Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Nee Bert, ik bedoelde niet dat je het zo snel zou kunnen regelen, maar meer dat ik er nu ff mee stop dit jaar
Misschien een duidelijk topic openen voor een meeting Porsche-impactbumper en een datum. Kijken of er animo voor is. Zo ben ik ook begonnen
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
06 maart 2008 22:02 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
06 maart 2008 23:55 |
|
|
Rene
911 3.2 cabrio TLomgeving eindhoven
|
Ligt even aan de datum en de lokatie maar in principe ben ik er bij.
|
07 maart 2008 0:41 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
in principe wel , en voor de ,,gediscrimineerde ,, er is toch ook een 964 meeting. worden wij weer ,, gediscrimineerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
07 maart 2008 2:28 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Ben er voor in! Overigens ook als coupe's meedoen (mits schuifdak ), is denk ik mooie (en grotere) verzameling. Ben benieuwd!
|
07 maart 2008 8:28 |
|
|
cabrio wim
|
Waarom altijd de grootste meeting en meeste Porsche's.
Als je heel veel mensen bij elkaar krijgt, prima hoor, maar het kan ook eens leuk zijn om met een groepje van zo'n 20 á 25 Porsche's te zijn, krijg je eens wat meer kans om ieder zo te ontmoeten en te spreken, plus dat het dan meer een hechte groep op dat moment is, begrijp me nu niet verkeerd, maar was vroeger in de clubs waar ik bij zat altijd een fanatieke ritten organisator hier in Zeeland, en heb een maal een Stag rit gehad met 60 Stags, maar is wel een gedoe dan om alles in goede banen te leiden.
Dus een klein groepje met gelijk gestemden, op gebied van auto's waarom niet.
|
07 maart 2008 9:10 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Mijn Wim, er zijn legio mogelijkheden om met zijn allen wat te doen, kijk alleen al naar de "mini-meeting" afgelopen keer bij Hans Luna en dan heb ik het nog niet eens over de goed georganiseerde toerritten die voor dit jaar geplanned staan.
Daarom dit keer alleen de cabrio/targa's van het ib-model. Had ook alle luchtgekoelde cabrioos kunnen zijn maar ik denk dat de beleving van de oude cabrioos en targaas zonder stuurbekrachtiging, met torsievering enz.
zéér dicht bij elkaar liggen. Daarom nu gewoon eens een dagje voor deze groep.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
07 maart 2008 9:24 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
OK Bert, plan een datum zou ik zeggen
|
07 maart 2008 9:49 |
|
|
Coen Jansen
911 1974
|
Lijkt me leuk.
Kies een datum en een locatie........
Dan probeer ik er te zijn.
|
07 maart 2008 10:07 |
|
|
ferry p
356-911Lowlands
|
impactbumper cabrio
ja
we doen graag mee. moet wel de datum uitkomen natuurlijk.
met de 911 3.0 sc cabrio
ferry p.
p.s. midden van het land lijkt mij ook handiger gezien afstand. we wonden niet allemaal in maastricht.
_________________________________________ “Luft kann man unterwegs nicht verlieren “
|
07 maart 2008 14:04 |
|
|
Bert
|
Ben vanaf vanavond een weekje skiën dus kan het ff niet meer opvolgen. Ben volgende week zondag weer van de partij.
Iig al 11 gegadigden dus het begint al ergens op te lijken
cu soon,
Bert
|
07 maart 2008 18:33 |
|
|
Bert
|
Ben weer in het land dus ff een schopje omhoog.
|
18 maart 2008 23:01 |
|
|
horn
PF #57
|
je hebt in dit topic niets gemist goede vakantie gehad?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 maart 2008 23:17 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
Bert, fijne vakantie gehad. Ik zou zeggen jij bent de starter van dit topic, dus set a date, m8
|
18 maart 2008 23:25 |
|
|
Bert
|
Ja, goede vakantie gehad, bedankt!
Zit qua datum te denken aan ergens in mei i.v.m. het wenselijke mooie weer. Zal morgen eens in de planning kijken want half april gaan we met onze verbouwing beginnen en dat duurt tot eind juni.
|
18 maart 2008 23:46 |
|
|
cabrio wim
|
Ho Bert, leuk dat je een goede vakantie gehad hebt, en het voornaamste natuurlijk weer zonder brokken thuis.
Nu je het draadje weer in leven brengt ben ik benieuwd hoe het gaat aflopen.
|
19 maart 2008 8:59 |
|
|
Bert
|
Zo, heb een datum geprikt, nu de komende tijd eens zien wie er allemaal kunnen/zin hebben. Iemand een suggestie voor een locatie?
|
21 maart 2008 0:08 |
|
|
Danny
|
25 mei valt samen met de swapmeet bij PC gelderland in heteren!
weekje later misschien?
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
en hier voor de foto`s
|
21 maart 2008 1:57 |
|
|
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
|
of met zijn allen naar porsche gelderland
|
21 maart 2008 8:59 |
|
|
Bert
|
Swapmeet? Is dat een ruilbeurs voor vleeswaren?
Ik sta voor alles open, weekje later kan ook wat mij betreft maar het belangrijkste vindt ik een datum dat er vooral véél mensen kunnen
|
21 maart 2008 12:00 |
|
|
cabrio wim
|
Tot nu toe alle twee de datums niks te doen, dus gooi het maar in de elite groep.
|
21 maart 2008 12:06 |
|
|
Coen Jansen
911 1974
|
Beide datums (25 mei / 1 juni)staan bij mij nu gereserveerd voor een PHB cabrio/targa meeting.
Locatie?? ==>> graag niet te ver naar 't zuiden want ik kom uit 't hoge noorden.
(tenzij iemand natuurlijk een hèèèl leuk idee heeft, dan toeren we even verder)
|
21 maart 2008 13:47 |
|
|
Danny
|
Nee maar als verzamelaar van modellen wel een must
on topic
Net even op de routeplanner gekeken, daar zag ik dat s`hertogenbosch het meest centraal gelegen is . Dit is vanaf maastricht , emmeloord en hulst ongeveer een 140 km. Dus als er iemand een leuke lokatie weet in de buurt met eventueel nog een leuke route?
en hier voor de foto`s
|
21 maart 2008 20:28 |
|
|
Nicolò
3.2 Carrera '87er J-serie
|
Is 't nu nog steeds alleen maar cabrio en targa?
_________________________________________ Gewoon 6J Fuchsen vóór, en niet gepolijst!
|
21 maart 2008 20:51 |
|
|
Danny
|
in principe zouden we niet meer terug kunnen . mag van mij wel
Stel je voor we zouden die stalen daken alsnog toelaten , en we krijgen een stortbui (altijd mogelijk in dit land) , dan staan we met z`n allen te klooien om alles weer dicht te krijgen. Dat eventuele leedvermaak kunnen we jullie toch niet gunnen
en hier voor de foto`s
|
21 maart 2008 21:18 |
|
|