Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:29

Antwoord op onderwerp  [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 43  Volgende
Toerrit Porsche en Ferrari - 30 maart 2008! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Wie weet koopt je vader er zelf wel eens als hij is geweest :lol:

23 maart 2008 18:57
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
Marcel B. schreef:
Wie weet koopt je vader er zelf wel eens als hij is geweest :lol:
Was 't maar zo'n feest. Zoveel verdiend m'n vader namelijk niet.

23 maart 2008 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
ECT schreef:
PEF schreef:
Nice, die Invicta S1 is percies een samenvoegsel van een AM met een Maseratti 8) Zeer exclusief, amai! Zal de eerste keer zijn dat ik die zal zien... :D

:roll:

:scratch:

AM? Maserati? Heb je in Belgie ook een Hans Anders? :wink:

Twee complete werelden van verschil in 1 auto???? Leg eens ff uit. :(

Is geen uitleg voor... gewoon afgegaan op de looks. Kan er nie aan doen :D

23 maart 2008 20:43
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit

zondag 30 maart tot en met woensdag 02 april 2008
Afnemende neerslagkansen en verdere stijging van temperatuur tot waardes boven normaal.

:thumleft:

24 maart 2008 11:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Veen
Bericht 
Jongens,ik betreur het dat de verslaggever in het artikel in de krant een eigen mening heeft wilen weergeven.Het 'nuchtere' van de Porsche-en 'temperamentvolle' van een Ferraribezitter is niet door ons beiden vermeld.Wel het volgende; m.i.kiest een Porscherijder voor Duitse degelijkheid,betrouwbaarheid,krachtige motoren en beroemde blijvende klassieke lijnen.
Een Ferraririjder kiest,als ik naar mezelf oordeel,voor een sportwagen die een emotie op kan roepen door zijn uitstraling, raceverleden(en heden).snelheid.Daar heb je een zekere passie voor.Dat is een jongensdroom.De onbetrouwbarheid(vooral in het verleden)neemt men op de koop toe.
Tevens heeft de journalist moeite met spelling van de naam Aston Martin.
Op de vraag of we wel eens hoge snelheden heben behaald heb ik geantwoord dat ik wel eens rij op Zandvoort en Assen en dat ik ooit wel eens 240 km p/uur heb gereden.
Helaas heeft Corne in zijn nog jeugdige onbezonnenheid (onervarenheid)aangegeven dat hij 290 km p/uur op de A59 heeft gereden en een radardetector aan boord heeft.Dit wil niet zeggen dat hij hierdoor een lager IQ gehalte heeft.Vind ik ook niet zo netjes gezegd.Integendeel;Corne is intelligent en heeft het voor elkaar gekregen dat hij op zijn 26e jaar al een (tweede) Ferrari bezit.
Dit om alles even uit te leggen.Denk vooral niet dat wij Porsche minder vinden,want ik kan jullie vertellen dat wanneer ik geen Ferraribloed in mijn aderen zou hebben dat er een Porsche GT2 in de garage zou staan.Mijn andere jongensdroom.

24 maart 2008 11:20
Profiel Facebook 
Bericht 
Goed, zo, Arie. Ook weer rechtgezet. Ik ken je nu persoonlijk en weet ook dat jij dat soort dingen nooit zal zeggen.

Probleem met de verslaggevers is toch altijd dat zij een persoonlijk tintje aan een artikel willen geven en een bepaald nieuws willen brengen. Tip voor de volgende keer: vraag eerst of je het artikel mag lezen voor ze het plaatsen 8)

En nu zand er over en vooruit kijken naar volgende week. Het weer komt ook wel goed denk ik.

Marcel B.

24 maart 2008 11:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht druk ?
Lijkt me wel leuk om effe aan te wippen, maar als ik dat allemaal zo lees mannen, dan wordt het erg druk deze dag.
Heeft men er ook rekening mee gehouden dat men ( vanwege de grote interesse ) de aanloop niet aankan en zijn er dan ook uitwijkmogelijkheden?
Zo groot is de AC toch ook niet ?? Zou toch zonde zijn als je bij Meerkerk in een soort Ikea-file terecht komt en dat je er niet eens bij kan komen.
Ik denk dat ik de quad maar pak die dag !!
Kom sowieso effe kijken.
Hopelijk mooi weertje erbij
Carel

24 maart 2008 11:32
Profiel
Bericht 
Carel,

Ik heb al contact opgenomen met AC en zouden zorgen dat ze ca 200-250 extra aan zouden kunnen de 30e. Ik ben daar tot 2 x toe geweest voor de zekerheid.

