06 jan 2008 20:58
Profiel
PorscheForum Rakker
West-Vlaanderen (België)
Bericht 
I love bmw e30!!!! 8)

mvg
Jack-in-the-box

06 jan 2008 21:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Jurrian schreef:
Dan ga ik je daar zeker zien, manuel organiseerd dan een leuk weekend waar zijn klanten de kans krijgen om mee te rijden met raceporsches. wellicht ook iets voor jou??

Jurrian, Met de Porsche Day's Spa eind April ben ik er ook bij, zal dan ook O.A. met klanten van Manuel Pelzer rond gaan rijden, dus ........... :wink: En ik ga ook bij de ADPCR rijden waar Pascal ook rijd en Manuel de servise verzorgd, ja ik heb er erg veel zin in 8)

26 jan 2008 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Ben weer wat verder met de werkzaamheden aan de racer, eerst de wielen maar eens opgeknapt.
Setje GT3 wielen voor de regenbanden, voor 9J et 52 en achter 10J et65,
ik zoek nog van elke maat een ekstra velg voor een set te maken voor reserve slicks, dus als iemand nog wat weet, de staat doet er niet toe als ze maar recht zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dan heb ik een setje Speedline voor de training slicks, zijn 3 delig.

Afbeelding

Afbeelding

En een setje 3 delige BBSjes, dit vind ik zelf de mooiste maar waren er slecht aan toe, heb er een nieuw hart bij moeten kopen, 4 buitenranden en 2 binnenranden en de 4 dichtingsranden, nieuw zijn ze ruim 5000,- euro dus die 1940,-- euro is dan mischien wel de moeite waard :roll:

Afbeelding

Afbeelding

28 feb 2008 19:28
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Die 3.5 CSL is ook een beest van een auto zeg :shock: Mooi! 8) . Ziet er goed uit die velgen zijn de velgharten gepoedercoat?

28 feb 2008 19:43
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Auke, De velgharten heb ik alleen met een spuitbus velgenlak gespoten, eerst gestraald, race velgen wil ik niet poedercoaten, als er haarscheurtjes inkomen moet je het kunnen zien dan kan je ze op tijd weggooien de velgranden heb ik gepolijst en bij de Speedline velgen blank gelakt, kijken hoe dat gaat anders worden ze volgende keer weer alleen gepolijst zoals de BBSen.
Nu gaan we weer verder met de carrosserie, de kunstof body opknappen, nieuwe stoelen, gordels enzo er in. :D

28 feb 2008 19:53
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Ziet er erg goed uit hoor! 8) , zou je zo niet van denken dat dat met een spuitbus is gedaan :shock: Ik heb ook nog een setje GT3 velgen over waar ik ook wel eens zoiets mee kan gaan doen :idea: .
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat! :D

28 feb 2008 19:58
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Verder met de body, kunstof delen strak maken en schuren en volgende week alles naar de spuiter, ook de auto om de zijkanten van de nieuwe oorlogs kleuren te voorzien 8) Wel gemakkelijk zo'n garage aan huis met gecoate vloer en vloerverwarming :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

29 feb 2008 9:32
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Ziet er goed uit. Stevige klus, Kees.

29 feb 2008 11:15
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
zo, da's geen half werk wat ik zo zie :!:
ziet er profi uit, ga zo door :wink:
trouwens, die rood/witte BMW vind ik errug mooi, vind ik de jackpot dan komt er nog eens zo'n type :!:

01 maart 2008 15:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Vandaag maar verder met wat elektronica onder de stoel te verplaatsen zodat de nieuwe 6 punt gordels op de juiste manier geplaatst kunnen worden, er komt ook een bijrijders stoel in zodat er eens iemand mee kan rijden :D
De stoelframes plaatsen en het afneembaar stuur is inmiddels ook geplaatst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

02 maart 2008 14:17
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche 911/996 cabrio, Porsche BoxsterS, Ex-968 Cabrio, ex-944 I, Porsche 928,
Haaften
Bericht 
Wat een verschrikkelijke mooie kar! Tot op een circuit, ik zal je waardig voor laten gaan als je meegaat bij een NPC/Forum rit op een circuit.

03 maart 2008 22:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Voorschermen geel laten spuiten en teruggeplaatst.

Afbeelding

Mijn broer vandaag de voor en achterbumper gerepareerd en in de primer gezet.

Afbeelding

Nieuwe stoelen en gordels gemonteerd, gisteren de binnenkant opnieuw geel gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

En de belettering was vandaag ook klaar, kon niet wachten om het nieuwe startnummer er vast op te plakken

Afbeelding

Morgen de Porsche naar de spuiter brengen om de zijkanten en de voor en achterbumper te laten spuiten.

04 maart 2008 22:59
Profiel
PorscheForum Rakker
996 GT3 Mk1
Het Oosten
Bericht 
Dat is bijzonder strak werk Kees! 8) Ziet er ook van binnen perfect uit :shock: . Wordt tijd om dat heftige apparaat eens aan het werk te zien!

04 maart 2008 23:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
@Auke, Zondag 6 April zal de eerste wedstrijd zijn op Zandvoort bij de www.ADPCR.nl
We rijden dan bij de www.DNRT.nl , een klein beetje nerveus ben ik al wel :drive:

04 maart 2008 23:13
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende