Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 19:45

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
????? !!!!! BARBARA !!!!! ????? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
Bericht 
anders kom je bij ons werken, DH is een goede locatie voor ons, dan kan je de auto houden!

check: www.fibrecount.com

02 apr 2008 23:13
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Dan schiet de bloeddruk van pa FROST helemaal omhoog.
Een Porsche en met asbest werken. :ncool:

Wel een mooi aanbod.

02 apr 2008 23:17
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
FROST schreef:
Voor minder dan 3000 euro gaat ie dan ook NIET weg :evil:

Kijk, in minder dan 2 dagen al 1000 Euro gezakt in prijs :lol:

... over 'n week krijgen we geld toe :twisted:

Gelijk heb je - gewoon vragen wat je er voor wil hebben :wink: en in de tussentijd er gewoon af en toe eens mee gaan rijden :idea:

02 apr 2008 23:30
Profiel WWW Facebook 
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
FROST schreef:
Is dus niet zo gek dat ik zelf ook met prijs omhoog ga????

Helaas een beetje wel. Ik heb in de afgelopen 20k km ongeveer 5k uitgegeven aan onderhoud en vervangen van onderdelen. Was het maar waar dat de auto nu 13k waard was, was ie direct verkocht. Ik mag denk ik blij zijn als ik hetzelfde er voor terugkrijg als dat ik er voor betaald heb.

Maar je kunt het altijd proberen, de meesten die hier reageren zijn niet in de markt voor een 924 dus daar heb je toch geen reet aan :wink: en je hebt niet een heel land vol nodig, één koper is genoeg. Dus succes met je poging.

03 apr 2008 7:26
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
FROST schreef:
Logisch..op die manier zoals alles de laatste paar maanden is gegaan :pale: Ik schaam me dood.

Niet doen hoor Barbara :!:
Je werkt ervoor en je hebt het geprobeerd, nou wie kan dat zeggen :?:
Over een tijdje gaat het misschien wel weer en kan je er altijd nog een kopen :idea:
Zo lekker jong met nog je hele leven voor je :lol:

03 apr 2008 9:19
Profiel
PorscheForum Rakker
Saab 9-3 T cabrio, ex: 924 '80 toekomst: ?
Gooiland
Bericht 
voor 4k maar ook 3k ga je deze echt niet verkopen. Sorry dat ik het zeg. De auto is niet origineel (lak, velgen)... bijvoorbeeld al...

03 apr 2008 16:55
Profiel
PorscheForum Rakker
Saab 9-3 T cabrio, ex: 924 '80 toekomst: ?
Gooiland
Bericht 
FROST schreef:
..en er staan 924ers op marktplaats die duurder zijn dan die van mij hoor :roll:

ja turbo's :)

03 apr 2008 16:59
Profiel
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
FROST schreef:
Ik schaam me dood.

.
schijt aan hebben...tis jouw beslissing...lekker belangrijk.

03 apr 2008 17:01
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster, Alfa Spider, Mini cooper S '99 (pré BMW)
Barendrecht
Bericht 
Dat vind ik ook John: schijt aan hebben. Zoiezo wat mensen van je vinden, tis zoiezo al raar dat mensen altijd al iets sucjectiefs van mensen vinden.
Je moet ze over het algemeen is horen die mense, zeker als je in je porsche had over de linker baan gaat..........schijt!

03 apr 2008 17:17
Profiel WWW
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
komt tijd, komt raad.... en een vaste dienstbetrekking hoop ik voor jou!

Tot die tijd deze verkopen voor 4K en dan koop je straks gewoon voor hetzelfde bedrag een mooie 924 turbo of 944 voor 4K terug! :twisted:

03 apr 2008 17:35
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Het verdriet is een beetje gaan zakken nu, begin eindelijk redelijk te worden. LeoH heeft gelijk gehad een paar weken geleden toen hij tegen mij zei, Het is maar een Ding en de niet de ondergang van de wereld. Ik ben veel te veel emotioneel bezig met Porsche, terwijl er nog zooo veel andere leuke dingen te doen en te zien zijn :wink:

..ALS ik ooit een nieuwe Porsche zou gaan kopen in de toekomst dan gaat het of een 944 S2 worden of een 928 GTS. Droom is altijd nog de 996 4S coupe - in donkerblauw.

Heb ondertussen een reactie gehad van de 924 vriendenkring, de wagen ook niet te verkopen omdat ik er spijt van ga krijgen. :( Tja..... wat moet ik daar nou mee hé???
Kijk ik kan de wagen natuurlijk laten schorsen, en er jaren niet meer mee rijden tot de situatie is verbetert. Maar ik vrees dat ik er dan alleen nog maar kosten aan ga hebben om hem weer in conditie te krijgen..

Aan de ene kant, tis een uniek ding natuurlijk maar een echte liefhebber gaat voor dat geld misschien ook liever gelijk voor een Turbo of een 2.0 in ORIGINELE staat :silent:

edit/ Junkie geworden :lol:

03 apr 2008 19:05
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
FROST schreef:
...

edit/ Junkie geworden :lol:

was je al ;-)

03 apr 2008 19:23
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
frost, laat je nou niet gek maken door wat anderen vinden. 'tuurlijk ga je er geen spijt van krijgen. onzin. porsche weg. rust terug. bij een meeting de kia pakken en een leeg stoeltje inpikken. :idea:

03 apr 2008 19:47
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Kom je 'm zondag nog even uitlaten in De Meern, Barbara?

