Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 20:43

Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Eifel/Moesel?? rit 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
Klinkt allemaal goed.
Het lijkt me verstandig om er een poll aan te hangen ivm datum. Niet iedereen heeft zomaar een heel WE ter beschikking en "het voorjaar" is er alweer veel sneller dan je denkt.
Hoe sneller we de datum weten hoe meer kans dat we meegaan.

14 nov 2004 23:12
Profiel WWW
PorscheForum Super Junkie
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Toevallig Kröff??

14 nov 2004 23:22
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Nee,

Kröv ;)

Paskal

14 nov 2004 23:30
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
bedoel ik. :lol:
Da's mooie omgeving.
Restaurant iets minder,
omgeving echter veel goede adressen.

14 nov 2004 23:39
Profiel
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Klinkt zeer leuk en natuurlijk ook gezellig
maar dat moeten we toch zelf maken :lol:

we houden het in de gaten,zal eens op het net zoeken naar Kröv.....

http://www.degeusmakelaars.com

15 nov 2004 7:37
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Geen idee wanneer jij het laatst in Kröv bent geweest, maar het restaurant is grondig aangepakt en het is maar net welke eisen je stelt aan een restaurant. Ik rij dan wel in een 930, maar dat wil niet zeggen dat ik in net pak op een 4-gangen-diner zit te wachten :)

Voordelen van het park vind ik o.a. dat je de auto's naast je huisje kunt parkeren. Zie maar eens een hotel te vinden waar je 20 Porsches fatsoenlijk kwijt kunt zonder 's morgens te moeten constateren dat er wat onderdelen ontbreken.

Verder denk ik dat er op een gegeven moment een keuze gemaakt moet worden voor een bepaald weekend en vervolgens:
- 1 overnachting ------> hotel
- 2 overnachtingen ---> hotel/vak.park
- 3 overnachtingen ---> hotel/vak.park

Paskal

15 nov 2004 10:56
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Bericht 
911 kompressor schreef:
Geen idee wanneer jij het laatst in Kröv bent geweest, maar het restaurant is grondig aangepakt en het is maar net welke eisen je stelt aan een restaurant. Ik rij dan wel in een 930, maar dat wil niet zeggen dat ik in net pak op een 4-gangen-diner zit te wachten :)

Voordelen van het park vind ik o.a. dat je de auto's naast je huisje kunt parkeren. Zie maar eens een hotel te vinden waar je 20 Porsches fatsoenlijk kwijt kunt zonder 's morgens te moeten constateren dat er wat onderdelen ontbreken.

Verder denk ik dat er op een gegeven moment een keuze gemaakt moet worden voor een bepaald weekend en vervolgens:

Paskal

Helemaal eens Paskal. Het zou jammer zijn als er mensen zouden afhaken wegens te hoge financiele drempel. Maar een bepaald nivo mag je wel verwachten. Zo'n event is altijd een compromis en afhankelijk van de groep die gaat deelnemen. Het is aan de organisatoren om eea in te schatten en op voorhand goede info te geven.

15 nov 2004 11:10
Profiel WWW
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Zolang het geen Centre Parcs of van der Valk wordt zal er geen probleem zijn....

Misschien is het wat om twee of drie locaties (hotel/park/restaurant) te noemen (incl. prijzen) en er een poll op los laten?

15 nov 2004 11:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
ER schreef:
Misschien is het wat om twee of drie locaties (hotel/park/restaurant) te noemen (incl. prijzen) en er een poll op los laten?

't Is maar goed dat jij niet ergens in de één of andere totaal dictatoriaal staatje woont, ouwe democraat... :lol:

Ik heb alle vertrouwen in de smaak van Humphrey. Oja, en ik ben alvast maar begonnen met sparen.... :wink:

15 nov 2004 11:48
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
911 kompressor schreef:
Ik rij dan wel in een 930, maar dat wil niet zeggen dat ik in net pak op een 4-gangen-diner zit te wachten :)
Of juist daarom niet. ;) :^:

Eens met de opmerking: niet "low-budget", maar voor iedereen die mee wil betaalbaar. Wel ook aangenaam voor Porsche en berijder :wink: en vooral ..... gezelligheid voorop :!:

15 nov 2004 12:40
Profiel
Bericht 
911 kompressor schreef:

Paskal

Ho,ho, ik pas me altijd aan.
Het is plm. 3 jaar geleden dat ik daar geweest ben, dus als het nu beter is
dan heb ik daar totaal geen problemen mee.
Schnitzel met bijbehorende Moezel wijn is prima hoor.
Wat betreft eisen, ja die zijn hoog, niet in de zin van de hoogte van de prijzen maar meer de kwaliteit.
:wink:

15 nov 2004 13:24
Profiel
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997
Rosmalen
Bericht 
Lijkt me duidelijk........

en je kunt hier altijd nog ff zoeken http://www.der-feinschmecker-club.de/go.cfm?friendlyURL=guide

16 nov 2004 0:24
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Nou mensen..
Ik zit hier tegen mijn nieuwe zuiger van mijn 937 aan te kijken en heb deze winter dus flink wat te doen!
Ik zorg ervoor dat hij tegen die tijd klaar is en ik kom ook met mijn 924 CGT!!!

Ik heb toen ook een toertocht georganiseerd op de prikpagina maar vond wel dat er een hoop bij kwam kijken. Veel succes dus.

Casper

17 nov 2004 1:29
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Ik las op de kalender "30 April Eifel/Moezel-drankje-hapje-slaapje-Dinslaken?"

