Auteur |
Bericht |
Newt
Papendrecht
|
 Porsche 911 Turbo RUF BTR
Blijft een erg mooi spartaanse bak met relatief weinig km.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=lwqpa4flrxjz
|
16 maart 2008 17:12 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Ziet eruit als een stoer ding! Gaaf die grote turbodruk meter ipv. klok en die turbodruk draaiknop tussen de stoelen.
Voor NL nog wel een beetje BPM erbij.
Weinig Km, zou dat de echte km-tjes zijn? 
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
16 maart 2008 19:36 |
|
 |
roytuner
|
|
16 maart 2008 21:23 |
|
 |
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
dat vermogen lijkt me wat overdreven (standaard 996 Turbo waarde). Die KM teller is wel echt, dus dan zou daar al echt mee moeten zijn gerommeld (is geen softwareverhaal bedoel ik). Velgen vind ik minder. Wel een echte turbo natuurlijk, in de spartaanse zin van het woord.
|
16 maart 2008 21:29 |
|
 |
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Als het een originele is dan klopt dat vermogen wel volgensmij. Vind het een gruwlijke bak om te zien en als ik het geld ervoor had om hem te kopen, maar vooral te blijven rijden dan weet ik wel dat hij dan bij mij in de garage zou staan. Wat een gruwlijk lekkere bak  Lijkt me prachtig mooi om daar een keer mee te sturen!
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
18 maart 2008 10:42 |
|
 |
Peet964
1971 911 SAntwerpen
|
KM stand zou wel kunnen kloppen, vermoed ik. Dit lijkt me niet de auto waar je zakelijke km's mee gaat malen...
_________________________________________ "Water dient om eieren te koken!"
|
18 maart 2008 11:37 |
|
 |
RufBTR
|
dat ga je zeker niet doen, zakelijke km's rijden met een BTR, verbruik is namelijk 1 op 2 als je em een beetje intrapt weet ik uit ervaring. de pk's kunnen makkelijk kloppen. die van mij levert hetzelfde bij 1.0 bar turbodruk.
|
18 maart 2008 13:59 |
|
 |
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
1 op 2  economy class 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
18 maart 2008 14:03 |
|
 |
Wimpie77
|
Beetje jammer van die onduidelijke foto's...
Als je zo een gave auto wil verkopen dan zorg je toch voor een beetje goede foto's!
_________________________________________ * * *
|
18 maart 2008 16:22 |
|
 |
RufBTR
|
ach ja is goed voor de airmiles
|
18 maart 2008 19:15 |
|
 |
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Wist ik niet zeg! Enne, bij 5 bar is het vermogen nog aanzienlijk hoger? Wel erg fascinerend, maar ik zou zelf toch wel 2x nadenken voor ik zo'n auto zou aanschaffen, zou mezelf niet direct vertrouwen met zo'n spartaanse beul; hooguit na een gedegen rijcursus wellicht  . Gezien gewicht van de auto moet dit dus ook wel een 997 Turbo killer zijn?
|
19 maart 2008 8:37 |
|
 |
RufBTR
|
5 bar ??????????? wil je meteen het blok opblazen ?
1.0 tot 1.2 is gangbaar. Er zijn grenzen.
997 turbokiller, in theorie misschien wel, in praktijk denk ik het niet.
vermogen van de 997TT word heel anders geleverd dan bij een BTR.
BTR is meer BIGBANG acceleratie, na je turbolag. en op dat stukje zal de 997TT het winnen door zijn variabele turbo's.
Maar ik denk dat een BTR een 997 TT een aardig stukje kan pesten.(mits de rijder een aardig stukje kan sturen)
|
19 maart 2008 11:48 |
|
 |
leander
Brabant - Westland
|
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
20 maart 2008 10:31 |
|
 |
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
...wat een beest... 
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
20 maart 2008 14:47 |
|
 |
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Het lijkt me fantastisch om met deze auto een keer te sturen zeg 
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
20 maart 2008 15:00 |
|
 |
Newt
Papendrecht
|
Laatst bijgewerkt door Newt op 20 maart 2008 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 maart 2008 15:44 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Zeer bruut, en nog mooi en exclusief erbij...
Zal wel duurin onderhoud zijn owv specifieke RUF-onderdelen ? Weet je toevallig of de verkoper een particulier of handelaar is (aangezien foto's hebt) ?
|
20 maart 2008 17:00 |
|
 |
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Volgensmij rijd RUFBTR hier nog voor in dit filmpje.
Verder vind ik het echt een geweldige auto.
http://nl.youtube.com/watch?v=ZiGKklEO1zg
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
20 maart 2008 17:07 |
|
 |
Newt
Papendrecht
|
|
20 maart 2008 21:21 |
|
 |
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
dreamcar 
_________________________________________ porsche project
|
21 maart 2008 1:26 |
|
 |
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Vind dit wel een heel leuk verhaal om te volgen. Deel 1 van de history of RUF.
http://nl.youtube.com/watch?v=yfYHCbyo6CE&feature=related
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
21 maart 2008 16:35 |
|
 |
Carrera4s
997SBelgische kust
|
En, ben je gaan kijken ??
|
31 maart 2008 16:04 |
|
 |
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
die uitbouw set is toch niet van Ruf?
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
31 maart 2008 17:25 |
|
|