Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:52

Antwoord op onderwerp  [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vandaag heb IK zoekgereden..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
horn schreef:
En hoe vaak? Ach, als het gemiddeld eens in de 6 weken is, overdrijf ik waarschijnlijk.

Is dat nog steeds on topic? :mrgreen:

25 maart 2008 18:40
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
inderdaad heel kinderachtig (heerlijk toch?). Paar weken terug nog een Passat in Duitsland, op een B-weg, net na het oprijden, hij zat hele tijd al te duwen, voluit weg, haast tegen toerbegrenzer; Passat was even helemaal weg (ik reed dan ook 190 weaar je, volgens mij (?) 80 mocht...). Kwam even later weer op mijn bumper zitten (reed inmiddels weer 90) bleef nog een seconde of 15 heel erg opdrukken (zou ik me opnieuw laten verleiden?) en ging er toen voluit langs; was hij toch nog sneller :wink: . Vind het overigens ook leuk om met 115 op de rechterbaan te rijden en even keurig te cruisen met de kap open 8) .

25 maart 2008 18:42
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Westervoort
Bericht 
mike 93 schreef:
Wat ik me afvraag is hoe váák je je laat verleiden. Op een ritje van 200km. word je al zo'n 5 a 6 keer "uitgedaagd"

:wink: Ben vorig jaar slechts één keer met veel plezier op zo'n uitnodiging ingegaan...en werd nog afgedroogd ook... :twisted: :lol:

Wij hadden schik, en zij nog meer... :wink:

25 maart 2008 18:47
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Ik zal wel weer een rare zijn...maar om een andere Porschist (een 997 s rijder) gniffelend aan te kijken omdat je met je 996 turbo sneller was is in mijn ogen echt kinderachtig...

Als je een sjonnie met een of ander B merk, of een Beamer, MB etc. op zijn broek geeft is dat te gek...das leuk zelfs.

Mocht ik kiezen voor een andere dan de GT3 in mijn Garage...ga ik voor de 100% voor de 997s is de betere auto tov 996 turbo..............ga er maar is in rijden en je zal het merken.

En op het circuit maken de 997sjes gehakt van je, hebbie geen moer aan die peekaas.......

25 maart 2008 18:51
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Jurgen schreef:
mike 93 schreef:
Wat ik me afvraag is hoe váák je je laat verleiden. Op een ritje van 200km. word je al zo'n 5 a 6 keer "uitgedaagd"

:wink: Ben vorig jaar slechts één keer met veel plezier op zo'n uitnodiging ingegaan...en werd nog afgedroogd ook... :twisted: :lol:

Wij hadden schik, en zij nog meer... :wink:

zonder woorden...

Afbeelding

wel een bere bak die SLR

25 maart 2008 18:53
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Geen serieuze reacties in dit topic... :mrgreen:

Nou ja, eentje dan: mene, mene ......... :popcorn:

25 maart 2008 19:07
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Tja, kinderachtig... mannen blijven jochies toch? Maar om klappen te krijgen van een DIESEL? (afgezien van het feit dat ik 5! "loveletters" uit Leeuwarden heb gehad deze maand na 6 jaar boetevrij) :twisted:

25 maart 2008 19:32
Profiel
PorscheForum Junkie
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Bericht 
Ik vind het het leukst om mee te rijden, denken ze net zo snel zijn :lol:
Om daarna als ze triomfantelijk lachend oogcontact maken er pijnlijk vandoor te gaan.....
nog kinderachtiger waarschijnlijk, maar wel nog leuker :wink:

25 maart 2008 20:00
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
John schreef:
Ik zal wel weer een rare zijn...maar om een andere Porschist (een 997 s rijder) gniffelend aan te kijken omdat je met je 996 turbo sneller was is in mijn ogen echt kinderachtig...

Als je een sjonnie met een of ander B merk, of een Beamer, MB etc. op zijn broek geeft is dat te gek...das leuk zelfs.

Mocht ik kiezen voor een andere dan de GT3 in mijn Garage...ga ik voor de 100% voor de 997s is de betere auto tov 996 turbo..............ga er maar is in rijden en je zal het merken.

