Auteur |
Bericht |
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
@barolo dat filmpje met die mooi driftende (of was het een powerslide) Viper is super! Die vent had de boel tenminste onder controle (bij de 2e poging)
Al dat slippen 'n sliden heb ik overigens gemist, zat ik zeker binnen aan de soep of zo. Een wonder dat er geen aanrijdingen zijn geweest.
De rotonde tot rotonde loop na de toerrit was ook mooi om te zien. Dat geluid van die Ferrari's is wel heel gaaf! Maar wat een snelheid heeft zo'n Porsche turbo, angstig.
Het Amsterdam treintje was ook erg gaaf trouwens.
Organisatie bedankt! Top geregeld.
_________________________________________ Het is er een van 911
|
30 maart 2008 23:36 |
|
|
Division
Groningen
|
Is ECT niet langsgeweest?
_________________________________________ Foto's
|
30 maart 2008 23:40 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Ben er niet lang geweest maar heb wel even genoten.
Ik wil hier toch alvast 2 foto's plaatsen. De rest van de foto's volgen nog wel via een linkje...
Ik ben heel benieuwd naar de foto die de jongen voor de Turbo heeft gemaakt. Als die gelukt is moet dat wel een supershot geweest zijn
Wat ik me afvraag: bleef hij echt zo cool of ging het te snel om te reageren
..en verder: Invicta, AM, Ferrari, Elvers... super!!
maar deze ogen in combinatie met de heerlijke muziek vanonder de kap: waanzin
_________________________________________ mijn snapshots
|
31 maart 2008 0:06 |
|
|
db
Zoersel, Antwerpen
|
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... be2&Skip=1
hier zie je dat hij er niet echt opafrijd hè, door een draai aan het stuur komt hij net op die moment in die jongen zijn richting te staan.
Diegene links van die jongen op jouw foto ben ik trouwens
|
31 maart 2008 0:36 |
|
|
Bert986
2.7 Boxster 987.1Hoogeveen
|
Tjonge dat was weer een top dagje vandaag, organisatie bedankt voor alles heb er samen met mijn neef enorm van genoten hopelijk volgend jaar weer.
|
31 maart 2008 0:48 |
|
|
Richard9114
996 c2 bj 1999 gehad. Porsche Cayenne 3.2 gehad. Porsche 996 Targa gehad. Huidig 996 bj 2002.Utrecht
|
Superrrrrr
Hallo allemaal,
Ik als ex porsche rijder was ook de hele middag van de partij om heerlijk te genieten van al die mooie auto's. Erg leuk om de porsche en ferrari rijders zo gezamelijk te zien. Alles zag er top uit alleen het weer was minder. Ik stond met mijn digitale camera (filmend) op de vluchtheuvel waar iedereen de eerste afslag nam vanaf de rotonde en waar dus ook de twee porsches en die ene ferrari spinde. Ik weet alleen niet hoe ik die hier kan neerzetten omdat het bestand te groot is. Als iemand het leuk vindt om ze hier te plaatsen en dat ook kan dan moet je maar even je email geven dan zet ik ze door!
Complimenten voor de dag, heb als liefhebber enorm genoten van al het moois!
Richard
Ze staan inmiddels op you tube!
http://nl.youtube.com/watch?v=GlK9yWpb8XU
http://nl.youtube.com/watch?v=CjkyOFYb21o
http://nl.youtube.com/watch?v=jxrSwGf7gbQ
Laatst bijgewerkt door Richard9114 op 31 maart 2008 11:48, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 maart 2008 0:57 |
|
|
SPEEDMAN
|
gewoon youtuben natuurlijk!
|
31 maart 2008 1:56 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ja, gewoon youtuben
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
31 maart 2008 2:01 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Nee, ik reed niet mee met de toerrit. Ik ben alleen vanaf Breukelen meegereden tot aan Meerkerk en vertrokken toen zo'n beetje de helft op weg was.
|
31 maart 2008 8:33 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Inderdaad. De Invicta bruut ja, maar ingetogen .
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
31 maart 2008 8:57 |
|
|
Tony 911
964 Carrera 4 '90
|
Bedankt organisatie en bedankt medecoureurs!!!!
Voor de 375ste keer ga ik het toch maar weer roepen.......
Organisatie bedankt voor de topdag en de regen viel in het niet bij al die mooi auto's en gezellige mensen.
Het was mijn eerste meeting en gelijk veel nieuwe liefhebbers ontmoet. Het mooie is dat iedereen elkaars auto waardeerd en de passie kan delen.
Op naar de volgende meeting zou ik zo zeggen....(Driewaardenrit 20 april bij PCR)
_________________________________________ Porsche Centrum Rotterdam vanaf april 2009 het adres voor onderhoud aan uw classic Porsche.
911 3.2, 964 en 993.
|
31 maart 2008 10:29 |
|
|
xlr8
911 3.2 Carrera CoupéDe Heurne ( Achterhoek )
|
Ook hierbij dank voor de organisatie.
