Splinternieuwe Porsches met hoge korting
Vandaag waren er natuurlijk veel auto Paas-shows ( ook in Gelderland

)
Ik was toevallig

in Almelo bij Lenferink :
http://www.lenferink.nl/Occasions.html
DAAR zag ik ineens ruim 25 splinternieuwe Porsches staan, rechtstreeks af fabriek, 997 ( S en Turbo en 2x turbo cabrio )
Boxster S + Cayman, diverse smaken en kleuren allen 0 km
enkelen waren al weer verkocht...
Ze staan NIET op zijn Site, ( nog niet )....
In mijn ogen waren ze ook niet echt optimaal gepoetst, daar is dan mijn vinger goed voor, over de spiegel van een witte Cayman, want dat zag vreemd zwart.....
Ik ruik aan mijn vinder......brandlucht en duidelijk ROET
Deze auto's waren volgens de verkoper NET binnen.....
zouden deze exemplaren soms dicht bij die spuitcabine hebben gestaan

Je weet wel ander Topic brand in 1 v/d fabrieken...
Ik mag hier niets verklaren hetgeen ik niet kan bewijzen, maar vond deze handel toch wel een (letterlijk) luchtje aan zitten
Ik kreeg nl in 1e instantie de indruk dat het allemaal geannuleerde orders waren, maar wie annuleert er nu zijn Porsche

Het is echt een soortement dump v/d fabriek,
Ik vermoed ook, dat gedupeerden van die toenmalige brand ook allemaal een ander exempaar krijgen, dan de auto die oorspronklijk voor hen gebouwd was...toch

en mogelijk enige schade heeft opgelopen...
En er zijn toevalligheden in het leven, maar 25 splinternieuwe Porsches in 1 koop met 0 km opo de teller met wat roet aanslag en opgedroogde waterdruppels
NEEMT NIET WEG, dat je met aanzienlijke korting deze PRACHTWAGENS, zonder lakschade, en beslist ook zonder brandschade, kunt bemachtigen, wie er een zoekt, kan er mogelijk zijn voordeel mee doen
Na een grondige wasbeurt en poetsbeurt zijn dit gewoon TIP TOP automobielen, pardon, ik bedoel PORSCHE 's
Voor diegene die een splinternieuw exemplaar zoekt is het zeker de moeite waard om eens te gaan kijken
SUC-6