En op het circuit maken de 997sjes gehakt van je, hebbie geen moer aan die peekaas.......

Erhmmm.... :scratch:
Maar een kakker in een 4S niet??
Wat is er John? Stond je op het punt een 4S te kopen? Natuurlijk is het kinderachtig. Vreselijk, enorm, gruwelijk kinderachtig. :D :D :D

En zal ik je nog wat vertellen? Waarschijnlijk rijdt het halve forum me helemaal zoek op het circuit. Geen 997 voor nodig!

Laatst bijgewerkt door aleh op 25 maart 2008 20:04, in totaal 1 keer bewerkt.

25 maart 2008 20:02
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Vind het wel grappig dat mensen hier blijkbaar niet kunnen verwerken, dat een 10-20 jaar jongere diesel auto wellicht wel eens sneller zou kunnen zijn dan hun volbloed Porsche. Kom op mensen, de techniek staat niet stil!

Vind het wel een beetje sneu, dat iedere autorijder die een beetje wil sporten en per ongeluk in een leon-tdi rijdt, meteen een "petje" is... Als je dat in een 530d doet, ben je dan geen petje meer? Of in een S400cdi?

(en ja, ook ik trek wel es hard op :cheesy:, vandaag nog gewonnen van deze :cheesy:)

25 maart 2008 20:04
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Mannen zijn soms net kinderen, heerlijk toch :wink:
Vroeger deden we om het hardst rennen, fietsen en skateboarden :lol:
Nu zijn we iets ouder, wijzer, rijker maar spelen we gelukkig nog steeds :D
Het leven is vaak genoeg al zo serieus 8)

have fun :!:

25 maart 2008 20:17
Profiel
Westervoort
Bericht 
paSCal schreef:
(en ja, ook ik trek wel es hard op :cheesy:, vandaag nog gewonnen van deze :cheesy:)

Waarschijnlijk alleen op het rechte stuk dan toch... :twisted: :wink:

25 maart 2008 20:22
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
aleh schreef:
En zal ik je nog wat vertellen? Waarschijnlijk rijdt het halve forum me helemaal zoek op het circuit. Geen 997 voor nodig!

Mij zelfs op de normale weg..................ben geen kakker maar een schijterd :lol: :lol: :lol:

25 maart 2008 20:33
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
paSCal schreef:
vandaag nog gewonnen van deze :cheesy:)

Hele aardige man/collega, Jan van Schie
Heel mooi en veeeeeeel groter bedrijf :lol:

25 maart 2008 20:34
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 986 2.7
Rotterdam
Bericht 
Heerlijk toch, dat houd jezelf en je motor jong :P

25 maart 2008 21:01
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Dacht echt dat John's 'kinderachtig...' cynisch bedoeld was :!: :? :oops:

Maar gelijk heeft die natuurlijk wel over de 997 S :idea:
M.i.v. komende zomer met 385 direct ingespoten pk'tjes :P

Laat me zelf nooit uitdagen door dikke diesels, ben veel te bang dat ik verlies en hoef inderdaad niet zo nodig.
Die dikke kont hebben ze toch al lang gezien :!: :twisted: :mrgreen:

25 maart 2008 21:30
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
is met de Porsche ook altijd wat gevoeliger om wl/niet op de uitdaging in te gaan. Met mijn (saaie) Volvo heb ik natuurlijk weinig te verliezen. Kan het ook dan vaak niet laten een uitdaging aan te gaan, juist als die komt van een gewichtige bolide of een snel exemplaar van m.n. de betere Duitse merken. In Duitsland, laats nog een A5 3.0tdi (erg mooie auto overigens), reed wel wat van mij weg, maar per saldo zaten we na 100km (met veel uitbreekkansen) nog bij elkaar. Doe dit overigens alleen als ik alleen rijdt, anders is het voor de bijrijder nogal onaangenaam. Porsches laat ik overigens, als ik met de Volvo ben, uit respect direct voorgaan (los van het feit dat ze sowieso sneller zijn). In Duitsland is het overigens ook niet echt een wedstrijdje, dan rijd ik waar het is toegestaan eigenlijk altijd wel richting de limiet :) (ieder z'n pleziertje, zullen we maar zeggen :wink: ).