Leuk dat ik weer gezichten bij nickname's heb gezien, ontdekt en ontmoet.
Lydia, toch even gezegd dat ik het superstoer vind dat zo'n mooie vrouw met zo'n mooie auto rijdt ( en dat met hakken... ).
Is jullie ook de ongelofelijke belangstelling onderweg opgevallen?
De twee Ducati's die alleen (!) naar F's zwaaiden?
Wij reden als laatste en vlak achter ons kwamen die met wheelie en al er achteraan en dat ging goed maar de rotonde een eind verderop ( stapvoets ) gleed er één echt bijna op zijn smoel
Veel bekende gezichten maar door alle afleiding te weinig mee gepraat.
Lang achter de F355 gereden van Arie ( wist niet wie het was ) maar eerlijk is eerlijk wat heeft die een vette kont en een heerlijk geluid ( de auto ). Op de binnenweggetjes paste die maar net.....
Newt: ben jij dat kleine mannetje ( ik ben ook klein hoor ) met die giga-snelle-P?
Toen "de rotonde naar rotonde sprint" gereden werd met die prachtige F's en Invicta ( die ook op de snelweg naast me kwam rijden en effe gas gaf ) maakten die een schitterend geluid maar toen jij reed hoorde ik pas het verschil, weinig geluid gewoon VETTE PK'S WAUW.
Mijn volgende auto trouwens ook gezien, de 928 GTS.
Ja, beïnvloed door V8.....
Kijk net naar buiten en bedenk me hoeveel leuker het was geweest mét zon.
_________________________________________ Val je nou niet erg op met zo'n auto?
Ach, ze zien me altijd maar héél even....
|
31 maart 2008 11:16 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ben ook even wezen kijken; mooie auto's/kloteweer. dank voor de organisatie!
opvallend
- traag treintje vanaf a2
- stilettohakken van mw lydia
- waarom het toch weer een vrouw moet zijn die haar deur vol opengooit tegen de mijne
_________________________________________ oud is beter
|
31 maart 2008 11:40 |
|
|
Patrick
|
Fototopic van de 30e maart op het Ferrari forum : http://www.ferrarichat.nu/forum/viewtop ... &sk=t&sd=a
Staat nu nog niets.
|
31 maart 2008 11:47 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Klopt, ik heb hem net pas aangemaakt dus nu is het even afwachten tot de mensen foto's gaan posten.
Nou, het was me het dagje wel gisteren! Eerst wil ik even wat mensen bedanken.
Allereerst bedankt alle mensen die aanwezig waren met hun mooi opgepoetste Ferrari, Porsche, Aston Martin, Dodge en Invicta! Zonder deze mensen was er geen meeting geweest dus allemaal hartstikke bedankt voor jullie komst! Ook leuk dat er zoveel moois op de parkeerplaats bij het AC te zien was. Toch nog heel wat mensen die even langs zijn gekomen om een kijkje te nemen.
Ook Arie, Marcel, Erik en Eric bedankt voor alle hulp en natuurlijk het organiseren van deze meeting. Voor een eerste Ferrari & Porsche meeting was het naar mijn mening zeker geen slechte dag. Ondanks het weer hebben we er met z'n allen toch voor kunnen zorgen dat er een behoorlijke opkomst was.
Natuurlijk ook alle mensen die met een hesje als parkeerwacht op de meeting hebben gestaan heel erg bedankt! Jullie hebben in het koude en natte weer toch het grootste deel van de dag buiten gestaan er voor gezorgd dat de parkeerplaats geen grote chaos werd. De ruimte op de parkeerplaats was gelukkig net voldoende en jullie hebben goed werk verricht.
Daarbij wil ook nog even de deelnemers bedanken voor de verrassing! Zo ben ik weer een stapje dichterbij mijn rijbewijs. Eind van deze week kan ik dankzij jullie mijn theorie-examen gaan aanvragen. Als dan de eindexamens van school eind mei achter de rug zijn kan ik mijn praktijk gaan doen. Het is nog even wachten...maar hij komt er aan!
Gisteren was trouwens de eerste keer dat ik in een Porsche heb meegereden. Jeroen heel erg bedankt dat ik tijdens de toerrit voorop met je geweldige 996 TT mocht meerijden! Dat is toch wel even wat anders dan een Ferrari. Volgens mij heb ik Porsche een beetje onderschat. Wat een acceleratie zit er in dat ding zeg! Ondanks het natte weer had die wagen toch nog een goede wegligging! Het was wel een prachtig gezicht voorop hoor. Als je in de achteruitkijkspiegel kijkt met zo'n hele stoet exoten achter je dan weet je echt niet wat je ziet. Later op de parkeerplaats nog een keer mee mogen rijden met een prachtige Porsche. Ik heb eigenlijk helemaal niet naar zijn naam gevraagd, maar toch bedankt!
