Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 21:49

Antwoord op onderwerp  [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
PSO garage te uikhoven dit is serieus mensen,lees dit aub 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
porsche carrera 964
België
Bericht PSO garage te uikhoven dit is serieus mensen,lees dit aub
goeiemorgen iedereen ,even een vraagje ,is er iemand die voor het ogenblik ook een porsche heeft staan bij PSO (Oeyen Steven in uikhoven)???
want de onze staat daar ,maar blijkbaar is er wel wat gaande daar ,is er iemand die daar meer van weet of ook in deze situatie zit? groetjes

voor vervolg wat er ondertusse gebeurd is lees verder hier verder ,ik schrijf hier regelmatig bij wa der ondertussen gebeurd is !!!!

Laatst bijgewerkt door woopyke27 op 19 maart 2008 10:38, in totaal 2 keer bewerkt.

17 maart 2008 10:48
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
ik heb er nog nooit van gehoort.als er iets gaande is daar zou ik maken dat mijn wagen daar weg komt!

gr anton964

17 maart 2008 10:53
Profiel
PorscheForum Rookie
porsche carrera 964
België
Bericht pso
zal heel moeilijk gaan ,onze auto staat er nu ongeveer een dik jaar in restauratie en was bijna klaar ,maar sinds enkele weken kon ik er geen contact meer krijgen en na veel rondbellen ben ik dit weekend teweten gekomen dat het gesloten zou zijn ,omdat PSO betrapt is in het buitenland met een gestolen porsche ( wat nu echt waar is weet ik niet natuurlijk) ik weet wel dat hij nu in de gevangenis zit en dat alles in handen is vd federale en dat zen zaak gesloten is ,en wa ik ook weet is dat mijn auto er staat ,alé dat hoop ik toch ,en DAT IK VREES DAT IK HEM NU NOOIT MEER GA TERUG ZIEN!!! daarom dat ik vroeg of er iemand in dezelfde situatie zit?????

17 maart 2008 11:02
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Wat een horror verhaal zeg :evil:
Daar moet je even niet aan denken :cry:
Wens je veel sterkte, denk dat je hem wel weer terugkrijgt :shock:
Het is je eigendom :idea:

17 maart 2008 12:31
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik zou zeggen: een trailer, een koevoet en een paar vrienden. Want anders ben je hem kwijt! Succes!

17 maart 2008 12:34
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC
Belgie
Bericht 
Je zal goed je best moeten gaan doen alleszinds om die te kunnen recupereren! Ik hoop het beste voor je!

Voor meer info, zie Belgische forum:

http://www.porscheforum.be/viewtopic.php?t=4410

De waarheid achter het hele verhaal ken ik evenwel zelf niet...

17 maart 2008 13:15
Profiel
Bericht 
Heb het verhaal ook vernomen, waar of niet waar. :roll: :?: Gesloten is de zaak in ieder geval.
Maar laat ik je een tip geven, en dit heb ik ooit ook meegemaakt in '80 met Mazda dealer waar mijn auto toen stond voor onderhoud en daar de boel vergrendeld werd door de FIOD.
Ga met je autopapieren naar de politie of federale, zodat je aan kunt tonen dat de auto die daar binnen staat van jou is en niet van hun (PSO)
Het zal dan misschien nog wel een tijdje duren, maar ik heb op die manier wel mijn auto terug gekregen. Ze kunnen anderen hun eigendom niet meenemen in de zaak waar hij eventueel voor verdacht word/is, omdat jij die daar gebracht hebt voor restauratie of onderhoud. :idea:

17 maart 2008 13:19
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Maarten schreef:
Ik zou zeggen: een trailer, een koevoet en een paar vrienden. Want anders ben je hem kwijt! Succes!

Mijn idee!
Als het mijn wagen was, dan was ik inmiddels al onderweg!

17 maart 2008 13:45
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Inderdaad - dit topic laten vegen en 'm zelf weghalen is de snelste manier :mrgreen:

... anders optie is om direct aangifte te gaan doen en bv zeggen dat je de auto vandaag (of eerder) op zou halen ... hopelijk heb je dan 'n poot om op te staan als er om wat voor reden dan ook beslag gelegd zou (of gaat) worden :|

17 maart 2008 13:51
Profiel WWW Facebook 
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Echt gebeurd :!:

Aantal jaren geleden werd er fraude gepleegd met verhuur van rijplaten :evil:
Deze werden besteld en gingen naar een opslagplaats bij een autohandelaar op een kampje :oops:
Zogenaamd als parkeerplaats voor ingevoerde auto's :x
De eerste maanden werden betaald en daarna was het over en het ging om flinke hoeveelheden :twisted:
De politie kon niets doen en gaven ook geen medewerking om het kampje op te gaan :wink:
Een collega van ons liet er geen gras over groeien, huurde een flinke shovel en een paar potige kerels en ramde zo het terrein op :shock: :evil: :twisted:
Het zijn mijn spullen en daar moeten ze afblijven :idea: :oops: :evil:
Dezelfde persoon deed vorig jaar nog mee met Parijs Dakar en is een vriend van Peter R. de Vries.
Achteraf was het levensgevaarlijk, collega's van ons zijn voor zeer veel euro's het schip in gegaan :cry:

17 maart 2008 14:11
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ken meer van dit soort verhalen over kampjes.... Eigen rechter werkt dan helaas het beste (lees: is je enige optie)

17 maart 2008 14:37
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Url schreef:
Voor meer info, zie Belgische forum:

http://www.porscheforum.be/viewtopic.php?t=4410

:@: Url :arrow: doe ons even je gebruikersnaam en wachtwoord :idea: :wink:

17 maart 2008 15:31
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Precies. Of copieereven wat relevante stukken!

