Auteur |
Bericht |
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
Volgens onze ict-afdeling schijnt er een aanmelding samen met een andere binnen 1/100e van een seconde binnengekomen te zijn, waardoor deze er toch door is geglipt. Deze theoretische kans hebben we voorafgaand besproken, maar als uiterst hypotetisch naar het rijk der fabelen verwezen......
maar je hebt inderdaad gelijk Yellowbird.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
Laatst bijgewerkt door 928GTS op 01 maart 2008 23:51, in totaal 1 keer bewerkt.
|
01 maart 2008 23:50 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Voor alle nu ingeschrevene, van harte met de inschrijving.
Dachten we toch met de eerste inschrijvingen een aantal fanatiekelingen te hebben.... Dit keer ging het echt heel hard.
Veel nieuwe gezichten maar uiteraard ook veel bekenden.
Voor degene die nog geen foto hebben bijgevoegd, graag nog even na zenden. Iedereen vind het erg leuk om het wagenpark te bekijken is gebleken.
Zelfs de techniek heeft het dit maal af laten weten.
Degene die heel goed mee tellen zien dat er 21 mensen zijn ingeschreven vandaag. Technisch is dat bijna onmogelijk dus ben ik eens gaan kijken wie er vals heeft gespeeld....
Het blijkt dat er binnen een honderdste van een seconde twee mensen tegelijk inschreven. Op dat moment ziet de techniek dat maar als één inschrijving terwijl er wel 2 worden verwerkt.
Heel bijzonder dus maar we zullen geen spelbreker zijn. Ook die 21e gaat dit maal gewoon mee omdat er geen vals spel is gespeeld. Ik ga geen namen noemen maar die mag zich toch wel een enorme geluksvogel noemen.
@marco: We hebben nog een aantal maanden te gaan en over het fotografie en film plan wordt nog nagedacht. Daar komen we in de loop van April op terug.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 maart 2008 23:51 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
hhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmm was ook net na zessen te laat
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
02 maart 2008 0:18 |
|
|
Joyman
964 Carrera 2 CabrioLeeuwarden
|
Toch wel leuk om te zien dat de plaatsen zo snel weg gaan, ik had helaas niet eerder toegang tot internet en was dus nu wel benieuwd hoe snel het deze keer is gegaan
Echt ongelovelijk
Groet Harry.
_________________________________________ De 4e editie, 5 September 2010 Porsche Friese Elfstedentocht. - http://www.911stedentocht.nl
www.frieslandmotoren.nl
|
02 maart 2008 1:04 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ja Harry, ik heb gehoord dat internet het nieuwste-van-het-nieuwste was dus ik heb het maar meteen gekocht en uitgeprint. En zie hier, meteen ook op de lijst...
...en dat snelle... ach ja, dat zal de nieuwe generatie wel zijn.
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
02 maart 2008 6:10 |
|
|
horn
PF #57
|
Hé Ingo, hoe heb je dat zo snel gedaan? Bij mij staat hij al bijna 20 uur te downloaden...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 maart 2008 9:27 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Met zo'n oud notebook gaat het ook niet zo heel snel Horn
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
02 maart 2008 11:05 |
|
|
ingo
|
|
02 maart 2008 15:36 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
020 is al weer goed vertegenwoordigd. Misschien kunnen we alvast wat gaan brainstormen over wanneer we gaan. Zaterdagavond? Klein biertje en een sateetje erbij
|
02 maart 2008 15:41 |
|
|
ingo
|
een berenburg
|
10 maart 2008 23:24 |
|
|
Lydia
|
Heren van de 911 Stedentocht, ik krijg regelmatig de vraag wanneer de volgende inschrijfronde is ...
|
01 apr 2008 16:17 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
5 april om 7 uur in de avond als ik het goed gelezen heb op de site.
Jammer, wilde me dan in laten schrijven maar dan ben ik in Amsterdam Ik zal dus moeten afwachten tot de inschrijfronde van Mei...
_________________________________________ DENK HELDER
|
01 apr 2008 19:06 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Even een officiële reactie van het comité dan maar
Inderdaad komende zaterdag 5 april gaat de volgende inschrijfronde van start maar dat was al bekend.
De tijd om klaar te zitten is dit maal 19.00 uur.
En lukt het niet. Niet getreurd, er komen nog twee ronden aan.
Heel veel succes. We hopen jullie 7 september te zien.
En anders kun je altijd nog een heel exotische Porsche aanschaffen om zo een kans te maken op de lijst met specials te komen staan
|
01 apr 2008 23:06 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
"naar verluid is het aantal bestellingen GT2's drastisch gestegen de laatste weken......"
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
02 apr 2008 22:48 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Dan is het bij deze geen special meer
|
02 apr 2008 22:52 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Blijven dan alleen de CGT's over Of kunnen er nog klassiekers bij
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
04 apr 2008 21:21 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik snap dat je de 996 turbo een klassieker vindt PEF maar wij zaten voor de echte klassiekers aan iets gedateerders te denken
Allemaal veel succes met de derde inschrijfronde vannavond
|
05 apr 2008 9:17 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Binnen een jaar of 50 dan Een geluk dat ik me al kunnen inschrijven heb Ik kijk er nu al naar uit...
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
05 apr 2008 11:25 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Jawel, ingeschreven!!
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
05 apr 2008 19:12 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Hmmm we zitten hier als comité bij elkaar maar we krijgen nu toch onze bedenkingen over het enthousiasme.
Tweede blok inschrijvingen was in 12 minuten vol......
Maar nu zijn we 20 minuten onderweg en er zijn pas 13 mensen ingeschreven......
We zullen de vergadering voortzetten en maar eens bespreken of we de rit nu maar moeten af zeggen
|
05 apr 2008 19:21 |
|
|
Massa
Back in business again! (996 turbo '02)
|
Wanneer worden de deelnemers bijgewerkt op www.911stedentocht.nl ?
_________________________________________ Ik spaar geen geld, maar goede herinneringen (copyright Herman Brood)
|
05 apr 2008 19:27 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
yes, yes, yes. we zijn de bij volgens mij.!!!
als we bericht terug krijgen
|
05 apr 2008 19:30 |
|
|
horn
PF #57
|
ik heb die laatste 4 plaatsen maar overgenomen uiteindelijk. als niemand ze wil
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 apr 2008 21:29 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
ben er ook bij...net bevestiging gekregen
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
05 apr 2008 21:43 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Tot uw dienst
Zojuist alle inschrijvingen tot nu toe verwerkt.
Is ouderwets handwerk. Met deze aantallen ook dat maar eens automatiseren.
|
05 apr 2008 23:41 |
|
|