Al met al vond ik het een hele mooie dag ondanks het slechte weer. Natuurlijk zijn er altijd negatieve reacties. Dat is dan heel erg jammer voor die personen. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, maar het merendeel heeft zich wel vermaakt en daar gaat het ten slotte toch om. Volgens mij is dit volgend jaar zeker voor herhaling vatbaar! Dan kunnen we misschien meer doen met een mooie locatie enz. Ik heb er nu al zin in. Het was in ieder geval een mooie opening van het nieuwe jaar.
Ik ben benieuwd naar de film van Ivo die hij ook op dvd zal branden. Volgens mij heeft hij aardig wat materiaal van de dag. Ik had ook mijn fotocamera meegenomen maar ben er niet aan toegekomen om hem te gebruiken.
Voor de eerste meeting samen vond ik het een topdag!
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
31 maart 2008 11:54 |
|
|
gassen
|
@wolf het was niet verboden in te halen hoor .
|
31 maart 2008 12:52 |
|
|
Invicta
|
Beste Porscheforum leden. Via deze weg wil ik met name de organistatie bedanken (Arie, Niels, Marcel, Eric en Erik) en alle behulpvaardige vrijwilligers voor een enerverende dag. Het enige minpuntje vond ik de wat trage trein die op een gegeven moment door het landschap trok, daarmee komen deze auto's niet helemaal goed tot hun recht. Misschien de volgende keer de groepen met grotere tussenpozen laten vertrekken. Verder niets dan lof! Het is mij opgevallen dat er veel respect blijkt te zijn voor met name twee autosportmerken die normaliter enigszins haaks op elkaar staan. De bewondering voor de Duitse Grundlichkeit en het Italiaans design met een vleugje Engels en Amerikaans door elkaar werkt dus blijkbaar goed. Maar ja, het zijn natuurlijk allemaal bijzondere automobielen en daar gaat het om. Zeker voor herhaling vatbaar, maar wellicht niet pas over een jaar! Indien er overigens mensen zijn die mooie foto's of filmpjes hebben gemaakt en willen delen met ons dan zijn ze welkom. Dan graag een mailtje naar: info@invictacarbenelux.eu. Met vriendelijke groet, Erik J. Bungener namens Invicta Car Benelux.
|
31 maart 2008 12:57 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
traag treintje vanaf a2
je kunt wel gaan trappen maar het is de A2 met veel controle en als je zin had kon je zelf trappen niemand hield je tegen
mazzel
_________________________________________ have fun!!!!
|
31 maart 2008 13:19 |
|
|
Invicta
|
Ik bedoelde niet zozeer de snelheid op de A2 of A27 maar meer het traject door de polder. Vaak stil gestaan of zeer langzaam gereden, maar ik besef ook dat het lastig is met zoveel auto's vlak achter elkaar. En tussen stilstaan en volgas over de wegen rijden zit ook nog een verschil.
|
31 maart 2008 13:30 |
|
|
Lydia
|
Aiiii, ze gaan me al mevrouw noemen
Ik neem aan dat je niet mij bedoelt, ik gooi toch niet zomaar de deur vol open? Alhoewel het lastig was de deur vast te houden met die wind af en toe ...
Het was dan ook een toerrit. Vele rijders zélf stonden even stil of reden langzaam om foto's te maken of te filmen. Als je zelf even de tijd nam en eens terug keek als je een bocht door was, was de aanblik adembenemend: een hele stoet prachtige auto's. En daar ging het tenslotte om: om het zelf genieten van de bolides en om het publiek te laten genieten. Gas geven kan altijd, dit was uitzonderlijk .. Soms gaan dingen eens niet om snelheid.
|
31 maart 2008 13:36 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Nee u niet, was bijrijderdame in Neurdeloos.
Betreffende trage trein: is wat provocerend bedoeld. Toen ik zelf even gas gaf (130) kwam er niemand achter me aan...
_________________________________________ oud is beter
|
31 maart 2008 13:44 |
|
|
gassen
|
Ik denk dat je zo snel voorbij kwam dat het niemand is opgevallen. Geintjuh
|
31 maart 2008 13:49 |
|
|
SPEEDMAN
|
ik heb nog een gevonden op youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=Y1CSV2gYSJM
en deze 'zeileraar' zijn hele collectie, inclusief de volledige slip van de meteorgrijze turbo 997:
http://www.youtube.com/profile_videos?user=zeilerleraar
|
31 maart 2008 14:38 |
|
|
SPEEDMAN
|
|
31 maart 2008 14:39 |
|
|
josboxster
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)Barendrecht
|
Jaaaaaaaaa, was weer leuk gister. Ik moet zelf ook even toegeven dat ik bij de start met wegrijden gelijk driftend van akiet ging. Dat was gelukkig nog in de hand te houden, maar daardoor ben ik wel iets rustiger gaan rijden de rest van de rit. Was trouwens zoiezo glad want als ik terugschakelde en vol op het gas ging zocht hij iedere keer naar grip, en dan heb ik niet eens een turbo....Ben toch zo blij met de boxster....
_________________________________________ Je leeft maar 1 keer.........
|
31 maart 2008 15:07 |
|
|