17 maart 2008 15:42
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
staat niks geen echte info.

robert

17 maart 2008 16:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rookie
porsche carrera 964
België
Bericht 
heel erg bedankt alvast ,aan degene die hier even de moeite deden om te antwoorden ,enkel jammer dat er niemand tussen zit die auto daar ook had staan (alé nie dak t iemand toewens he ) ma dan wist k misschien wat die ermee aangevangen heeft ,hem daar zelf gaan weghalen "leuk idee" maar dan ben ik opt einde nog de dief terwijl het mijn wagen is en t grootste probleem is dat men auto er voort moment half uit elkaar gevezen staat , begin maar eens ,zo van " dat is mijn motor en dat is mijn bedrading en dat schroefje is ook nog van mij ,...enfin ik denk dat mij weer ne hoop misserie te wachten staat vooral eer ik er enigsinds iets zal van terug zien ,........dus mocht er toch nog iemand iets meer weten ????
ik ben een en al oor . groetjes :) [/b][/u]
Als er iemand is die hier meer over weet of hetzelfde aan de hand heeft ,gelieve mij dat dan even te laten weten ,alvast bedankt dit moest het worden wat je op men profielfoto ziet en nu houdt ik er minder dan een wrak met sjieke velgen aan over

17 maart 2008 16:46
Profiel
964.c4
assendelft
Bericht 
-hallo, is pso gesloten? Ik heb al meerdere malen geprobeerd maar krijg niemand aan de lijn. Ik krijg ook geen reactie op mijn email
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Posted: Sun Feb 10, 2008 2:06 pm Post subject:
-Zelfde probleem hier (misschien een weekje verlof?)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Posted: Sun Feb 10, 2008 10:19 pm Post subject:
-Ik ben er ook aan de deur geweest (gesloten)

Hing trouwens niks op de deur...

Ik dacht wel dat Steven me vorige week iets zei van een kort verlofje, maar was maar met een half oor aan het luisteren, misschien was ie skieen en is ie deze week gewoon weer open ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Posted: Mon Feb 11, 2008 2:07 pm Post subject: amai, ziet er niet zo goed uit

Ik ben daarstraks langs pso gereden en er hing politielint. Voor de rest was er niets of niemand te zien
Weet iemand hier meer van??
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

jampie wrote:
Zou naar 't schijnt nog steeds in de petoet zitten.....

In Frankrijk of in Belgie?????

[color=#]meer inhoudelijk staat er niet[/color]

17 maart 2008 16:52
Profiel WWW Facebook 
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Hoeveel meer wil je horen... Foute boel! Snel actie ondernemen of je auto is pleite!

17 maart 2008 16:54
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Aangifte van diefstal doen :?: :twisted:

... naar het schijnt zit de eigenaar toch al voor zo'n vergrijp in de petoet :twisted:

woopyke27 schreef:
en t grootste probleem is dat men auto er voort moment half uit elkaar gevezen staat

Oeps :oops:

17 maart 2008 16:59
Profiel WWW Facebook 
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Balen, woopyke27. Ik hoop er voor jou het beste van.

17 maart 2008 17:39
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Omgeving Leuven
Bericht 
Het verhaal is inderdaad waar, zaak is gesloten en hij zit nog steeds vast.

17 maart 2008 17:39
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Bericht 
tja wat een drama.

volgens mij kan je toch je eigen auto niet stelen?
doe het gewoon over dag dat valt het minste op.een overall aan en weg halen die hap!

aan de andre kant zouden ze jou auto zomaar kunnen verkopen omdat hij de fout in gaat?

anton964

17 maart 2008 17:42
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
Veel te veel paniekzaaierij.

1 : 't is verdorie jouw wagen en 't is niet omdat die toevallig bij een crimineel (???) staat, dat hij daardoor in beslag zal worden genomen, laat staan verbeurd verklaard.

2 : als jij punt 1 kan aantonen, moet je zo snel mogelijk contact opnemen met de onderzoekers, het parket of de onderzoeksrechter. Neem desnoods een advocaat onder de arm.

3 : als uit het onderzoek niet blijkt dat jouw wagen een gestolen wagen is, is er niets maar dan ook niets dat er toe zou kunnen leiden dat je je wagen kwijt bent.

:wink:

17 maart 2008 17:45
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Er is hier natuurlijk ook sprake van toegevoegde waarde. Door het werk wat verricht is zit er ook een deel in van de desbetreffende zaak. Op dat deel kan volgens mij wel beslag gelegd worden.

17 maart 2008 17:45
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Zuid-Limburg(B)
Bericht 
"No Man's Land" maar dan in Uikhoven....
direct contact opnemen met de gerechtelijke politie in Tongeren

Laatst bijgewerkt door LuKe op 17 maart 2008 22:47, in totaal 1 keer bewerkt.

17 maart 2008 17:50
Profiel
PorscheForum Rakker
997S
Belgische kust
Bericht 
WdePundert schreef:
Er is hier natuurlijk ook sprake van toegevoegde waarde. Door het werk wat verricht is zit er ook een deel in van de desbetreffende zaak. Op dat deel kan volgens mij wel beslag gelegd worden.

O ja, en wat zou er volgens u dan strafbaar zijn aan dat uitgevoerde werk, dat er een inbeslagname zou uit voortvloeien ???????

Alleen de gestolen of geheelde wagens kunnen in beslag genomen, en de vermogensvoordelen eruit kunnen verbeurd verklaard worden, dus leg mij maar eens uit hoe dat ervoor zou zorgen dat de wagen van een derde daar last zou kunnen van ondervinden...

Het voornaamste probleem is dat de wagen niet makkelijk vrij te krijgen zal zijn, maar kwijt is hij 'm zeker NIET.

17 maart 2008 18:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 173 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende