Auteur |
Bericht |
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
Boxster S met een plak-S?
kijk eens naar de foto's van de achterkant.
Ik zie voorop sowieso geen metalen strip rond de voorruit (S-kenmerk). Heeft een amateur nou echt een S achterop zitten plakken?
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4998437
Het zou verboden moeten worden!
|
04 maart 2008 0:46 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
162KW vlgs de RDW
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
04 maart 2008 0:50 |
|
|
drknauf
|
2,7 sje
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 maart 2008 0:53 |
|
|
djtommi
|
geen S dus. Hij heeft die S er ook gewoon achter geplakt, niet eens geprobeerd om 'Boxster S' gecentreerd te krijgen... beetje jammer. Föhn erop en weg ermee
|
04 maart 2008 0:54 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
De eigenaar is vroeger waarschijnlijk met een Golfje CL begonnen en heeft daar een GTI-embleempje opgeplakt, vervolgens 'doorgegroeid' naar een BMW 3-serie en daar een M-embleem opgeplakt en ten slotte bij de Boxster geëindigd en met een S in de weer gegaan...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
04 maart 2008 10:36 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Grote vraag is dan wat nu gaat kopen...... Een Lancia met een Maybach sticker?
|
04 maart 2008 10:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Als hij zijn boxster verkoopt koopt hij een mondeo waar hij jaguar achterop plakt.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 maart 2008 11:12 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... en 'n AM sleutelhanger
|
04 maart 2008 11:19 |
|
|
horn
PF #57
|
aan een AM/Ford sleutel
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
04 maart 2008 11:22 |
|
|
Patrick
|
Ik ben ruim een jaar geleden in R'dam wezen kijken naar een groene Boxster met ook een S er bij geplakt.
Ik heb hem laten staan. De lak zag er niet en de halflederen bekleding was ook niet je van het. En de garage sprak me ook niet echt aan, om het voorzichtig te zeggen.
Dit zou dezelfde auto kunnen zijn.
|
04 maart 2008 11:27 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
Volgens mij is dit inderdaad dezelfde auto die vorig jaar in R'dam te koop stond.
Destijds was ik op zoek naar een Boxster en heb een groene 2.7 voor ik meen zelfs dezelfde prijs (of 1000 Euro meer ?) te koop zien staan op internet. Het viel mij op dat ondanks de relatief lage prijs de wagen best wel lang te koop heeft gestaan.............misschien vanwege de kleur ?
|
04 maart 2008 16:15 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Porsche Boxster 2.7 6boxer 220pk
101.000 km 2000 Groen Metallic, Handgeschakeld 5-versnellingen, voor 26K is indien in orde een normale vraagprijs.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
04 maart 2008 16:57 |
|
|
djtommi
|
normale vraagprijs, maar neem jezelf als verkoper serieus en haal die S eraf!
|
05 maart 2008 10:27 |
|
|
barolo
3.2S010
|
DIe S heeft wel wat magisch(S). Jij zal ze de kost moeten geven die met rood geverfde remsystemen rondrijden. En dan heb ik het niet alleen over de Boxster.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
05 maart 2008 10:38 |
|
|
Joannes
Boxster 2.5Vaals
|
Of de auto's met "v12" erop
Inderdaad, wat maakt het nou uit of er een S op staat of niet ? Iemand heeft zich in ieder geval genoeg moeite gedaan om dit ene lettertje er netjes op te plakken.
Het gaat uiteindelijk om de staat van de auto, nietwaar ?
En de nieuwe eigenaar kan het lettertje er makkelijk vanaf halen.
Ben benieuwd hoe lang de auto te koop staat.......maar ergens blijft het vreemd dat deze wagen alweer te koop staat ?
|
05 maart 2008 12:37 |
|
|
djtommi
|
barolo, het kan nog gekker: op mijn S waren de schijven geel geschilderd... Keramische remmen op een Boxster! Bij aankoop snel weer terug naar rood laten spuiten.
|
06 maart 2008 10:33 |
|
|
Zürich
ex-993 TargaZürich
|
Vlgs mij is dat een optie. Je kan namelijk ook de keramische remmen rood laten spuiten. Dat is pas understatement!
_________________________________________ Op zoek naar een 997 (4) S Cabrio
|
06 maart 2008 17:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
showpikkies zonder poen voor onderhoud dus snel weer verkopen. maar niet aan mij!
_________________________________________ oud is beter
|
06 maart 2008 17:52 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Als het gele Keramische remmen op een Boxster zijn, dan had ik ze lekker laten zitten.
|
06 maart 2008 20:56 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
06 maart 2008 21:21 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Tjonge, waar je je druk om kunt maken zeg! Dan kun je ook wel commentaar gaan geven op al die BMW's met hun M3 look en aanduidingen, alle Mercedesen waar AMG op is geplakt en om nog maar te zwijgen van alle GTI badges die lukraak overal opgeplakt worden. Als je hem toch niet koopt zie ik niet in wat het nut is van dit topic, en als je hem wel koopt haal je het er zo weer af.
Dus elke verkoper die een auto te koop aan bied waarvan er niet de juiste embleempjes op zitten kun je niet serieus nemen . Ik denk dat het grootste gedeelte van alle garages vast wel ergens een auto op het terrein te koop hebben staan waar dan "iets niet mee deugt"!
_________________________________________ NPC 0577
|
06 maart 2008 21:21 |
|
|
djtommi
|
je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken, ook als verkoper...
|
07 maart 2008 11:01 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Inderdaad, mensen, waar maakt iedereen zich zo druk om... Dan kunnen we al die SC's waar een Carrera achterop geplakt is wel opdoeken... Of al die 964's met een RS-middenstuk in de achterbumper... Of alle Boxster's met alternatieve achterlichten... Of... Of... Of....
Zolang de advertentie niet de indruk werkt dat het om een S gaat (wat volgens mij niet zo is!), is er toch niks aan de hand?
|
07 maart 2008 12:13 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
07 maart 2008 12:55 |
|
|
LeoH
Amsterdam
|
Zo zie je maar, die auto's met "dubieuze" modificaties worden gewoon verkocht. Zelfs aan jou
|
07 maart 2008 13:43 |
|
|