Auteur |
Bericht |
marco.groenhof
Delfzijl
|
En de 1e foto's staan al in het foto topic op Ferrari-chat
|
31 maart 2008 15:37 |
|
|
Melvin19
|
hoi
ik heb even een vraagje
zou iemand alle filmpje die in deze topic staat over de rit op youtube zijn geplaats aan elkaar kunnenn voegen tot een filmpje is dat mogelijk
dat zou ik leuk vinden
ik vind het handige als ze allemaal achter elkaar staan
en dan op youtube willen zetten?
Alvast Bedankt
Melvin"19"
|
31 maart 2008 16:21 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Gezien de reacties blijkt inderdaad de dag bij vrijwel iedereen goed aangeslagen te zijn.Dat is hartstikke fijn om te horen.Vele schitterende bolides kunen zien waarvan in mijn ogen en van misschien wel iedereen de publiekstrekker toch overduidelijk de Invicta S 1 van Erik is geweest.Erik,nogmaals mijn hartelijke dank voor je komst en deelname aan de rit.Ik waardeer het uitermate dat je geweest bent en hoop zeker nog eens een beroep op je te kunnen doen.En dan bij betere weersomstandigheden als het kan,zodat je de power van je auto eens goed kunt laten zien.Bedankt dat de zoons Marcel en Jeroen een rit met je mee mochten maken.
Er zijn al wat plannen voor een volgende keer maar die moeten allemaal nog uitgewerkt worden.
|
31 maart 2008 16:42 |
|
|
Frederik
Amsterdam
|
Zo, ik heb weer een hele rits foto´s in het album geplaatst. Ook van de bestuurders bij het wegrijden. Mocht iemand het niet willen dat hij-zij herkenbaar in het album staat, gaarne een privébericht te sturen.
Veel kijkplezier!
|
31 maart 2008 17:03 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Woensdag zal er een verslag met foto staan van onze meeting in de weekkrant 'Het Kontakt'.Voor degenen onder jullie die het nog niet wisten,er stond een persfotograaf op de rotonde bij het dorp Waardhuizen.Na telefonisch overleg met hem leek mij dat voor hem de meest geschikte plaats.De auto's kwamen daar tenslotte 2 keer overheen.
Mocht ik wat kranten kunnen reserveren en er iemand is die wel een exemplaar zou willen dan hoor ik het wel.
Vanzelfsprekend krijgen Marcel B. en Eric een krant.Die hebben tenslotte als leden van de organisatie hier volledig recht op.
Ook zal ik een krant bewaren voor Erik J.Bungener, de eigenaar van de supercar Invicta S1 420.
|
31 maart 2008 17:20 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Arie, als het lukt, graag voor mij ook een krantje.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
31 maart 2008 17:28 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Er was ook nog iemand van een nieuwe internetsite om foto's te maken:
http://www.motorautosport.nl/
Er staan leuke foto's op van de meeting. het zijn overigens 2 aritkelen.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
31 maart 2008 17:28 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
De foto's op die site zien er inderdaad best wel leuk uit..
Totdat de kleur rood erin voorkomt.. Is knalroze geworden bij het 1e deel helaas..
|
31 maart 2008 17:41 |
|
|
Patrick
|
Ach ja, ik zag ergens ook foto's die een beetje donker waren. Ergens op het Ferrari forum.
Maar voor al deze foto's geldt één ding : leuk om te zien !
|
31 maart 2008 18:06 |
|
|
niels89
Spijkenisse en Doorn
|
Ik krijg nogal wat berichten van mensen die de film van de meeting op dvd willen hebben.
De dvd wordt dus gemaakt door Ivo van het Ferrariforum. Hij liep gisteren rond met een rode Ferrari jas en pet. Niet te missen dus! Hij vraagt 10 euro per dvd. Dit is de prijs inclusief het verzenden.
Wanneer je een dvd'tje wil hebben is het makkelijkst om even een mailtje te sturen naar dvd@ferrarichat.nu met daarin je naam en even de melding dat je een dvd'tje wilt hebben. Als de dvd's dan klaar zijn zal Ivo weer contact opnemen voor het versturen en betalen.
_________________________________________ Neem ook eens een kijkje op Ferrari-Chat.nu!
|
31 maart 2008 19:03 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Dat klopt ja..
Maar gelukkig valt dat in photoshop makkelijk aan te passen
|
31 maart 2008 19:43 |
|
|
Lydia
|
Het blíjft mooi, zo allemaal op een rij ...
|
31 maart 2008 19:54 |
|
|
marco.groenhof
Delfzijl
|
Jazeker
Zijn trouwens allemaal onbewerkte foto's die door mij geplaatst worden.. Heb het niet zo op met photoshop.. En ze allemaal 1 voor 1 bewerken is ook geen doen bij 700 foto's(ongeselecteerd)
(hopen dat ik het zo goed doe)
En speedman even zijwaarts:
En natuurlijk Lydia:
[/img]
|
31 maart 2008 20:06 |
|
|
MetalGreen911SC
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa &
Boxster 3.2S
|
Ik zal wat foto's die mijn navigator gemaakt heeft ook even plaatsen in het album.
