Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:54

Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Seinfeld.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Op zoek naar...
Noordwijk aan zee
Bericht Seinfeld....
Seinfeld ontsnapt aan crash

NEW YORK -
De Amerikaanse komiek Jerry Seinfeld is zaterdag ontsnapt aan een enorme crash. Dat meldde donderdag showbizzsite People.com. Seinfeld sloeg in New York met zijn oldtimer over de kop nadat de remmen het hadden begeven.

De 53-jarige komiek, bekend van zijn show Seinfeld, besloot in een 'splitsecond' zijn stuur van zijn Fiat uit 1967 om te gooien in een poging het kruispunt waar hij op af reed te mijden, meldt People. Zijn wagen kwam slechts enkele meters van de snelweg ondersteboven tot stilstand. „Die manoeuvre heeft waarschijnlijk een zeer ernstig ongeval voorkomen”, aldus de politieman.

Jerry, die niet onder invloed verkeerde, kwam ongeschonden uit zijn voertuig. Jessica, zijn vrouw vertelt aan Post: "Het kon veel erger zijn, maar gelukkig was dat het niet. Hij is ok." Ook Jerry kwam met een reactie: "Omdat ik weet dat er kinderen zijn wil ik ze bij deze laten weten dat rijden zonder remmen niet iets is wat ik ze aanraad. Tenzij je een soort van clowntraining of een komische achtergrond hebt zoals ik. Ik ga er in ieder geval geen gewoonte van maken."

Zoveel porsches.....en dan crashen in een fiat...... :lol:

03 apr 2008 19:15
Profiel
PorscheForum Super Junkie
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
mijn fiat heeft die :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

03 apr 2008 19:16
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
:lol:

03 apr 2008 19:18
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.0 SC & 911 2.4E Targa & Boxster 3.2S
Bericht 
Ehhh had deze nu wel zijn beurt al gehad of niet,
dacht ie bij het sleutelbord met zo'n 150 verschillende autosleutels.....

Verkeerde setje gekozen dus. :wink:

03 apr 2008 19:29
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
drknauf schreef:
mijn fiat heeft die :wink:

:mrgreen: die van hemzelf niet meer... :wink:

03 apr 2008 19:49
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Foxnews schreef:
EAST HAMPTON, N.Y. — Jerry Seinfeld was in a harrowing rollover wreck but was unhurt after the brakes on one of his vintage cars failed.

Seinfeld was driving alone when the brakes on his 1967 Fiat BTM stopped working Saturday evening, East Hampton Town Police Chief Todd Sarris told the New York Post. Seinfeld tried the emergency brake, to no avail, and then swerved to keep the car from careening into an intersection, Sarris said.

The two-door sedan flipped over and came to a stop just yards from the highway, Sarris said, adding that the comic's maneuver "probably avoided a very serious accident."

The wreck was attributed to mechanical failure, and no summonses were issued, Sarris said. Seinfeld, 53, did not require medical attention and returned to his East Hampton home.

"He was a little shocked when he walked in and it started to dawn on him what happened," said his wife, Jessica.

The comedian took the crash in stride.

"Because I know there are kids out there, I want to make sure they all know that driving without braking is not something I recommend, unless you have professional clown training or a comedy background, as I do," Seinfeld said. "It is not something I plan to make a habit of."

The sitcom star, who co-wrote, co-produced and starred in last year's animated "Bee Movie," is an auto aficionado. He told the St. Louis Post-Dispatch in November that his favorite car in his collection is a 1955 Porsche Spyder.

Dus dit akkeFiatje was een dress rehearsal voor een recreatie van de laatste stunt van een andere Spyder-liefhebber, de heer J. Dean? :shock:

03 apr 2008 19:57
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
i love seinfeld.

alleen moet ie leren zijn remmen nakijken

04 apr 2008 1:34
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Afbeelding

Fantastische serie. :lol:

04 apr 2008 8:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C2 1991
Bericht 
Kramer zal wel plots de weg over zijn gestoken :wink: Goed te horen dat Jerry zelf Ok is!

04 apr 2008 9:36
Profiel
Fifties Café Racer a.k.a. Black Betty
Vinkeveen
Bericht 
Seinfeld zou -als serie- weer terugkomen met de oorspronkelijke cast. Besprekingen worden kennelijk reeds gevoerd...

Overigens zou het een Fiat Dino (met 6 cil. Ferrarimotor) betreffen.

Eigenlijk best een mooie auto...

04 apr 2008 9:59
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Seinfeld rules big time! Mijn nr 1 favoriete serie, en ook van zijn wagenpark ben ik een groot fan. Hij mag wel wat meer geld aan onderhoud besteden. :wink: Trouwens grappige kop: Seinfeld ontsnapt aan crash. Maar hij kwam uiteindelijk op zijn dak terecht! :? Had beter kunnen zijn: ontsnapt aan letsel of dood ofzo...

04 apr 2008 10:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
George heeft die auto in onderhoud hoorde ik :cheesy:

04 apr 2008 11:19
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Speedy356 schreef:
Seinfeld zou -als serie- weer terugkomen met de oorspronkelijke cast. Besprekingen worden kennelijk reeds gevoerd...

"Earlier this week we heard the rumor that Jerry Seinfeld was planning another sitcom for NBC, where he would play himself in a Manhattan setting in the same vein as Curb Your Enthusiasm. Both the network and Jerry have shot down the rumors already"

Wishful thinking, ik zie het niet gebeuren. :?

04 apr 2008 14:06
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 13 berichten ]