Zo heb ff wat tijd moeten besteden aan het uploaden van de foto's vanaf mijn Nokia en vooral het oefenen met het plaatsen van de fotos in een bericht
Bij deze het verhaal bij het oplossen van Hunt 35.
Vanwege het feit dat Horn de hunt pas een tijdje na het openen van de Topic daadwerkelijk was begonnen, had ik de start niet echt goed opgemerkt en kwam ik pas laat in de hunt. Veel zaken waren toen al bekend. Vooral Marco en Berend hadden hun best gedaan. De locatie was eigenlijk al bekend; de parkeerplek van de AC Meerkerk. Het was toen 10 maart in de avond en toen ook Horn de exacte locaties prijsgaf was eigenlijk de vraag die open bleef wie hem zou gaan halen.....
EvR heeft nog een poging gewaagd op de 11e, maar wellicht was het te donker, hij zat nl wel op de goede plek. Ook de broer van Porscherob had hem de 13e nog zien liggen maar om een of andere reden niet de moeite genomen de Hunt op te lossen.
Tja en toen kwam clemens... Ik had al aangekondigd dat ik donderdag over de A27 zou gaan. Op de heenreis naar Antwerpen was ik het eigenlijk vergeten maar toen ik 's avonds terug reed schoot me de PFT ineens te binnen. Thuisfront gebeld en mijn vriendin Iris voor 1 keer toestemming te geven in te loggen op het Forum
Daar naar het Topic begeleid. Na bestudering van de laatste berichten bleek dat de PFT er nog lag.
Het was inmiddels half 7 en de schemering begon. Toch besloten de afslag te nemen en op aanwijzingen van Iris getracht de locatie te vinden. Er stonden aardig wat kliko's en ook veel rode busjes.
Deze plek bleek te voldoen aan de beschrijving van Iris over de fotos... Tja het was een dicht bosje maar na enig gewroet vond ik hem:
Op deze fotos ligt hij op de bosjes, maar kan u vertellen dat de buis redelijk diep zat weggestopt....
Nog even een berichtje achtergelaten voor eventuele te late speurders:
Vervolgens naar huis gereden en de buis geopend. Met trots presenteer ik hierbij:
Ondanks het feit dat mijn bijdrage op het forum beperkt is geweest om de hunt op te lossen, geeft dit een erg goed gevoel. De locatie was voor mij een plek waar ik toch minimaal 2 keer per maand een kop koffie drink, dus niet onbekend. Toch leuk om dan toch eens op een andere manier over de parkeerplaats te struinen....
Medehunters bedankt voor jullie goede speurwerk en uiteraard Horn voor het uitzetten van de 35e hunt!
Ik ga eens nadenken over hunt nummer 36...
ps Ik was niet heel goed voorbereid dus de foto's zijn gemaakt met mijn Nokia, de kwaliteit dus minder...