Gebeurt hier nog iets mee? of word het:silent:
Kepeke1967 schreef:
In het kader van planningen ed. => Gaat dit nog (waarschijnlijk?) door of valt dit onder de categorie leuk idee maar waait over ?? :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

10 jan 2005 1:44
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Ik had me idd opgeworpen om de mogelijkheden hiervan te onderzoeken en bespreken. Een aantal mede-PF'ers toonde zich bereid om hierover mee te denken.
Ik steek mijn hand in eigen boezem, ik heb het even laten liggen (2 kleine kids en dagelijks A'dam-Limburg eist zijn tol :cry: ), maar als er animo is ga ik er mee aan de gang.

In mijn Album zie je een kaart met een voorstel voor een route (duur: 2 dagen) met één overnachting en afsluiting in Dinslaken (de jaarlijkse Int'l Porsche meeting). Start: Uden (woonplaats Marcel), overnachting ergens boven Trier en finish te Dinslaken....:
Afbeelding

Ciao,
ErikE

10 jan 2005 16:52
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
964 C4
Tholen
Bericht 
Misschien een ideeeeeetje :?:

http://www.nellsparkhotel.de/

http://www.nachtjeweg.nl/detail.php?allotment=922434

10 jan 2005 17:29
Profiel Facebook 
PorscheForum Rookie
911 (964)
Marum
Bericht Lokatie
is dit mischien een mooie lokatie www.langeman.de/

M.V.G Berend

10 jan 2005 18:40
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
MESTREECH
Bericht 
Leuke route,maar als ik mee ga dan kom ik wel bij Kerpen bij jullie dan hoef ik niet helemaal naar boven toe :wink:

Maar als het dat maar is ,we zullen wel zien als het zover is

succes jongens,ik heb weinig ervaring in die streek dus helaas
geen sugg.

11 jan 2005 20:14
Profiel
PorscheForum Rakker
964 c4/cabrio 1991
Venlo-Bliërick
Bericht EIFEL-Tier
Als de datum klopt wil ik wel mee, ik ken me in die regio een beetje uit.
a.s. maandag 17-1 ben ik voor (recht)zaken in Saarbruecken en Bernkastel Kues , hele mooie buurt en mooi om te rijden.

Ik kan in iedergeval van 30 april t/m 8 Mei zeker niet , Pinksteren 15-16
Mei zou ik zeker niet doen, dan is het te druk.

Trouwens de mooiste wegen naar de Eifel of Trier lopen vanuit M.tricht
naar St Vith daar de A60 tot Badern, kun je lekker doortrappen ! en dan de Eifel in en richting Trier - Bernkastel. Of vanuit Venlo via M.gladbach de A61 richting Erftstadt en dan een stuk A1 tot Blankenheim op dat stuk krijg ik de Saab altijd tot 240...

Op een vrijdag vertrekken, overnachten Bernkastel , Zaterdag langs de Mosel richting Koblenz , in Boppard weer overnachten en Zondag langs de Rhein terug. Het weekend van 20 of 27 Mei !

Als we op vrijdagmiddag in Bernkastel Kues zijn dan kan ik evt. een rondleiding bij een van de grootste Wijnproducenten regelen. ( geen toezegging , zou ik eerst moeten vragen )

15 jan 2005 19:07
Profiel WWW
Bericht 
Door omstandigheden wat weinig tijd om een en ander in het vat te gieten.( opstarten praktijken in buitenland)
Als iemand anders daadwerkelijk dit wil organiseren, "be my guest".
Mocht het ook nog in mijn agenda passen, ga ik zeker mee.
Hou me aanbevolen.

15 jan 2005 21:19
Profiel
PorscheForum Junkie
MESTREECH
Bericht 
Jammer dat het niet doorgaat volgende keer beter ,dat ik dit nu pas lees :? !!!

in ieder geval succes met de nieuwe Praktijk!!
In belgie kun je weer volop gaan sleutelen en keukens gaan inrichten.

22 jan 2005 19:59
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
ErikE schreef:
Ik had me idd opgeworpen om de mogelijkheden hiervan te onderzoeken en bespreken. Een aantal mede-PF'ers toonde zich bereid om hierover mee te denken.
Ik steek mijn hand in eigen boezem, ik heb het even laten liggen (2 kleine kids en dagelijks A'dam-Limburg eist zijn tol :cry: ), maar als er animo is ga ik er mee aan de gang.

In mijn Album zie je een kaart met een voorstel voor een route (duur: 2 dagen) met één overnachting en afsluiting in Dinslaken (de jaarlijkse Int'l Porsche meeting). Start: Uden (woonplaats Marcel), overnachting ergens boven Trier en finish te Dinslaken....:
Afbeelding

Ciao,
ErikE

Geachte PForum leden; ook ik moet toch definitief de (organisatie-)handdoek voor dit treffen in de ring gooien.
Afgelopen week werd duidelijk dat een voor mijn gezin "noodzakelijke" vakantie naar Turkije alleen in deze week geboekt kon worden..... slap excuus, ik weet het.... jammer maar helaas. Dat betekent dat de combinatie Eifel tourrit / Dinslaken ook niet door mij (en enkele andere bereidwilligen) op touw wordt gezet. Maar wie de schoen past....

We kunnen natuurlijk wel op een andere plek in het voorjaar/de zomer een fijne 2-daagse Eifel rit doen! Daar werk ik dan graag aan mee.

19 maart 2005 21:57
Profiel Twitter 
PorscheForum Rakker
993 - 1994
Amersfoort
Bericht 
Rose is zeer geinteresseerd.
vandaag het beestje in Duitsland uitgelaten en er zat weer een VETTE smile op het gelaat
:lol:

ik zie een datum graag tegemoet en zal er zeker bij proberen te zijn

19 maart 2005 22:11
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3