03 apr 2008 19:48
Profiel
911 3.2 | MJ 1989
Omgeving Posbank
Bericht 
horn schreef:
frost, laat je nou niet gek maken door wat anderen vinden. 'tuurlijk ga je er geen spijt van krijgen. onzin. porsche weg. rust terug. bij een meeting de kia pakken en een leeg stoeltje inpikken. :idea:

precies, vraag anders aan die mensen of zij de kosten van je willen overnemen

03 apr 2008 20:32
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
horn schreef:
.. bij een meeting de kia pakken en een leeg stoeltje inpikken. :idea:

... waar las ik nou, dat die als gegoten zitten :roll: :lol:

Zoals ik al eerder zei :arrow:

Citaat:
Gelijk heb je - gewoon vragen wat je er voor wil hebben :wink: en in de tussentijd er gewoon af en toe eens mee gaan rijden :idea:

... en zeker niet laten staan :wink:

03 apr 2008 21:24
Profiel WWW Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Het is maar blik :!:

En zoals ik al vaker heb geschreven:

Eén van mijn beste vrienden zegt altijd: "Er is altijd een mooiere" :idea:

03 apr 2008 22:24
Profiel Twitter 
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Erick schreef:
Eén van mijn beste vrienden zegt altijd: "Er is altijd een mooiere" :idea:

Gaat dat over z'n vrouw - of over auto's :?: :twisted:

03 apr 2008 22:27
Profiel WWW Facebook 
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
In zijn geval misschien wel beide :silent:

03 apr 2008 22:29
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
No hard feelings Barbara!
Zat een poosje terug in hetzelfde schuitje wat betreft mijn MG.
Voelde me waardeloos dat ik ging verkopen, schaamde me bijna voor de buitenwereld... want ja. Het was een opvallend ding, een pilotproject voor wat betreft tunen, dus alle ogen er zowat op gericht, en dan .... verkopen...
En alle emotie eromheen, wat de meesten toch niet lijken te begrijpen of willen aanvoelen.....
Na een paar maandjes gewoon blij dat ik het gedaan had! Schijt aan gehad, aan eventuele reacties etc. Effe overheen gestapt, over alles (ook de verloren investering), en nu gewoon een heerlijke vervanger gevonden! Dusseehh.. Komt goed. Nu gewoon lekker zien te verkopen. Effe orde op zaken stellen, en met een klein poosje gewoon een lekkere vervanger aanschaffen. Pijn gauw vergeten....
Enneh... dat stoeltje komt ook wel goed! :wink:

03 apr 2008 23:13
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Barbara,ik heb ook eens een prachtige Triumph GT6 verkocht,waarvan ik me voorgenomen had, om die altijd te houden! Maar zat financieel opeens krap,dus??????????? Komt toch wel weer goed op den duur,ik was toen ook nog jong! :ba:

03 apr 2008 23:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Vergeten zal ik deze 924 ook zeker NOOIT. Ik was van plan een foto uit te laten printen en hem aan de muur te hangen :) Gewoon, als fijne herinnering. Ik kan tenminste zeggen dat ik ben begonnen met een Porsche inplaats van met een Ford Ka of een Panda haha Mijn droom, is in vervulling gegaan en ik ben tevreden.

En voor die mensen die denken dat ze NA de verkoop van me af zijn :wink: :lol: NO WAY! Ik zal evengoed met de Porsche days op zandvoort aanwezig zijn, en op Assen met Porsche Motion, of er moet wel iets heel belangrijks tussen komen :shock: En kwijlen is haast al net zo leuk als rijden :P

03 apr 2008 23:32
Profiel Facebook 
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
Babs, wat jij er voor betaald hebt is geen maatstaf voor wat de markt er voor geeft maar eerder een indicatie dat je deze misschien te duur hebt gekocht.

Ben objectief en zoek op internet naar een zelfde auto een oordeel dan of je jouw auto zou nemen, ik denk dat je er snel achter bent.

en btw, haal die onzin tekst weg, "verkoop alleen aan liefhebbers", als ik morgen met 4 ruggen bij je sta maar zeg dat ik geen leifhebber ben dan wijs je me de deur..?

Als ik mijn auto verkoop en ze geven de vraagprijs mogen ze hem van mij op de stoep in de hens steken....

Het is blik, geen levend wezen.....

desalniettemin een wijs besluit, prijs de auto scherp, accepteer het geld en move on...

03 apr 2008 23:36
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
Advertentie aangepast.

Even over het schorsen: hoelang kan een auto buiten staan, onder een goede afdekhoes, zonder dat het grote gevolgen heeft voor de motor, lak en carrosserie??? Ik woon wel aan de zee dus lijkt me dat zand met zout een grote inpact hebben... :?

04 apr 2008 0:39
Profiel Facebook 
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Hangt van de auto en de hoes af.

Buiten met dat ding, een wagen dat stil staat kost ook geld. De hoofdreden waarom de GT3 weggaat, en die ging ik ook nooit wegdoen.

Heb ik trouwens al vaak gedacht als ik een wagen kocht.

En de GT3, mag weg aan iedereen, en hoe meer ze betalen, hoe lie(f)ver ik ze heb(ber) :wink:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

04 apr 2008 0:45
Profiel WWW
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 230 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende