Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 20:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 137  Volgende
feyenoord.... - Ajax 

Wie wint er?
Poll eindigt op 13 nov 2007 13:57
feye... 32%  32%  [ 12 ]
AJAX 24%  24%  [ 9 ]
beide niet... 43%  43%  [ 16 ]
Totaal aantal stemmen : 37

feyenoord.... - Ajax 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
wat een onzin. hem wordt gevraagd om veranderingen door te voeren. hij maakt een plan en dat wordt vervolgens van tafel geveegd. 'dan doe je het toch lekker zelf...' Had hetzelfde gedaan. ze hebben gewoon de rolverdeling niet goed vastgelegd. wie is de baas? JC adviseur? Dan kan je met zijn advies doen wat je wilt. Maar als je het niet opvolgt is er geen reden tot blijven, wat mij betreft. Had het alleen niet verwacht icm Van Basten

08 maart 2008 9:24
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht 
idd. Heeft meer met de eigenzinnigheid/koppigheid van vB te maken.

08 maart 2008 9:39
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Hij is de laatste (vele) jaren altijd van het roepen geweest, en geen verantwoordelijkheid nemen. Nu deed 'ie het eindelijk wél, het hele land in rep en roer, Ajacieden blij, en bij het eerste zuchtje tegenwind kapt 'ie er alweer mee. Dat had toch anders opgelost kunnen worden.. :roll:

08 maart 2008 11:02
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
hij roept omdat bij iedere scheet door de hele wereld ook zijn mening wordt gevraagd. verder is het natuurlijk een eigenwijze eikel, die graag mensen wil laten weten dat zíj het verkeerd zien. maar suffo's met weinig tot geen voetbalverstand hebben JC in de afgelopen decennia ook wel erg vaak als een kleuter behandeld. kan me wel voorstellen dat hij niet zit te wachten om een technische voetbalboom op te zetten met egogeilers als meneer Jaake.

Had alleen verwacht dat de combi Van Basten/Cruijff de shit wel 'in the house' zouden houden :? maar hij hóeft niet meer, ik zou ook de eer aan mezelf houden.

08 maart 2008 11:07
Profiel
Kozijnenboer
Berkelland (Achterhoek) PF #345
Bericht 
Dit is het beste moment om AJAX op te heffen. zijn we tenminste verlost van dat stomme voetbal geleuter hiero

08 maart 2008 12:06
Profiel WWW
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
wat een onzin. hem wordt gevraagd om veranderingen door te voeren. hij maakt een plan en dat wordt vervolgens van tafel geveegd. 'dan doe je het toch lekker zelf...'

Ehhh ..... hij heeft naar het schijnt de recente Coronel-rapportage ongezien van de tafel geveegd en vervolgens veranderingen voorgesteld die in die rapportage juist worden afgeraden.
Tja, als je altijd alles beter denkt te weten ..... :?

08 maart 2008 12:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ach, als ik een technisch voetbal advies zou willen zou ik liever Cruijff volgen dan een gekleurd politiek rapport.

zijn grote nadeel is dat hij over alles alles pretendeert te weten. maar op technisch voetbalgebied heeft hij zijn sporen wel verdiend, dunkt me.

08 maart 2008 12:30
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
zijn grote nadeel is dat hij over alles alles pretendeert te weten. maar op technisch voetbalgebied heeft hij zijn sporen wel verdiend, dunkt me.

Tja, hoelang kun je op die lauweren rusten. :roll:
Je imago is je beste amigo hè. ;)

08 maart 2008 12:33
Profiel
Westervoort
Bericht 
horn schreef:
... maar hij hóeft niet meer, ik zou ook de eer aan mezelf houden.

Eric schreef:
Je imago is je beste amigo

vandaar dat ik ook schreef:
...hij kon alleen maar van zijn voetstuk vallen...
:wink:

08 maart 2008 12:45
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
het is niet zo heel lang geleden dat hij met barcelona succes oogstte als coach...

08 maart 2008 12:50
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
:@: Jurgen: Ben het inderdaad helemaal met je eens. ;)

:@: horn: Dat is 12 jaar geleden :shock: en bovendien "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst." :mrgreen:

08 maart 2008 13:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
:@: horn: Dat is 12 jaar geleden :shock: en bovendien "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst." :mrgreen:

Nee. Dan Van Basten: nog nooit behaalde resultaten (als trainer) bieden geen garantie voor wat dan ook... dan zet ik mijn geld dus liever op Cruijff.

