Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik mis volgens mij het navi scherm in het concole (het lijkt leeg)
en mis de cirgaretten aansteker (dat is zo opgelost)
verder zie ik niks op de foto's wie weet een ander.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
29 feb 2008 21:59 |
|
|
horn
PF #57
|
donkere vierkante in de middenconsole is volgens mij een gat.
navi is 1din op de normale plaats.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
29 feb 2008 22:03 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Dat de navi niet goed ingebouwd is
Adje is overigens van MP ... en wie de aanbieder was/is in deze weet ik niet ...
|
29 feb 2008 23:39 |
|
|
erwin996
M140i
|
Het is al gezegd, maar de tekst in de advertentie "leuke 911" en "goed lopende 911" roept veel twijfels op. Als je een echt goede 964 turbo aanbiedt, dan is het erg dom om dit soort teksten te gebruiken...
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
01 maart 2008 19:29 |
|
|
Rick
Haaglanden
|
|
02 maart 2008 13:36 |
|
|
horn
PF #57
|
hoezo ben je bij een dergelijke NAP wantrouwend?
Auto is in mei 99 naar nederland gehaald en de NAP loopt vanaf juni 1999 en klopt. Ik kan me voorstellen dat je hem niet gelooft, maar 10K per jaar voor een turbo (84000 in de eerste 8 jaar) vind ik niet vreemd. Wellicht ben ik te goedgelovig, maar ik krijg niet meteen een slecht gevoel bij deze NAP.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 maart 2008 14:06 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
02 maart 2008 14:52 |
|
|
EvR
ex 911 TargaDordrecht
|
Rick doelt (neem ik aan) niet op de eerste 8 jaar maar op de (onderhouds) intervallen.
waarom meerdere malen na 3 maanden en maar 200km verder weer naar de garage?
Maar ja zoals Rob hierboven zegt.....
|
02 maart 2008 16:07 |
|
|
Rick
Haaglanden
|
Precies, niets aan toe te voegen.
|
02 maart 2008 18:28 |
|
|
horn
PF #57
|
Aha, bedoelde je het zo. apk niet gelijk met beurt? nieuwe banden? weet ik veel. Dan zouden de boekjes die beurtjes ook moeten aangeven of facturen ofzo. Zou zomaar kunnen kloppen. Gezond wantrouwen is trouwens altijd goed...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 maart 2008 21:42 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Is er al iemand wezen kijken bij deze auto?
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
06 maart 2008 21:53 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Jij toch
|
06 maart 2008 23:37 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Nope, ik ben niet in de markt voor een 965. Ik ben nog veels te happy met mijn 964
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
07 maart 2008 16:50 |
|
|
NN
|
Ik ben inmiddels geweest. Ik ben geen porsche kenner dus ik heb niet op hele specifieke zaken kunnen letten.
De gebreken in het algemeen:
Auto is erg slecht gespoten (drijvers/schuursporen/loslaten blanke lak)
Roestblaartje op de A-stijl rechts
Rechterdeurrubber stukje van stuk
Kofferbak kap is rood geweest en gespoten
Rode "film" op controlelampjes in de teller laat los.
Bekleding hoedenplank laat bij het raam los.
Leerkleur is kwestie van smaak (!) maar met wat gebruikssporen
Rechterstoel wil niet meer elektrisch verstellen
Gat is console is van verwijderde VDO navigatie die stuk was (en niet meer aanwezig)
Volgens de verkoper zijn tenminste de volgende zaken aan vervanging toe (geen APK punten): olieslang van voor naar achter, remschijven (haarscheurtjes vanuit de ventilatiegaten in de schijf) en blokken voor, stabilisatorstangen voor. Overigens zweet het blok minimaal ergens bij de klepstoters (koude verbinding?). Ik zag geen druppen op de vloer.
Auto is gechipt naar 400 PK
Sportuitlaat waarbij de rechterpijp alleen opengaat bij bepaalde druk (?)
Bij het gas loslaten roffelt (knalt) de auto behoorlijk maar dat is denk ik standaard bij een 911?
Bij stevig remmen trekt de auto iets weg vlak voor stilstand
Schakelen gaat goed
Koppeling(pedaal) gaat behoorlijk zwaar!
Voor zover wat algemene indrukken van wat ik aan gebreken kon constateren........ even over nadenken nog....
|
15 maart 2008 18:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... bedenk dan ook, dat als je 'm zou kopen, je 'm mss ook ooit weer 'ns wilt verkopen
|
15 maart 2008 19:07 |
|
|
NN
|
Dat is zeker zo. Bij de eventuele aanschaf zal het opknappen ingecalculeerd moet worden en zaken als overspuiten moeten bij verkoop dan nog steeds weer verklaard worden. Als de totale kostpost binnen de perken blijft kan het mijns inziens nog steeds wel aantrekkelijk zijn.
|
15 maart 2008 22:06 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Gechipt naar 400 pk ? Mijn advies als ex turborijder, staan laten, op zo'n slecht onderhouden kist ga je totaal leeglopen.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 maart 2008 14:45 |
|
|
horn
PF #57
|
doe mij ook zo'n chip...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 maart 2008 15:37 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Als ik het 'to-do lijstje' zo lees, dan gaat er nog veel meer geld inzitten, dan jij er aan zou willen uitgeven, denk ik. Mijn advies: doorzoeken naar een beter exemplaar
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
16 maart 2008 16:21 |
|
|
Sanhi
997.2 4S / 993 TT
|
knallen klinkt naar onverbrande brandstof die in de uitlaat tot ontploffing komt. Mogelijk veroorzaakt door de chip (icm. aangepaste brandstof map)
Een APK goedkeuring (of het verkrijgen van) zegt niets over de staat van de auto. Beter beeld krijg je alleen met AKK.
Zware koppeling kan kloppen, de 993 turbo heeft daarvoor een bekrachtigde koppeling gekregen. Alhoewel 'zwaar' natuurlijk ook betrekkelijk is.
Gevoelsmatig:
Kan een duur karretje worden..
succes,
Sander
|
16 maart 2008 16:50 |
|
|
alvin01
ex Carrera Coupe 3.2 1987Amsterdam
|
Als ik jou was zou ik verder zoeken!succes!
|
16 maart 2008 17:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Klinkt niet als een koopje.... Kans dat je hier op leegloopt lijkt me 95%!
|
16 maart 2008 17:58 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 maart 2008 20:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Het zijn duidelijk geen ondernemers die je vooral maar adviseren om heeeeel hard weg te lopen!
Als IK jou was (en in de markt voor zo' n apparaat) gewoon laten AKK-en!!
Kost je € 150,- en je weet behoorlijk waar je aan toe bent.
Met de uitkomst om de tafel met de garagist om te kijken of je er financieel ook uit kan komen (als de AKK daar natuurlijk voldoende aanleiding toe geeft).
Gezien de vraagprijs biedt het weldegelijk mogelijkheden om hier weer een top 965 van te laten maken!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
16 maart 2008 21:30 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Of nog een keer de vraagprijs moet investeren om 'm weer fatsoenlijk te krijgen. Word een duur turbootje dan.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
16 maart 2008 23:59 |
|
|