Twee zeer goed werkende Pioneer speakers, model TS-G1318.
Doorsnede van de speakers = 13 cm
130 Watt
23 feb 2008 16:38
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Diepte
... of komen ze toevallig uit je 911
23 feb 2008 16:48
Remco
911 3.2 uit 1988
Heerlen
Diepte van de speakers is 6 cm. Ze komen inderdaad uit mn 911. Ik had nog betere speakers liggen en zo om die reden vervangen. Is echter een goede speaker zonder gebreken.
Ik hoop dat je andere speakers beter gemonteerd worden, want deze hebben een beetje klem gezeten gezien de foom randen van de speakers
Dus zullen ze nooit optimaal weergegeven hebben
Suc-6 met de verkoop, Hennie
_________________________________________ Live and let Live
27 feb 2008 2:46
Bert
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Dat klemmen is idd vreemd, heb dezelfde speakers voor en de kleinere uitvoering achter en die passen echt perfect achter de originele roosters.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
28 feb 2008 0:49
Remco
911 3.2 uit 1988
Heerlen
Ik weet niet wat jullie aan de foamranden zien maar er is niets mee.
28 feb 2008 18:41
RufBTR
je moet ze ook niet op de kop op tafel leggen, dan wil ik best geloven dat ze ingedrukt worden.
hoeft nog niet te betekenen dat ze minder klinken.
28 feb 2008 19:21
Remco
911 3.2 uit 1988
Heerlen
Nee, absoluut niet. Ik had het ook weer zachtjes op kunnen duwen zodat je het niet ziet. Heeft naar mijn bescheiden mening geen enkele invloed op het geluid. Als je de box hebt aangesloten beweegt dit immers ook.
Ik had trouwens van iemand een mailtje gekregen die er interesse in had. Ik ben echter zo dom geweest om het mailtje per ongeluk te verwijderen. Dus als diegene opnieuw iets kan laten horen zou dat prettig zijn. Ze zijn nog altijd te koop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum