Auteur |
Bericht |
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Als dat inderdaad uit de AKK komt, kan je toch gewoon weglopen!
Nu lees ik alleen maar beeldscherm beoordelingen (behalve van NN).
Maar je kan natuurlijk ook gelijk 40.000 euro neerleggen voor een perfecte 965, maar ook dan heb je geen garantie op weinig kosten in de toekomst! Het blijft namelijk nog steeds wel een auto van 15 jaar oud!!
Af en toe eens een gokje wagen (en hoe groot is die gok als je een uitvoerig AKK rapport hebt ), maakt het leven wel een stuk leuker!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
17 maart 2008 0:23 |
|
|
cabrio wim
|
Link bestaat net meer, auto verkocht / gekocht.
|
17 maart 2008 8:30 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Wanneer heb jij voor 't laatst 'n AKK uit laten voeren Ik geloof dat alleen de techniker de AKK nog voor dat bedrag uit voert AKK-tarief tussen de specialisten onderling verschilt behoorlijk - tot bijna het dubbele van jouw prijs Maar inderdaad, zoals je zegt: als NN in de markt voor 'n Tujboo is - en hij heeft tenminste nog 'n beetje extra tijd en/of budget extra AKK om de werkelijke staat van deze P aan het licht te brengen
Adv. was al weg voordat NN hier z'n relaas neer tikte
Weet ook niet meer bij welk bedrijf in Doetinchem deze Tujboo stond
|
17 maart 2008 10:08 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
|
17 maart 2008 10:36 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
17 maart 2008 13:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Als ze daar net zo veel tijd en aandacht aan de AKK besteden als ik de afgelopen 2 keer heb gezien - dan is het (eigenlijk) geen geld
|
17 maart 2008 13:59 |
|
|
Denniz C2
993 C2
|
Hier ook een die een AKK heeft gedaan voor 100 euro incl ! P&P Roggel
_________________________________________ Ut et Zeeuwse
|
17 maart 2008 18:30 |
|
|
NN
|
Een paar uur nadat ik weg was heeft de verkoper de vraagprijs van 25950 naar 24950 verlaagd in een nieuwe advertentie:
http://link.marktplaats.nl/153646605
Ook in die prijs zit nog wel wat ruimte.
Het rapport van de AKK komt (hopelijk binnenkort) mijn kant op! Er is een AKK uitgevoerd bij Porsche centrum Gelderland. Ik ben benieuwd!
|
17 maart 2008 20:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ben jij de opdrachtgever voor die AKK
|
17 maart 2008 20:35 |
|
|
NN
|
Nee, de AKK was een paar dagen voor mijn bezoek al uitgevoerd in opdracht van een andere geïnteresseerde maar de heeft zicht teruggetrokken, al voor de AKK, werd gezegd. Het verhaal was dat hij zich ook voor kosten gesteld zag en zijn partner liever in de Jaguar bleef rijden. De afspraak voor de AKK heeft de verkoper laten staan. Dat was het verhaal ter plekke.
Daarvoor aan de telefoon meende ik mij evenwel een ander verhaal te herinneren: de verkoper zei dat hij de 965 eerst zelf wilde houden en een AKK had geregeld maar voor de datum van de AKK al had beslist de 965 toch niet te houden.
Hoe dan ook: een AKK is een AKK!
|
17 maart 2008 20:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
De ene AKK is de andere niet
... over het algemeen wordt de AKK in opdracht van (en in rekening voor) 'n (aspirant) koper uitgevoerd
|
17 maart 2008 20:46 |
|
|
NN
|
De ene AKK zal zeker niet de andere zijn, maar ik bedoelde: de aanleiding voor een AKK is niet van invloed op de inhoud van de bevindingen van die AKK
|
17 maart 2008 21:07 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
nee, maar de uitvoerder van de AKK wel degelijk
|
17 maart 2008 22:10 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ik neem ook aan dat je er vanuit mag gaan dat Porsche Centrum Gelderland aan hun naam zal denken en gewoon een nette en objectieve AKK zal afleveren.
Je kan natuurlijk ook nog altijd even bellen met PCG omtrent de uitkomsten van de AKK, voordat je de onderhandelingen induikt!
