Auteur |
Bericht |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik denk dat ik mijn bijdrage al heb geleverd door de enkele posts die ik hier al heb gedaan.
En vergeet niet dat een juist advies maar kan gegeven worden met kennis van ALLE elementen van de zaak. Het probleem wordt hier slechts algemeen geschetst
|
20 maart 2008 16:01 |
|
|
Porsche 912
|
Heb mijn 912 daar half januari naartoe gebracht voor een carosserie restauratie. Zou de auto op kunnen halen in april. Vorige week getracht om telefonisch kontakt op te nemen wat niet lukte en toen via omwegen op dit forum terecht gekomen. Volgende dag contact opgenomen met de politie in Tongeren die bevestigde dat mijn 912 (gelukkig) nog intakt bij PSO stond. Er was zo te zien nog niets aan gedaan. Alleen is mijn auto in het verleden voorzien van een nieuw motorblok dus komen de nummers niet meer overeen en dit moet eerst worden onderzocht. Maar ik kan naar alle waarschijnlijkheid mijn auto over enkele weken ophalen. Dank allemaalvoor de tips en info op dit Forum.
gr Diana
|
24 maart 2008 10:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Welkom ... en succes
|
24 maart 2008 10:52 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Het forum heeft zijn nut weer bewezen. Welkom overigens.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
24 maart 2008 11:09 |
|
|
cabrio wim
|
Welkom Diana, en hoop dat het allemaal voor je goed komt.
Omdat je nieuw bent hier op het forum, kijk even bij je berichten, je hebt een PBtje.
|
24 maart 2008 11:33 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Weet iemand nog meer over Steven ondertussen ?
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
24 maart 2008 12:10 |
|
|
ECT
|
Jezus, wat een horrorverhalen. Ik hoop dat de gedupeerden er hier goed vanaf komen.
Malafide handelaren en ander geboefte moeten maar eens op de zwarte lijst komen.
|
24 maart 2008 12:28 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
Hij zal niet meer vrijkomen de eerste 30 jaren denk ik, er zijn ondertussen ook aanhoudingsbevelen uit andere landen heb ik vernomen.
|
24 maart 2008 12:51 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Het begint steeds 'mooier'te worden... Heel veel succes allemaal met het terugkrijgen van julllie auto's. Dit zijn praktijken waar je hoopt nooit mee in aanraking te komen...
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
24 maart 2008 12:56 |
|
|
horn
PF #57
|
30 jaar? voor autodiefstal? kan me bijna niet anders voorstellen dan dat hij over 22 maanden weer vrij rondloopt. met aftrek van voorarrest... en levert belgie eigen onderdanen uit aan andere landen voor autodiefstal?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 maart 2008 13:24 |
|
|
Dimas
'04 Boxster 2.7
|
Uit de archieven van dit forum: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ight=oeyen
strakke service, goede afspraken, jaja
Moraal van het verhaal: altijd opletten geblazen
|
24 maart 2008 19:52 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
tenzij hij iemand vermoord heeft (en dan nog.....Belgie) zou met dat sterk verbazen
|
24 maart 2008 20:23 |
|
|
924
Omgeving Leuven
|
In Zwitserland, Denemarken etc lachen ze daar niet bij, 30 jaar is misschien wat overdreven, maar toch zeker ettelijke jaren hoor.
Er zijn al reeds bewijzen van 9 gestolen wagens (kan iemand dit bevestigen?)
|
24 maart 2008 20:25 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
dat was 2006 tijden kunnen dus blijkbaar snel veranderen
_________________________________________ have fun!!!!
|
24 maart 2008 21:59 |
|
|
woopyke27
porsche carrera 964België
|
ik heb de mijne terug ,maar hoe....
wij hebben de onze ondertussen toch al terug , ik heb deze discussie opgang gezet en hoop voor alle anderen die het zelfde aan de hand hebben dat het ook in orde komt , maar vraag me niet hoe je je auto terug gaat krijgen , want wat ik nu in men garage heb staan dat wil je niet zien , een lege kas met velgen en enkele onderdelen ,maar daar blijft t dan ook bij
groetjes en succes !!!
_________________________________________ Als er iemand is die hier meer over weet of hetzelfde aan de hand heeft ,gelieve mij dat dan even te laten weten ,alvast bedankt dit moest het worden wat je op men profielfoto ziet en nu houdt ik er minder dan een wrak met sjieke velgen aan over
|
24 maart 2008 23:33 |
|
|
horn
PF #57
|
Dan nog, levert Belgie een staatsburger uit?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 maart 2008 23:34 |
|
|
jampie
Boxster S Spyder 550Turnhout Belgie
|
Hij is opgepakt in Frankrijk ivm een gestolen Zwitserse Porsche en hij zou dan overgebracht zijn naar Zwitserland waar hij nu vast zou zitten......hoe het nu verder gaat ???
|
25 maart 2008 0:44 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Muesli eten
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
25 maart 2008 0:48 |
|
|
ironpatje
ex 914, nu Ferrari 208 GTBHaacht
|
of stokbrood met zwitserse kaas
_________________________________________ When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
|
25 maart 2008 8:57 |
|
|
Jort
Groningen
|
_________________________________________ Tjolk.
|
25 maart 2008 15:03 |
|
|
horn
PF #57
|
da's een klassieker
|
25 maart 2008 16:27 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Absoluut, wordt hier nog regelmatig geciteerd...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
25 maart 2008 21:10 |
|
|
porschepat
|
Beste porsche liefhebbers, ik heb dit forum met volle aandacht gelezen. Ik vind het ook zeer jammer voor de gedupeerde. Maar ik moet wel zeggen dat mijn haar soms rechtop ging staan bij het lezen ervan. Er worden hier verhalen vertelt en dan bedoel ik werkelijk verhalen om desbetreffende persoon te raken. Ik wil daarbij geen namen noemen, maar als blijkt dat meneer Oeyen echt zo schuldig is als dat hier zo word geïnsinueerd, dan zal hij zijn straf wel krijgen. Maar als nu blijkt dat hij is erin geluisd dan zit hij daar nu voor en dan is zijn zaak die vol liefde en passie werd gerund ook kapot en dit mede door bepaalde mensen die hem het licht in de ogen niet gunnen. Mvg Patrick
|
07 apr 2008 10:41 |
|
|
Peet964
1971 911 SAntwerpen
|
Beste porschepat,
Dat zou idd erg zijn maar mekaar informeren daar dient een forum toch voor? De man in kwestie zal heus niet hier verketterd worden.... Als hij werkelijk onschuldig is dan zal hij hier netjes zijn verhaal kunnen doen en wanneer dan alle gedupeerden zijn verhaal nog eens bevestigen dan zou het nog wel eens reclame kunnen worden...
Tot nader order vind ik het vallabele info en zou het me weerhouden mijn wagen naar daar te brengen.
_________________________________________ "Water dient om eieren te koken!"
|
07 apr 2008 14:57 |
|
|
porscheJeroen
|
vandaag in de media
staat weer in de krant
Laatst bijgewerkt door porscheJeroen op 17 aug 2008 14:01, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 apr 2008 22:41 |
|
|