|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Off-road weekend Franse Ardennen! Juni 2008.
Auteur |
Bericht |
Guy De Wulf
|
Off-road weekend Franse Ardennen! Juni 2008.
Beste Offroaders!!...als er hier zijn tenminste!
In samenwerking met de Mercedes ML club nodig ik de mensen uit ,uiteraard met een Cayenne,die iets zouden voelen om hun Cayenne off the road te rijden!
Dit gebeurt in de Franse Ardennen op aangepaste pistes geschikt voor SUV's, Roadbooks die naargelang het weer kunnen aangepast worden !
Bij normaal rijgedrag is er weinig of geen kans op schade of krassen.
Mercedes ML club organiseert jaarlijks een offroad weekend, dus we zijn niet aan ons proefstuk toe!...er zijn geen speciale vereisten gewenst,goeie road banden zijn een must,offroad banden nog beter, maar voor de eerste keer is het niet echt nodig, ik trek jullie er wel uit als het echt misloopt!!
Interesse, contact op mijn e-mail guy de wulf ! foto's en albums van onze avonturen op webshots en youtube!
Have a nice day!
|
31 maart 2008 12:45 |
|
|
John
Cayenne
|
wanneer ?
|
31 maart 2008 13:06 |
|
|
Guy De Wulf
|
Weekend zou op 13.14 en 15 juni zijn,samenkomst de vrijdagavond in het hotel, en de zaterdag , gans de dag offroad, +- 90 km roadbook,naargelang het weer.
Zondag morgen afsluiter met een natuur bezienswaardigheid na het ontbijt.
Dit alles in de streek van Charleville-Mezieres,net aan de Frans -Belgische grens nabij Bouillon!
Guy
|
01 apr 2008 9:07 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|