_________________________________________ 8600cc & 18 cylinders
|
31 maart 2008 20:13 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
Mooie beelden hoor: het woordje 'legendarisch' is hier wellicht wel op zijn plaats! Ik heb echt iets gemist zie ik wel. Misschien volgende keer nog een keer een autoblad inseinen? Of zou dat de spontaniteit van de meeting niet ten goede komen? Indien interesse komen er wellicht enkele mooie foto's in een blad.
|
31 maart 2008 20:15 |
|
|
EvDijk
964 C2 '90
|
Tsja, alles is al gezegd, maar hierbij dan ook van mijn kant dank voor de fantastische dag en super organisatie. Arie, Marcel, Niels en anderen hebben hun best gedaan en zijn met slag en wimpel geslaagd.
Ook dank voor de Brabantse koffie in Veen. Het was goed om bij Arie daar te gast te zijn met vele anderen. Mijn zoon en zijn vriendje hebben een coole ervaring gehad toen ze met Arie's 355 een rondje mee mochten.
Tot over een paar weken in Rotterdam voor de 3-Waardenrit. Ik zal er bij zijn.
_________________________________________ Mooi groen is niet lelijk
|
31 maart 2008 20:23 |
|
|
duc748
Ex 964 c2beverwijk.
|
nee ik bedoelde @wolf niet de toerrit
_________________________________________ have fun!!!!
|
31 maart 2008 20:23 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Zie hier dan mijn FOTO's
De voorlaatste foto is speciaal omwille van al dat ( rode) italiaans geweld, maar de laatste is gewoon beter 2 generaties TT (in het nuchtere zilvergrijs)
Harley, van jouw GT3 heb ik ook weer appart een foto gemaakt. De combinatie van zilver/zwart is geweldig en kan maar niet wachten op mijn (zwarte) velgen! Dan gebruik ik maar even die foto om gerust te zijn over hoe het resultaat zal worden
Paul je Aston Martin DB9 Volante is een knappe wagen maar moet toch altijd denken hoe vet die 996 GT3 RS is
Als iemand fotos wil hebben in origineel formaat kan ik die altijd doormailen. (fotograaf is geen pro ma toestel is veel beter en dat maakt wel wat goed) Veel kijkplezier.
Ahja de filmpjes op youtube enzo zijn superleuk om terug te zien, blijf maar links posten want zal ze belange allemaal niet vinden anders, alvast bedankt!
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
31 maart 2008 21:08 |
|
|
RicardoP
ex '87 3.2 Carrera Targa, wit , ex rijkspolitieSint Anthonis
|
ik zat wat filmpjes te bekijken maar oww, ik denk dat we blij moeten zijn. Het ging maar soms net goed. Het had een heel ander verhaal kunnen zijn.
_________________________________________ Twijfel nooit aan jezelf !!!! Dat doen anderen wel voor je.
|
31 maart 2008 21:33 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
Volgende keer beter een P/F rijvaardigheidscursus organiseren
Triest...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
31 maart 2008 21:36 |
|
|
Harley
|
@ PEF
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
31 maart 2008 21:36 |
|
|
Harley
|
Aankomende zondag...
|
31 maart 2008 21:38 |
|
|
Patrick
|
Ik heb er ook wat foto's bijgezet.
(In het bewuste album)
|
31 maart 2008 21:57 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Even om de opmerking te beantwoorden over het inlichten van de autotijdschriften; ik had Autovisie en Autoweek ingelicht over de meeting.Wel een berichtje gehad van Autovisie maar er is niemand bij mijn weten geweest van deze bladen om een verslag of foto's te maken.Ook enkele dagbladen benaderd.Geen reaktie gehad.
Hart van Nederland ingelicht.Die hadden me 2 dagen van tevoren nog gebeld met de vraag of de meeting doorging.Echter daar is het bij gebleven.
Wel is er een persfotograaf geweest van en streekkrant die onderweg foto's genomen heeft.Er komt een klein verslag in een weekkrant.
Ook stond de meeting aangekondigd schijnbaar op diverse fora of sites.
Iets wat ik eigenlijk niet gevraagd had. Maar ja,alles is toch verlopen zoals we gehoopt hadden. Superdag!!!
|
31 maart 2008 22:09 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Exact mijn gedachte! Echte narrow escapes
|
31 maart 2008 22:12 |
|
|