AC is ook zelfbediening, dus is het allemaal wat makkelijker met de personeelsbezetting.

Overigens zijn er tijdens de rit zo'n 160 mensen weg. ook bestaat er nog een uitwijkmogelijkheid bij Mac Donalds op hetzelfde terrein.
Na het vetrek van de rit zullen er ook weer heel veel mensen huiswaarts keren, want om daar nu 2 uur te wachten....

Met betrekking tot het parkeren. Zowel links als rechts bij de ingang van het grote parkeerterrein bij AC kun je parkeren. Aan de rechterkant is het nooit zo druk (tot nu toe dan :lol: ).

Maar een quad kun je altijd kwijt 8)

24 maart 2008 11:39
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Tja, als er plek zat is dan kom ik niet met de Quad hoor, dan gie tie S gewoon effe van stal. Tis voor mij maar een wippie
Carel

24 maart 2008 12:14
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
@Arie: (voordat deze discussie een eigen leven gaat leiden) E.e.a. was cynisch bedoeld. De relatie tussen IQ en automerk zal niet al te aanwezig zijn. Alleen: het is gewoon niet slim om bepaalde dingen op openbare fora (waaronder kranten) te roepen (zeker niet als ze daar ook tot het einde der tijden terug te lezen zijn). Helemaal als ze ook nog eens verboden zijn. Feind hort mit.... En dat journalisten alleen belang hebben bij smeuige verhalen: meestal waar. Helaas!

Laatst bijgewerkt door Maarten op 24 maart 2008 13:36, in totaal 1 keer bewerkt.

24 maart 2008 12:42
Profiel
Bericht 
@maarten: daar zeg je zo iets. Misschien beter om het berichtje te wijzigen op het forum. Staat ook in de krant, maar ik zal het aanpassen :salut:

24 maart 2008 12:49
Profiel
PorscheForum Rakker
Groningen
Bericht 
Marcel B. schreef:
Probleem met de verslaggevers is toch altijd dat zij een persoonlijk tintje aan een artikel willen geven en een bepaald nieuws willen brengen. Tip voor de volgende keer: vraag eerst of je het artikel mag lezen voor ze het plaatsen 8)
Dat is sowieso vrij normaal hoor als het een soort van interview betreft. Het is namelijk altijd vrij normaal om even het eindartikel te laten lezen alvorens het gepubliceerd wordt. Anders zou je namelijk als journalist van alles kunnen omdraaien en aan bepaalde zaken een compleet andere wending geven. :? Slechte zaak dat het artikel niet "gechecked" is voor publicatie.

24 maart 2008 13:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
Weer even iets over de toerrit zelf. Helaas zullen zowel de Bentley Continental GT als de Jaguar XJ220 aanstaande zondag niet aanwezig zijn. In plaats daarvan komt een Ferrari F430 en misschien brengt deze nog een Ferrari 360 Spider mee.

24 maart 2008 14:10
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
he jammer... :-( had -vooral- die Jag wel eens in het echt willen zien...
Nou ja, in ieder geval weer 1 of 2 andere mooie exemplaren voor in de plaats.

Zo en nu maar snel een 8) kopen voor zondag...

24 maart 2008 15:23
Profiel WWW
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Het is ook een Porsche Ferrari meeting. Voelen ze zich waarschijnlijk niet echt thuis. :wink:

24 maart 2008 15:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Het begint een beetje op dat festival te lijken waar eerst de Rolling Stones de hoofdact zullen zijn, maar op het laatste moment kunnen die niet. Maar gelukkig hebben we wél Dries Roelvink gestrikt...

