Auteur |
Bericht |
Pascal
‘64 Kever
|
Technische gegevens 911 SC (204pk)
Wie heeft er gegevens van een 911SC, 204pk versie.
Dingen als acceleratie, top, tussensprintjes, dat soort dingen?
Nee, staat niet in Morgan
|
23 dec 2003 17:12 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
23 dec 2003 17:58 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Zat op het zelfde moment dezelfde pagina hiervoor te bekijken ..... maar staan niet de gevraagde spec's op . Zal mijn "archief" eens raadplegen.
Groet,
Eric
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2003 18:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2003 18:47 |
|
|
dirkie
Boortmeerbeek (B)
|
|
23 dec 2003 18:55 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Wat wel intressant is in dit stukje, is het stukje over die 'secundaire luchtpomp' ofzo? Die pomp LINKS van het grote ventilator-blad...
Iemand een idee wat daar nu staat?
|
23 dec 2003 20:19 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
"... ursprünglich war er dafür gedacht die Emissionswerte zu verbessern - die "gewonnenen PS" durch den Ausbau sollten dem Fahrspaß zugute kommen...."
Om de emissiewaarde te verbeteren dus ..... en je hoeft dus ook niet ver te zoeken naar extra PK's
Groet,
Eric
By the way: 500
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2003 20:42 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Tja, maar kan ik dat ding dus zomaar ruckzichloss (hmmm, hoe schrijf je dat?) loskoppelen?
En krijg ik dan NOG meer vermogen ....
Maar vooral, ik heb namelijk het idee, dat deze V-snaar (of hoe heet zo'n ding) doorslipt/piept bij een koude en vochtige motor (elke ochtend nu dus).... Hij staat namelijk een beetje slapjes, vandaar...
Gegroet!
|
23 dec 2003 20:50 |
|
|
John
Cayenne
|
Zal de buurt blij mee zijn als jij weggaat (ken dat probleem)
|
23 dec 2003 21:01 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2003 21:05 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
*check*... maareh, hij doet het maar HEEL even, ik heb ook het idee, dat het iets met ontkoppelen te maken heeft... Het is dus absoluut niet het standaard kadett-je-gevoel van PIEPENDE V-SNAAR!... Is maar heel even... komen we op trug
|
23 dec 2003 21:06 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Gewoon even informeren bij bijvoorbeeld Carreric lijkt me
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 dec 2003 21:06 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hahaha, zal hem es een belletje geven.... Arme man....
|
23 dec 2003 21:23 |
|
|
John
Cayenne
|
Weetje ff inspuiten met WD40 en het is weer ff gepiept dat gepiep, helpt echt.
|
23 dec 2003 21:46 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Hey John, dat spul staat toch niet op je nachtkastje hè
Ff zonder dollen, goed spulletje dat WD-40
Groeten,
SharkS4
|
23 dec 2003 22:18 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Hmmm, kan je ook rubbers doen met WD-40? Ik moet trouwens eerst eens uit zien te vinden waar het ECHT vandaan komt, voordat ik alles in ga zitten spuiten
|
23 dec 2003 22:51 |
|
|
Shark
Middelburg
|
Hey PaSCal,
Rubber kun je gewoon inspuiten met WD-40, geen probleem. Het conserveert en maakt soepel. Voor je deur- en raamrubbers kun je wel beter een siliconenspray pakken. Ook voor van de winter tegen het bevriezen is dit een goed middel.
Groeten,
SharkS4
Laatst bijgewerkt door Shark op 24 dec 2003 1:57, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2003 0:01 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
What's next??? Lagervet op je remschijven als je remmen piepen???
Gewoon de spanning van de v-snaar aanpassen
gr.
Jeroen
|
24 dec 2003 1:44 |
|
|
John
Cayenne
|
Of gewoon vernieuwen.
|
24 dec 2003 4:14 |
|
|
fransk
Tijdelijk Porsche-loos; Jaguar XJ8;Maastricht
|
Hoi PaSCal,
Volgens een test van Auto,Motor&Sport uit 1980 (sc met 204 pk):
0-100 km/u : 5.9 sec, max snelheid: 238.5 km/h
Dit staat in het boek porsche 911 story van Paul Frere.
Zeer informatief boek over de 911
Hier staat trouwens ook in dat porsche destijds bescheiden was met de prestatie gegevens.
Greetz,
Frans
P.S. Ik heb geen luchtpomp meer in mijn SC.
Laatst bijgewerkt door fransk op 24 dec 2003 14:19, in totaal 3 keer bewerkt.
|
24 dec 2003 12:40 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Fran(s)(k), kan je dat eens scannen?
Laatst bijgewerkt door Pascal op 24 dec 2003 12:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2003 12:47 |
|
|
fransk
Tijdelijk Porsche-loos; Jaguar XJ8;Maastricht
|
Kijk maar eens op http://www.kdesign.nl/porsche/911sc.htm
Ik zal het binnenkort eens scannen.
|
24 dec 2003 12:48 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Heb jij die luchtpomp er zelf uitgehaald? Of laten doen? Of wie weet daar meer van? (vind het ding namelijk er niet uit zien )
|
24 dec 2003 12:53 |
|
|
fransk
Tijdelijk Porsche-loos; Jaguar XJ8;Maastricht
|
Die zat er al niet meer in toen ik hem heb aangeschaft.
Motor is wel onlangs gereviseerd, ik denk dat ie er toen uit is gehaald.
|
24 dec 2003 13:12 |
|
|
fransk
Tijdelijk Porsche-loos; Jaguar XJ8;Maastricht
|
|
24 dec 2003 13:36 |
|
|