Ben benieuwd of je er uit komt!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
18 maart 2008 1:10 |
|
|
turbowannes
964 turbo 3.3 1991 nachtblauw/zwart
|
voor diegene die op zoek zijn naar een 965 ...doe een goed bod en ik verkoop u de mijne.
ik heb geen onderhoudsboekje , maar ik kan u wel de fotoreortage en de facturen voorleggen van de werken die ik er de afgelopen 5000km heb laten aan doen, gaande van een nieuwe koppeling , nieuwe airco , nieuwe injectoren, ophanging , remmen ....ik kocht hem destijds voor 32.000€ en heb er voor meer dan 10K kosten aan gedaan... en dan reken ik de velgen nog niet ..er zijn 2 sets velgen bij ( een oem cup setje van 17" met spiksplinternieuwe en porschegekeurde pirelli P zero's , en één setje 18"er's driedelige speedliner's ook met dezelfde soort spiksplinternieuwe rubbers rond)
ik moet er wel minstens 40K voor hebben . hij is van 1991 en heeft ongeveer 60k kilometer gereden .
In principe doe ik pas volgend jaar weg ( 2009) maar voor de juiste prijs mag dat een jaartje eerder.
|
18 maart 2008 14:54 |
|
|
Wimpie77
|
Het is voor mij te veel geld, maar heb je misschien wat foto's? Ben wel benieuwd...
_________________________________________ * * *
|
18 maart 2008 16:05 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
hoelang zijn ze aan een akk bezig?
anton964
|
18 maart 2008 16:45 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... verschilt per specialist ... m'n AKK van afgelopen zaterdag duurde 3 uur
|
18 maart 2008 17:14 |
|
|
sanendave
BMW 335i Cabrio
Ex Audi S4 Cabrio
Ex 993 c2
Ex 964 c2 CabrioRotterdam
|
Heb er twee laten doen afgelopen maand (beide E 150 ex BTW), namen tussen 2 en 3 uur.
|
18 maart 2008 17:26 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Leuk onderwerp! Ben benieuwd naar de uitslag van de AKK. Geloof dat die haarscheurtjes in de schijven nou niet zo schokkend zijn, had het bij de mijne ook. Dat geknal in de uitlaat is ook vrij normaal, alleen bij een originele demper is het veel minder. Heb zelf wel een sportuitlaat oid eronder. Het is de linker uitlaat waar die klep (wastegate) op zit. Vergeleken met auto's uit dit tijdperk is de koppeling van een 965 en idd "wat" zwaarder, ook als hij nieuw is het niet de allerlichtste. Meeste onderdelen zijn wel duurder dan van een 964 en denk ook dat als je hem weer netjes wilt qua lak dat je ook weer zo een € 4000,- verder bent..... Maar als de AKK meevalt en je na een rekensommetje gemaakt te hebben nog niet hoeft te gaan zitten, tjsa dan wist ik het wel!!
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
21 maart 2008 22:24 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
22 maart 2008 0:39 |
|
|
horn
PF #57
|
volgens mij zijn scheurtjes in geperforeerde schijven redelijk standaard en hoef je er, zolang ze niet van gaatje naar gaatje zijn gescheurd, niks aan te doen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 maart 2008 0:44 |
|
|
Roi
niet meer....
|
Ach Michael, ligt er een beetje aan in hoeveel jaar / tijd..ik heb aan een atmosferische 964 ook € 12k besteed in ongeveer 4 jaar tijd dus..ik kijk er niet van op...Enne het was volgens de specialisten één van de betere dus. Geld uitgeven lukt altijd hè
Durf te wedden dat er 965 rijders zijn met hogere kosten (onderhoud + upgrades) op jaarbasis.
_________________________________________ Alles is relatief....maar o wat had ik mijn Porsche lief.
|
22 maart 2008 1:11 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
10000 euro aan alleen onderhoud/reparaties op 5000 km gereden vind ik toch aardig veel, en dat ook nog eens bij zo'n lage km stand . Heb zelf 10000 km gereden op 4 jaar tijd in een 930 turbo en qua onderhoud/reparaties was ik maar een paar duizend kwijt.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
22 maart 2008 1:20 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
AKK al ontvangen?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
25 maart 2008 0:01 |
|
|