Auteur |
Bericht |
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
31 maart 2008 22:17 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
"en natuurlijk Lydia".....
nee, die vesuvio ernaast is lelijk.....pffffff ( ok, hij kan wel niet driften, , maar de P is wel mooi...)
word gek van al dat groen.....
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
31 maart 2008 22:42 |
|
|
Lydia
|
Dat dácht ik al. Dus dan ga je maar gewoon door de foto heen lopen ...
(Wanner laat je nou de spiegels en de grill spuiten ?)
|
31 maart 2008 22:48 |
|
|
D.D.
|
ik ga niet meer vrolijk kijken als die groene weer eens op de foto word genomen....
Volgens mij gaat het ze niet meer om die groene, maar meer om die zwarte krullebol.... , dus ik ga voortaan alle foto opnamen van die groene bewust saboteren.
Laatst bijgewerkt door D.D. op 31 maart 2008 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 maart 2008 22:52 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ik kon hem niet tegenhouden. Peter wou absoluut op de foto
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
31 maart 2008 22:52 |
|
|
Lydia
|
Hij kijkt ook zo vrolijk. Volgende keer effe foto-shoppen, Steve!
|
31 maart 2008 22:57 |
|
|
drknauf
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
31 maart 2008 22:58 |
|
|
Patrick
|
|
31 maart 2008 23:03 |
|
|
D.D.
|
zei hij....de GROTE afwezige.....
|
31 maart 2008 23:12 |
|
|
BerendB
--- ex 928 / 1979 ---Ter Apel
|
Heb nog even wat foto's online gezet: http://tuning.terapel.net
(Helaas D.D..... alleen de groene is gesignaleerd ; ik heb die van jou net gemist.)
edit:
ik heb ook een aantal geplaatst in de hyve: http://porscheforum.hyves.nl
en in een slide: Slide Porsche meets Ferrari
_________________________________________ mijn snapshots
Laatst bijgewerkt door BerendB op 31 maart 2008 23:56, in totaal 1 keer bewerkt.
|
31 maart 2008 23:31 |
|
|
barolo
3.2S010
|
@Pef, ik heb je album gedownload. Kwalitatief goede foto's en een mooie impressie van de dag.
Heb er ook nog een paar van Berend gepikt.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
31 maart 2008 23:44 |
|
|
SPEEDMAN
|
|
01 apr 2008 0:31 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Het was super Marcel, had je wel gezien, maar je was zoooooooooooooo druk , volgende keer dan maar
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
01 apr 2008 0:40 |
|
|
bieb_gent
|
ik post zeker nog een compilatie van een stuk of 30 filmpjes, oa dat waar je achter Arie vlamt
In elk geval, ik had een superdag, en dat de dag voor mn verjaardag. Dus iedereen vd organisatie: bedankt!
en PEF, nogmaals bedankt om mijn '2pk' tot in Nederland te brengen, en Speedman nog meer bedankt om me uit te nodigen!
'k Begin nu pas te beseffen wat ik allemaal mocht meemaken
|
01 apr 2008 2:42 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Citaat: "Natuurlijk waren de platgeslagen Kevers in wat grotere aantallen verwacht. Dit schetst echter weer precies het verschil van exclusiviteit tussen deze grootmachten."
Deze schrijver rijdt zelf hoogstwaarschijnlijk in een VW Passat o.i.d.
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
01 apr 2008 9:04 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Je overschat hem. Een scooter of een Logan
|
01 apr 2008 9:07 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zelf doen we niets anders dan dit synoniem gebruiken, maar owee als iemand anders dit gebruikt.
Wat de exclusiviteit betreft heeft hij 100% gelijk, maar dat maakt een wagen er niet beter of slechter op
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
01 apr 2008 9:19 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
My point exactly... (en volgende keer bannen we gewoon autogespot )
|
01 apr 2008 11:24 |
|
|
SPEEDMAN
|
exclusiviteit is voor mij niet zo belangrijk als prestaties.
enneuh bieb homie, graag gedaan ze
|
01 apr 2008 11:25 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
BIEB graag gedaan, da was wel het minste wa we konden doen kerel...
Hier 2 vids die Patrick maakte toen die bij me mee was in de auto
http://www.youtube.com/watch?v=XcabMIYTmc8
http://www.youtube.com/watch?v=VWx8qcWxjDE
Twas weer een leuke dag
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
01 apr 2008 11:44 |
|
|
William
993 targa, 1997Limburg
|
Porsche-Ferrari meeting
Arie,
bedankt voor de gastvrije ontvangst bij jou thuis. Het was een erg leuke dag. Ik zal mijn foto's up-loaden naar het daarvoor bestemde bestand.
Kunnen we er een jaarlijks evenement van maken?
gr.
|
01 apr 2008 12:32 |
|
|
SPEEDMAN
|
jaarlijks zou ik wel vet vinden
|
01 apr 2008 13:17 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Jongens,geloof het of niet, ik geniet nog steeds.Als ik de berichten lees en de foto's en filmpjes zie dan ben ik blij dat we het gedaan hebben.
We zijn vooral Marcel B.heel veel dank verschuldigt.Voortreffelijk wat die allemaal voor de meeting gedaan heeft! Marcel,je bent een organisatietalent van de bovenste plank!
Ben,ik ben blij dat je ook genoten hebt man! En nou gaan we niet pesten dat de Porsche van Steve sneller is dan mijn Ferrari he? Jij bent ook een Ferrariman net als ik! Dus we zullen niet vermelden dat Steve me op zat te jagen in zijn Porsche Turbo.
Blij jullie en Thibault ook ontmoet te hebben.
We zullen wat mij betreft zeker zo'n meeting meer doen.Maar dan alleen als Marcel B. mee doet.
|
01 apr 2008 15:57 |
|
|
SPEEDMAN
|
nou,
ik vond het wel vet hoe we zaten te jagen achter je hoor Arie
nou genoeg gelachen. Wanneer is de volgende meeting, ik wil met je cabrio gaan rijden arie.
|
01 apr 2008 16:04 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Misschien een Porsche Ferrari SUMMER editie in Juni, dan is nog niet iedereen vertrokken op congé... terug een zondagje uit :p Ik wil wel helpen organiseren!
Het was gewoon leuk, heeft niet te maken met P of F tging om de mensen achter de autos
|
01 apr 2008 16:16 |
|
|