Auteur |
Bericht |
Jurgen
Westervoort
|
|
08 maart 2008 3:18 |
|
|
TERRUM
|
Ik had dat op mijn eerste set driedelige velgen zo een getrokken bandje maar ik knal ook graag een keer door en op 200 is er eentje lek geslagen toen en vanaf toen was mijn enthousiasme voor deze combinatie al een pak minder , we zien wel wat de toekomst brengt
den auto stond toen wel nog hoog omdat we toen nog volop aan het experimenteren waren
grtz Geert
|
08 maart 2008 7:04 |
|
|
TERRUM
|
¨
|
08 maart 2008 12:25 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
08 maart 2008 13:09 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Een beauty.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
08 maart 2008 13:24 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
08 maart 2008 13:45 |
|
|
drknauf
|
das dikke shit maat
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
08 maart 2008 15:07 |
|
|
horn
PF #57
|
de auto erg mooi, velgen erg strak, maar ben het helemaal eens met Jurgen - de combi velg/band vind ik erg ordi met de velgrand zo ver buiten de band. maar ach, iedere sjaak zijn eigen smaak. het is in ieder geval geen auto waar je voor hoeft te schamen!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2008 16:06 |
|
|
TERRUM
|
de combinatie klopt nu toch wel he denk ik , de getrokken banden lagen op mijn eerste set velgen, ben nu al aan mijn vierde set
|
08 maart 2008 16:12 |
|
|
horn
PF #57
|
aha, dat verandert de zaak. dacht dat de foto van jurgens post de nieuwe situatie was (zie ook Yaroons krijtstreepjes trouwens ) voorstschrijdend inzicht... Zoals gezegd - je auto ziet er nu wel erg strak uit. Beter dan nieuw?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 maart 2008 16:13 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
08 maart 2008 17:07 |
|
|
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Leuke auto, echter de velgen vind ik wat minder.
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
08 maart 2008 18:59 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
mooi Geert! bijna klaar nu toch?
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
09 maart 2008 15:44 |
|
|
TERRUM
|
|
12 maart 2008 22:06 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Zwarte pinkers vind ik niet mooi, maar...degustibus...
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
13 maart 2008 17:16 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Die pinkers zijn cool op zwarte auto!
Just het logo int goud zou wel afsteken
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
13 maart 2008 23:09 |
|
|
TERRUM
|
stuurke ook maar even aangepast, merci daarvoor Koen
|
13 maart 2008 23:42 |
|
|
drknauf
|
|
13 maart 2008 23:56 |
|
|
TERRUM
|
die zonneband is voor op de beurs,
wagen zal dit WE te zien zijn op de EXPO van gent, daar is een beurs 100% tuning en de 993 staat daar op de stand van Tuned Belgium
Na de beurs zal deze er terug af gaan nu hangt hij een beetje in het zicht hé
dus als jullie niet weten wat te doen, allen daarheen
grtz Geert
|
14 maart 2008 7:07 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Het interieur vind ik errug fraai! Likkebaardenlekkerlessend! Geen nep-carbon, maar echt carbon (want het verschil zie je echtwel) en een mooie kleurencombi. Héle mooi kleur leer, trouwens!
Ik zou zelf voor een carbon-schakelpook gegaan zijn en gewoon zwarte wijzerplaten gehouden hebben omdat dat wat minder schreeuwerig over zou komen en een rustiger beeld zou geven, maar ieder zo z'n smaak natuurlijk!
De 993 vind ik de mooiste 'moderne 911' en qua lijn zo mogelijk nog mooier dan de nieuwe (997) en in 't zwart issie helemaal af! Toch wel een van de mooiste kleuren voor deze auto, vind ik persoonlijk...
En dan nóg iets dat met persoonlijke smaak te maken heeft: de bruine kap vind ik níet mooi... Ik zou zelf toch voor een zwarte gegaan zijn...
Maar zoals reeds eerder aangegeven: Degustibus non est disputandum
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 maart 2008 10:12 |
|
|
drknauf
|
dope he kleur interieur :
om het helemaal af te maken moetje zwarte vloermatten nemen met bruin omstikt
dan staat het helemaal af of het nou een 964 of 993 is staat dope shit
|
14 maart 2008 12:18 |
|
|
delanobe
|
Nu ik al dat mooi werk van Kustom creations heb gezien, heb ik ineens maar aan afsrpaak gemaakt om mijn race kuipen te laten overtrekken in zwart leder met zilver contra-stitching.
|
14 maart 2008 12:38 |
|
|
drknauf
|
ol heb blauw leer en voor in mijn auto ben ik persoonlijk helemaal weg van deze stoelen:
en dan ook zo die schalen zo wit
en dan wit afgestikt zoals deze:
mooi man zo gestikt en dat stuur ook zo mooi afgestikt
|
14 maart 2008 12:59 |
|
|
delanobe
|
Damn, nu ben ik natuurlijk geprikkeld om de midden console + dashboard ook te laten overtrekken.
Stop met die foto's aub!
|
14 maart 2008 13:17 |
|
|
drknauf
|
|
14 maart 2008 13:18 |
|