08 maart 2008 15:51
Profiel
Westervoort
Bericht 
Ik zet mijn geld (wélk geld? :wink: ) liever op niets wat met voetbal te maken heeft... :twisted:

08 maart 2008 16:11
Profiel
Moderator
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Nee. Dan Van Basten ..... dan zet ik mijn geld dus liever op Cruijff.

:scratch: Alsof de keuze is beperkt tot Cruijff of Van Basten. Ik zou op geen van beide geld zetten. ;)

08 maart 2008 18:05
Profiel
Bericht 
geen top voetbal morgen feyenoord -az gaat niet door
psv - ajax messchien ook niet alleen sparta -roda jc gaat door :(

08 maart 2008 18:08
Moderator
PF #18
Bericht 
Melvin19 schreef:
geen top voetbal morgen feyenoord -az gaat niet door

Afbeelding

08 maart 2008 18:14
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
:lol: :lol: :lol:

08 maart 2008 19:31
Profiel Twitter 
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Ik weet niet hoor, maar als ik het voor het zeggen had, dan had ik het loonbod ingetrokken met de opmerking dat er in 2009 opnieuw gepraat kan worden.

Wie het onderste uit de kan wil...

Er ligt een prima bod, maar toch weer staken en weer het voetbalweekend verzieken, tegen eerdere beloften in.

08 maart 2008 21:25
Profiel
Bericht 
horn schreef:
wat een onzin. hem wordt gevraagd om veranderingen door te voeren. hij maakt een plan en dat wordt vervolgens van tafel geveegd. 'dan doe je het toch lekker zelf...' Had hetzelfde gedaan. ze hebben gewoon de rolverdeling niet goed vastgelegd. wie is de baas? JC adviseur? Dan kan je met zijn advies doen wat je wilt. Maar als je het niet opvolgt is er geen reden tot blijven, wat mij betreft. Had het alleen niet verwacht icm Van Basten

Mee eens Horn!

Het is jammer dat Cruijff nu al weg is... En ik had het ook niet verwacht van MvB en Cruijff...

10 maart 2008 13:01
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Ik weet niet hoor, maar als ik het voor het zeggen had, dan had ik het loonbod ingetrokken met de opmerking dat er in 2009 opnieuw gepraat kan worden.

Wie het onderste uit de kan wil...

Er ligt een prima bod, maar toch weer staken en weer het voetbalweekend verzieken, tegen eerdere beloften in.

Ik ben erg meegaand vandaag...

Helemaal mee eens Devils Son! (Gebeurt ook niet vaak 8) )
Schandalig dat ze het weer bij voetbal doen! Nadat ze eerder hadden gezegd dat ze dat niet meer gingen doen...

10 maart 2008 13:03
Profiel
PorscheForum Junkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02. Cayenne: ex 958-10, 9YA-18
Dirksland
Bericht 
EriC4C schreef:
:@: Jurgen: Ben het inderdaad helemaal met je eens. ;)

Ik ben maar een simpele Feyenoorder maar ik geloof dat Cruijf de laatste reorganisatie bij Barcelona toch redelijk succesvol heeft doorgevoerd.... Inmiddels aantal keer landskampioen geworden, championsleague gewonnen en aantrekkelijk voetbal.

Zonde dat Ajax m die kans niet geeft...

Wat ik veel erger vind is dat Ajax als ze 2e staan al inzien dat het zo niet langer kan, er is dus de wil om de beste te zijn!! Bij mijn cluppie is het hartstikke rustig op het moment terwijl het met beter materiaal net zo slecht gaat als vorig jaar!!!

11 maart 2008 1:13
Profiel
Bericht 
Het is jammer dat het zo gelopen is... Lijkt me niet erg goed voor het aanzien van AJAX, Cruijff en van Basten...

Maar wat er in rotjeknor gebeurt snap ik ook niet... Ik geloof dat ze 1 punt meer hebben als vorig jaar... En nu hebben ze toch echt wel toppers zoals Makaay en van Bronckhorst! Alleen Hofland is niet echt in goede doen en Greene is helemaal ellende...

11 maart 2008 10:54
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Daar houd ik me in deze barre tijden ook maar aan vast: het kan altijd erger! :mrgreen:

11 maart 2008 10:59
Profiel
Bericht 
En natuurlijk niet te vergeten AZ... Die staan 4 punten boven degradatievoetbal... :roll:

11 maart 2008 12:49
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
ja is een topper die van gaal :cry:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

11 maart 2008 12:50
Profiel WWW Facebook 
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 3410 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 137  Volgende