24 maart 2008 15:51
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
:cheers: Ook leuk toch? :wink: Jammer dat ze niet kunnen komen met hun Britse geweld. Gelukkig dat er nog een stel Duitsers komen 8)

24 maart 2008 17:42
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
horn schreef:
Maar gelukkig hebben we wél Dries Roelvink gestrikt...
In zijn gele zwembroek...

Dan kijk ik tot liever naar auto's!

24 maart 2008 18:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Spijkenisse en Doorn
Bericht 
horn schreef:
Het begint een beetje op dat festival te lijken waar eerst de Rolling Stones de hoofdact zullen zijn, maar op het laatste moment kunnen die niet. Maar gelukkig hebben we wél Dries Roelvink gestrikt...

Tsja...hij heeft op het laatste moment besloten toch op wintersport te gaan. Weinig aan te doen toch? Het blijft toch voornamelijk een Ferrari en Porsche meeting, de Jag was "slechts" een extraatje. Alhoewel het wel een erg gave bak blijft hoor! We hebben hem al een aantal keer op een meeting gehad. De eigenaar bezit daarnaast ook nog een Ferrari 456 M-GT.

Afbeelding

25 maart 2008 15:11
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht weersverwachting...
ZONDAG

Zonkans 30%
Neerslag 60%
1 mm
Min/max 4/12°C
Wind ZW 4

25 maart 2008 21:37
Profiel WWW
Bericht 
Ensembleverwachting:

Afbeelding

25 maart 2008 22:00
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Arie we kenne de media, als ze iemand in een bepaalde positie kunnen afschilderen doen ze het toch... En nu bevestigen ze in dat intervieuw nog is wat sommige mensen denken over ons, snelheidsduivels, wegterroristen die alle regels aan hun laars lappen met hun veel te dure niet CO2 vriendelijke sportwagens. Was vroeger al zo en zal alleen maar erger worden, die journalist weet ook niet beter want die moeten leven van adermans zaken/problemen :lol: (maar zeggen dat je een detector hebt is wel de kat bij de melk zetten :lol: )
Natuurlijk zijn er gelukkig ook nog fans met bewondering voor deze sportwagens 8)
En dat Porsche en Ferrari rijders elkaar verachten kan ik dan ook weer moeilijk begrijpen, die journalisten hebben soms wat teveel fantasie :D Ik kijk er volledig naar uit de 30e!!! Tot dan allemaal... :lol:

Ah Marcel, ik breng de zon wel mee... geen probleem :)

25 maart 2008 22:20
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Geregeld Steve,

Ik denk dat we een droge dag gaan krijgen. Ik voel het aan mijn water 8)

Mochten er nog deelnemers willen afzeggen: even een mailtje naar Niels s.v.p. voor de administratie.

25 maart 2008 22:26
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
de weersberichten zijn supergunstig !

ik heb nog een vraagje:

mijn medepassagier is een vriend van me die in een rolstoel zit, en zeer slecht te been is wegens ernstige rugproblemen (moet regelmatig ziekenhuis in)

maar hij is een enorme super ferrarifan. Toen ik dus iemand wou uitnodigen om mee te gaan deze dag kon ik niet anders dan hem vragen uiteraard.

er is maar 1 klein probleempje: zijn rolstoel past niet in mijn boxster voorkoffer. Is er in die AC restaurants een soort rolstoelmogelijkheid voor oudere mensen (in sommige van die wegrestaurants is dit voorzien) zodat hij iets makkelijker fotos kan maken (is tevens een supergoeie fotograaf) van de vele bolides ?

dit is echter optioneel, geen vereiste voor ons, maar zou wel heel gemakkelijk zijn.

voorts ben ik heel blij met het mooie weer (15+ graden en geen druppel regen) en kijk ik enorm uit naar zondag !

26 maart 2008 14:47
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Speedman, ik heb nen maat met rolstoel en kan die volledig kwijt in de Turbo... anders pakken we die gewoon mee. Het moet wel ene zijn waar de wielen afkunnen en zetelke toeklappen! 8) Tis geen multipla ook nie hé!!! Laat maar iets weten of het een goede oplossing is. :) :idea:

26 maart 2008 15:18
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 1052 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 43  Volgende