25 maart 2008 21:39
Profiel
PorscheForum Rakker
911 cabrio 3.2 Cayenne S
Helmond
Bericht 
Een vriend van mij heeft een Rover 114 gti, maar dan met een 1.8 16V blok (170pk bij ongeveer 800kg) Das pas leuk om BMW's en audi's zoek te rijden! Van 0-180 is die net zo snel als mijn P. Echter hij heeft veel meer power onderin waardoor je precies in de juiste versnelling moet zitten om hem bij te houden. erg veel plezier!!!!! (oh ja hij rijdt 230km, maar is levengevaarlijk, komt nu een kortere overbrenging in) , Kinderen blijven we toch allemaal :oops:

25 maart 2008 22:48
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
speluh, speluh, speluh! En dan rijden ze me los. Who cares! Ik rij een 17 jaar oud gebakkie. Als het speluh maar leuk was. :mrgreen:

25 maart 2008 22:58
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
pff, tegenwoordig zijn er zelfs "diesel-petjes" die willen optrekken tegen moto's die qua acceleratie in <10 seconden 200 km/h halen. Nu ga ik zelden tot nooit in op uitdagingen in het verkeer, maar ik hou die lui toch liever achter me, al was het maar om geen last te hebben van de gigantische roetwolken die ze uitblazen als ze hun TDI-tje richting rode zone (ocharme 4.200 toeren of zo) jagen :shock:

25 maart 2008 23:01
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
moderne diesels gaan er inderdaad stevig vandoor...zeker in start/stop verkeer en de stad ben je veel makkelijker af met je mazoutketel dan met een (ouwe) 964. Maar uit eigen ervaring durf ik toch stellen dat wanneer je de mogelikheid en de plaats krijgt om es effe door te gaan de diesel toch meestal het onderspit moet delven (moet eerder schakelen en verliest tijd) en komt uiteindelijk toch adem tekort. Als je zo es in kolonne naar de Ring rijdt en je rijdt een paar honderd km aan 160-240km/u, dan hoor ik toch van de dieselaars tussen ons dat ze meermaals aan het eind van hun latijn zitten terwijl "wij" eindelijk es het potentieel ten volle kunnen benutten :D ...overigens, de moderne auto's worden steeds zwaarder hé...op dat gebied staan we ons mannetje wel!!! 8)

26 maart 2008 0:44
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Mooi onderschrift MichM3, dat zou je wellicht achter in je Porsche kunnen hangen als je weer eens een Diesel zoekrijdt 8) .

26 maart 2008 5:56
Profiel
ex 997 Carrera S. ex Porsche 993, ex Porsche Cayman S PF nr.6
Bericht 
Mark schreef:
Een vriend van mij heeft een Rover 114 gti, maar dan met een 1.8 16V blok (170pk bij ongeveer 800kg) Das pas leuk om BMW's en audi's zoek te rijden! Van 0-180 is die net zo snel als mijn P. Echter hij heeft veel meer power onderin waardoor je precies in de juiste versnelling moet zitten om hem bij te houden. erg veel plezier!!!!! (oh ja hij rijdt 230km, maar is levengevaarlijk, komt nu een kortere overbrenging in) , Kinderen blijven we toch allemaal :oops:

Dat blok heeft helemaal niks onderin,heb die in mijn Caterham gehad.
Juist een hoog toeren blok.

26 maart 2008 10:11
Profiel
PorscheForum Rookie
996 C4
Den Haag
Bericht 
jongens.. die benzine.....

8)

03 apr 2008 20:38
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
MichM3 schreef:
moderne diesels gaan er inderdaad stevig vandoor...zeker in start/stop verkeer en de stad ben je veel makkelijker af met je mazoutketel dan met een (ouwe) 964. )

Ik ben met mijn 10 tonner in centrum Brussel sneller dan een porsche :!: :?:

03 apr 2008 22:00
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 62 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende